mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet
Csapó, János [Csapó, János (Gazdaságtudomány,...), szerk.] Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
;
Csóka, László [Csóka, László (Marketing), szerk.] Gazdálkodástani Doktori Iskola (PTE / DI); Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
Magyar és Angol nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, Magyarország, 350 p.
2020
Konferencia:
III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia 2020 [Pécs, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 31406737
Kiadónál:
https://ktk.pte.hu/sites/ktk.pte.hu/files/images/tudomany/rendezvenyek/turizmus-marketing/2020_III.%20Nemzetk%C3%B6zi%20Turizmusmarketing%20Konferencia%20Tanulm%C3%A1nyk%C3%B6tet.pdf
ISBN:
9789634295068
Teljes dokumentum:
https://ktk.pte.hu/sites/ktk.pte.hu/files/images/tudomany/rendezvenyek/turizmus-marketing/Tanulmánykötet-2020.pdf
Fejezetek
Szombathy Zoltán. Pécs turisztikai jelenléte az Instagramon. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 22-30
Kántor Szilvia. Kulturális turisztikai attrakciók értékelése a Balaton térségében: Evaluation of cultural tourism attractions in the Lake Balaton region. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 31-40
Horváth Gergely. Minőségi mérési módszerek jelentősége a turizmus szektorban. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 41-48
Kökény László et al. A fogyasztói elvárások vizsgálata a szálláshely-szolgáltatók vevői körében. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 49-60
Ásványi Katalin et al. Az önvezető járművek fogyasztói szokásokra és turizmusra gyakorolt hatása. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 61-71
Zsarnóczky Martin. Turizmus és desztináció tervezési folyamatok a Johnston modell alapján a Matra Resort szenior üdülőhely esettanulmánya. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 72-82
Schultz Éva. A múzeumi élmény a 21. században: Bécs, Budapest és Prága versenyképessége a múzeumlátogatói értékelések tükrében. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 83-93
Fehér Zsuzsanna et al. Családbarát múzeum – múzeum a családok szemével. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 94-104
Jászberényi Melinda et al. A Z generáció számára élményt jelent-e a technológia használata a zenei fesztiválokon?. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 105-112
SZOLNOKI SZABOLCS et al. „Land of creation”: Komplex és turisztikai országmárkázás Izrael Állam gyakorlatában. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 113-125
Marton Gergely. A kulturális turizmus fejlesztésének akadályai a XXI. század magyar turizmusában. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 126-133
Pelles Márton. Fiume turizmusának fejlődése (1868–1914). (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 134-142
Csóka László et al. Az életstíluscsoportok sportcélú utazásai. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 143-153
Gonda Tibor et al. Egyedül nem megy – fogyatékkal élők utazási szokásainak vizsgálata egy nemzetközi felmérés eredményeinek tükrében. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 154-165
Hegedüs Réka et al. Sportcélú utazások ageing vetületben. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 166-177
Iványi Tamás. Élmények megosztásának motivációi a zenei fesztiválok esetében. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 178-188
Mátyás Judit. Interdiszciplináris és interkulturális marketing. Turizmusmarketing és nyelvészet. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 189-197
Marton Gergely et al. Az osztálykirándulások helye és szerepe napjaink turizmusában. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 198-205
Strack Flórián et al. Turizmus és életminőség vizsgálata a Balaton térség gyógyhely minősítéssel rendelkező települései körében [Investigation of tourism and quality of life among the health resorts of the Balaton region]. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 206-218
Lányi Beatrix et al. Az egészséginnovátorok viszonya a fenntartható turizmushoz. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 219-229
Jakopánecz Eszter et al. Nem szívesen látott turisták… Keresletcsökkentés az overtourism lehetséges megoldásaként. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 230-242
Hardi Tamás. Határon átnyúló ökoturisztikai lehetőségek a Duna „belső deltájá”-ban. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 243-252
Szakály Orsolya. A gasztroinfluencerek jelenléte az Instagramon – balatoni esettanulmány. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 253-263
Pusztai Bertalan et al. A mitizáció szerepe a hazai bormarketingben. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 264-275
János Debreceni et al. Recognition and Evaluation of Eco-labels among Bachelor Students at Tourism and Hospitality. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 276-286
Nagy Katalin. Kulturális útvonalak együttműködési modellje. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 276-289
Iványi Tamás. Understanding the decision factors of youngsters in the case of Hungarian music festivals. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 301-311
Pinke-Sziva Ivett et al. Experiential travel in business tourism in Budapest – Challenges in managing conferences and events. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 312-320
Pinke-Sziva Ivett et al. Sustainable and competitive nightlife district? – Management of overtourism in Budapest. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 330-339
Csapó János et al. The evaluation of the role and importance of safety and risks in the travel attitudes of the Hungarian tourists. (2020) Megjelent: Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 340-350
Idézett közlemények (1)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2023-02-01 20:20
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás