mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
„TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ”
Ivancsóné, Horváth Zsuzsa [Ivancsóné Horváth, Zsuzsanna (Élelmiszeripari g...), szerk.] Turizmus Intézet (SZE / AK)
;
Darabos, Ferenc [Darabos, Ferenc (Turizmus), szerk.] Turizmus Intézet (SZE / AK)
Magyar nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Széchenyi István Egyetem, Győr, Magyarország, 394 p.
2016
Konferencia:
„TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” 2016-04-04 [Győr, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 3149862
ISBN:
9786155391811
autopszia:
Teljes dokumentum:
http://lib.sze.hu/downloadmanager/download/nohtml/1/id/28890/m/10785
Fejezetek
Gundel János et al. "Néhány új irányzat a magyar gasztronómiában". (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 19-28
Bíró Cs. Integrált turizmusfejlesztés - integráció és attraktivitás nélkül?! Kalocsa szíve program. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 29-39
Pálfi Andrea. Turisztikai desztináció menedzsment szervezetek szerepe az innovációk elterjedésében Magyarországon. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 40-50
Angler Kinga. „Egyedül nem megy!” Formális és informális együttműködések sikeres gyakorlatai Szekszárd borturizmusáért. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 51-63
Tóthné Kardos Krisztina. Rendezvények Győrben. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 64-79
Gombos Szandra et al. Kreativitás és történelem: A városmarketing tanulságai egy hazai kisváros példáján. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 80-89
Kollár Csaba. Turizmus és információbiztonság a digitális korban. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 97-111
Kurucz Attila et al. Ipari attrakciók születése, avagy a non-produktív beruházások döntési kritériumai. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 112-125
Pallás Edith. Modern marketing eszközök használata a borturizmusban A német ’best practice’ – esettanulmány. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 126-145
Karakasné Morvay Klára et al. Innováció a szállodai Revenue Manager-ek oktatásában. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 146-161
Albert Tóth Attila. A magyarországi megyék szállodaipara .. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 162-172
Kovácsné Tóth Ágnes et al. Sportolási alternatíva mozgászavarral küzdők számára: Miért ajánlott a botos gyaloglás a Sclerosis Multiplexben szenvedő betegek számára?. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 173-187
Ivancsóné Horváth Zsuzsa et al. Real wellness vs. wellness patchwork. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 188-203
Máté Tünde et al. Nemzetközi sportrendezvények turisztikai hatásai. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 221-234
Serra György et al. Veterán sportolók utazási szokásainak vizsgálata. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 235-245
Kovács Gyöngyi. Felelős gasztronómia Magyarországon. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 246-260
Brávácz Ibolya. A tudatosság megjelenése az élelmiszerfogyasztói szokásunkban. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 260-268
Aubert Antal et al. Nemzetiségi gasztronómia szerepe a Dél-Dunántúl turizmusában. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 269-281
Krizl Edit. Bevezetés a szőlőalapú párlatok világába. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 281-294
Dernóczy-Polyák Adrienn et al. Húsfogyasztás objektív és szubjektív megközelítésben. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 295-307
Ivancsóné Horváth Zsuzsa et al. Hogyan szeretjük a halat?: avagy kérdőíves megkérdezés a halfogyasztásról. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 308-318
Ercsey Ida. A kulturális szolgáltatások értékének vizsgálata szubjektív megközelítésben. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 319-330
Jászberényi Melinda et al. Fesztiválturizmus és annak társadalmi-kulturális hatása a helyben lakó közösségre. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 331-338
Printz-Markó Erzsébet et al. A magyarországi vallási turizmus modellezése. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 339-348
Husz Anikó. Innovation oder Faszination: Erlebnisführungen im Tourismus. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 349-357
Kerekesné Mayer Ágnes et al. Sajtok szerepe a turizmusban. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 358-368
Pallás Edith. A borturisztikai lehetőségek vizsgálata kisvállalkozások körében, a Tokaji borvidéken. (2016) Megjelent: „TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ” pp. 380-393
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-04-21 10:42
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás