Fogyasztói preferencia vizsgálata az online vásárlás során

Gombos, Nóra Julianna [Gombos, Nóra Julianna (gazdaságtudomány), szerző] Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék (BME / GTK)

Magyar nyelvű Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) Tudományos
    Tanulmányom célja az egyre erősödő internetes és digitalizációs térben a jelenlegi online vásárlási szokásaink feltárása és bemutatása. A vállalkozások online térben történő versenye egyre kiélezettebbé válik, a fogyasztók figyelmének megragadása érdekében. Sokszor az internetes weboldalak 1 másodperces betöltési sebessége is meghatározó lehet, hogy a versenytárstól vagy tőlünk vásárolnak-e. Ráadásul a Google rangsorolja a weboldalakat is. Vajon melyik termékkategóriákat vásároljuk meg a legszívesebben az online térben? Az egyes korcsoportok digitális vásárlási preferenciái és a digitális vásárláshoz szükséges technikai készségek hogyan alakulnak jelenleg? Ugyanolyan kedvvel rendeljük meg online felületen keresztül a gyógyszereinket, mint a műszaki cikkeket? Mennyire működnek jól ezek a webshopok? A különböző generációk, különböző szemlélettel tekintenek a digitális térben történő vásárlásra, mégis ugyanazokat a felületeket használják. Vajon miben kellene a cégeknek és az online marketing munkatársaknak változtatni, amikor egy brand webshopját kell megtervezniük, ilyen kiélezett versenyben? Valóban a Z generáció szeret a legjobban online vásárolni? A vásárláshoz szükséges bizalmi faktorok és technológia fejlődése, befolyásolja ezen tényezők alakulását is. Mi a véleményünk 2019.11.30.-2020.02.05-ig tartó időszakban, a COVID-19 világjárvány kitörése előtt közvetlenül az online vásárlásról?
    Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
    2025-01-18 06:04