{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-28 18:09", "content" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 3151981, "status" : "ADMIN_APPROVED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2017-02-07T10:48:41.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 3151981, "lastRefresh" : "2024-02-18T20:35:07.764+0000", "lastModified" : "2023-01-23T12:11:41.992+0000", "created" : "2016-12-13T11:22:29.000+0000", "creator" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10055062, "link" : "/api/author/10055062", "label" : "Vincze Dalma (Fogyasztói magatartás)", "familyName" : "Vincze", "givenName" : "Dalma", "published" : true, "oldId" : 10055062, "snippet" : true }, "lastDuplumOK" : "2023-01-30T12:28:52.900+0000", "lastDuplumSearch" : "2023-01-30T12:28:52.900+0000", "adminApproved" : "2017-02-07T10:48:41.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10028848, "link" : "/api/admin/10028848", "label" : "Pásztor Mihályné (SZTE admin5-INAKTÍV GTK)", "familyName" : "Pásztor", "givenName" : "Mihályné", "published" : true, "oldId" : 10028848, "snippet" : true }, "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000303, "link" : "/api/subtype/10000303", "label" : "Szaktanulmány (Könyvrészlet)", "name" : "Szaktanulmány", "nameEng" : "Study", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 219, "published" : true, "oldId" : 10000303, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "firstAuthor" : "Vincze, Dalma", "authorships" : [ { "otype" : "PersonAuthorship", "mtid" : 8605285, "link" : "/api/authorship/8605285", "label" : "Vincze, Dalma [Vincze, Dalma (Fogyasztói magata...), szerző] Marketing-Menedzsment szakcsoport (SZTE / GTK / ÜTI)", "listPosition" : 1, "share" : 1.0, "first" : true, "last" : false, "author" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10055062, "link" : "/api/author/10055062", "label" : "Vincze Dalma (Fogyasztói magatartás)", "familyName" : "Vincze", "givenName" : "Dalma", "published" : true, "oldId" : 10055062, "snippet" : true }, "familyName" : "Vincze", "givenName" : "Dalma", "authorTyped" : true, "editorTyped" : false, "otherTyped" : false, "type" : { "otype" : "AuthorshipType", "mtid" : 1, "link" : "/api/authorshiptype/1", "label" : "Szerző", "code" : 0, "published" : true, "oldId" : 0, "snippet" : true }, "published" : false, "oldId" : 25390587, "snippet" : true } ], "title" : "A Z generáció státuszfogyasztása szociológiai és marketing megközelítésben", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 11594422, "link" : "/api/publicationidentifier/11594422", "label" : "Teljes dokumentum: https://emok.hu/tanulmany-kereso/konferenciakotetek/d494:a-z-generacio-statuszfogyasztasa-szociologiai-es-marketing-megkozelitesben", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 39, "link" : "/api/publicationsource/39", "label" : "Teljes dokumentum", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Teljes dokumentum", "nameEng" : "Teljes dokumentum", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 39, "snippet" : true }, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "https://emok.hu/tanulmany-kereso/konferenciakotetek/d494:a-z-generacio-statuszfogyasztasa-szociologiai-es-marketing-megkozelitesben", "realUrl" : "https://emok.hu/tanulmany-kereso/konferenciakotetek/d494:a-z-generacio-statuszfogyasztasa-szociologiai-es-marketing-megkozelitesben", "published" : false, "oldId" : 13444336, "snippet" : true } ], "firstPage" : "781", "lastPage" : "492", "firstPageOrInternalIdForSort" : "781", "publishedYear" : 2016, "digital" : null, "printed" : null, "sourceYear" : 2016, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "missingAuthor" : false, "oaType" : "NONE", "oaCheckDate" : "2024-02-18", "oaFree" : false, "oaByAuthor" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10055062, "link" : "/api/author/10055062", "label" : "Vincze Dalma (Fogyasztói magatartás)", "familyName" : "Vincze", "givenName" : "Dalma", "published" : true, "oldId" : 10055062, "snippet" : true }, "citationCount" : 0, "citationCountUnpublished" : 0, "citationCountWoOther" : 0, "independentCitCountWoOther" : 0, "nationalOriginCitationCount" : 0, "foreignEditionCitationCount" : 0, "doiCitationCount" : 0, "wosCitationCount" : 0, "scopusCitationCount" : 0, "wosScopusCitationCount" : 0, "wosScopusCitationCountWoOther" : 0, "wosScopusIndependentCitationCount" : 0, "wosScopusIndependentCitationCountWoOther" : 0, "independentCitationCount" : 0, "selfCitationCount" : 0, "unhandledCitationCount" : 0, "citingPubCount" : 0, "independentCitingPubCount" : 0, "citingPubCountWoOther" : 0, "independentCitingPubCountWoOther" : 0, "unhandledCitingPubCount" : 0, "citedPubCount" : 6, "citedCount" : 6, "hasCitationDuplums" : false, "userChangeableUntil" : "2017-02-07T10:48:41.000+0000", "publishDate" : "2016-12-13T11:22:40.000+0000", "directInstitutesForSort" : "Marketing-Menedzsment szakcsoport (SZTE / GTK / ÜTI)", "ownerAuthorCount" : 1, "ownerInstituteCount" : 4, "directInstituteCount" : 1, "authorCount" : 1, "contributorCount" : 0, "book" : { "otype" : "Book", "mtid" : 3105085, "link" : "/api/publication/3105085", "label" : "Fehér András. EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet: Hitelesség és értékorientáció a marketingben. (2016) ISBN:9789634728504", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000144, "link" : "/api/subtype/10000144", "label" : "Konferenciakötet (Könyv)", "name" : "Konferenciakötet", "nameEng" : "Conference proceedings", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "listPosition" : 345, "published" : true, "oldId" : 10000144, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 1122052, "link" : "/api/publicationidentifier/1122052", "label" : "ISBN: 9789634728504", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 122, "link" : "/api/publicationsource/122", "label" : "ISBN", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10002, "link" : "/api/publicationsourcetype/10002", "label" : "Egyéb", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "ISBN", "nameEng" : "ISBN", "linkPattern" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 122, "snippet" : true }, "idValue" : "9789634728504", "realUrl" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A9789634728504", "published" : false, "snippet" : true }, { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 1122054, "link" : "/api/publicationidentifier/1122054", "label" : "Egyéb URL: https://emok.hu/attachments/article/58/EMOK2016_-_Reszletes_program.pdf", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 40, "link" : "/api/publicationsource/40", "label" : "Egyéb URL", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Egyéb URL", "nameEng" : "Other URL", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 40, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "NO", "idValue" : "https://emok.hu/attachments/article/58/EMOK2016_-_Reszletes_program.pdf", "realUrl" : "https://emok.hu/attachments/article/58/EMOK2016_-_Reszletes_program.pdf", "published" : false, "oldId" : 1467244, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ { "otype" : "City", "mtid" : 10490, "link" : "/api/city/10490", "label" : "Debrecen, Magyarország", "partOf" : { "otype" : "Country", "mtid" : 10001, "link" : "/api/country/10001", "label" : "Magyarország", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "published" : true, "oldId" : 1022999, "snippet" : true } ], "pageLength" : 765, "publishedYear" : 2016, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : false, "conferencePublication" : true, "published" : true, "oldId" : 3105085, "snippet" : true }, "hasQualityFactor" : false, "link" : "/api/publication/3151981", "label" : "Vincze Dalma. A Z generáció státuszfogyasztása szociológiai és marketing megközelítésben. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 781-492", "template" : "