mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése
Zsolnai, Anikó [Zsolnai, Anikó (Neveléstudomány), szerk.] Neveléstudományi Intézet (SZTE / BTK)
;
Kasik, László [Kasik, László (Neveléstudományok), szerk.] Neveléstudományi Intézet (SZTE / BTK)
Magyar nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet, Szeged, Magyarország, 497 p.
2016
Konferencia:
XVI. Országos Neveléstudományi Konferencia 2016-11-17 [Szeged, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 3138346
Kiadónál:
http://www.edu.u-szeged.hu/onk2016/download/ONK_2016_program_es_absztraktkotet.pdf
ISBN:
9789633065136
OSZK:
3731943
SZTE Publicatio:
16803
Szakterületek:
Oktatástudomány
Fejezetek
Bálint Krisztián. A kriptovaluta alapú egyetemi szintű oktatás igényeinek a feltérképezése a szlovákiai és a magyarországi hallgatók körében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése
Bálint Krisztián et al. Az általános iskolában dolgozó tanárok információbiztonsági kompetenciáinak feltérképezése a határontúli vajdasági régióban. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése
Bálint Krisztián. Digitális állampolgárság kompetenciarendszerének feltérképezése a vajdasági általános iskolai tanárok körében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése
Jankó Krisztina. Esettanulmány a monori ökumenikus iskola keletkezéséről.. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése
Kun András István. Üzleti felsőoktatásban tanuló hallgatók szakmai gyakorlattal és tanulás melletti munkavégzéssel kapcsolatos véleményei: Országos Neveléstudományi Konferencia. 2016. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése
Csépe Valéria. Agy, tanulás és technológia – új lehetőségek a kutatásalapú oktatásban és nevelésben. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 10
Verdes Miklós. Egy személyközpontú nevelésfelfogás hazai recepciójának lehetőségei a 20. század második felében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 17-17
Varga Aranka. A hazai oktatási integráció tapasztalatai kutatások tükrében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 19
Forray R Katalin et al. Az ökumenikus iskola mint civil kezdeményezés. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 25
Hideg Gabriella. Esettanulmány a Budapest-Máriaremetei Ökumenikus Iskola keletkezéséről. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 26-26
Oláh Ildikó. Esettanulmány a fóti Ökumenikus Általános Iskola és Gimnázium keletkezéséről. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 27
Tóth Péter. Új kihívások a szakmai pedagógusképzésben. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 30-30
Holik Ildikó. Szakmai tanárok véleménye a pedagógusi pályáról. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 31-31
Végh Ágnes. Kik választják a közgazdásztanár szakot?. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 32-32
Makó Ferenc. Mérnöktanár jelöltek összefüggő oktatási nevelési gyakorlata során készített portfólióinak elemzése. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 33-33
Simonics István. Mérnöktanárok és mentortanárok IKT alkalmazásának összehasonlítása. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 34-34
Duchon Jenő. Elméleti alapok a felnőtt tanulók biztonságtudatos attitűdjének vizsgálatához. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 35-35
Székely Mózes. A felnőttek tanulásának és képzésének meghatározó trendjei: változások és fejlesztések a felnőttképzésben és a felsőoktatásban. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 41
Kasza Georgina. A felsőoktatás nemzetközivé válása: megközelítések és reflexiók. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 42-42
Lukicsné Berényi Sára Fruzsina. A duális képzés bevezetéséhez kapcsolódó szakpolitikai és törvényi változások. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 45-45
Lesznyák Márta. A fordítás és tolmácsolás tanításának megújítása. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 46-46
Lesznyák Márta et al. Projektmódszer a fordítás tanításában. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 48-48
Pusztai Gabriella. A felekezeti oktatási intézmények változó funkciói az oktatási rendszerben. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 51-55
Inántsy Pap Ágnes. A görögkatolikus fenntartású oktatási intézményekben tanuló diákok szüleinek iskolaválasztási döntései. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 52-52
Csejoszki Mihály. Felekezeti felsőoktatás belső strukturáltsága az intézményi és felvételi statisztikák tükrében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 56-56
Engler Ágnes. Család és társadalom az oktatásban és nevelésben. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 57
Podráczky Judit et al. Iskolába készülünk – a családok iskolaválasztási preferenciái. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 58
Engler Ágnes et al. A tanulói előmenetel és a családi háttér összefüggései. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 60
Jancsák Csaba. "Érintetlen" nemzedék (?): A kollektív történeti emlékezet és a családi narratívák. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 62-62
Czető Krisztina et al. Az iskolai eredményesség, a pedagógiai hozzáadott érték és a szervezeti jellemzők kapcsolata. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 64-64
Fehérvári Anikó et al. Az iskolai eredményesség szervezeti meghatározottsága. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 65
Paksi Borbála et al. A fegyelemindex körbejárása: Tartalmi vonatkozások és szervezeti meghatározottság. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 66
Dóczi-Vámos Gabriella. Az iskolai agresszió és az iskola belső világa. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 67-67
Tóthné Aszalai Anett. Szülői vélekedések a dadogás hátteréről. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 70-70
Meggyesné Hosszu Tímea. A szociális háttértényezők szerepe a tanulásban akadályozott gyermekek idegennyelv-tanulási motivációjában. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 71-71
Nagyné Hegedűs Anita. Továbbtanulással kapcsolatos szülői vélekedések a sajátos nevelési igény tükrében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 73
Szemerszki Marianna. Általános iskolai eredményesség és tanulói továbbhaladás. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 75-75
Sági Matild. Hátránykompenzáció és iskolai kollektíva. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 76-76
Kállai Gabriella. A pedagógiai munkát támogató szakmák szerepe. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 78
Imre Nóra. Szülők bevonása a tanulmányi eredményesség növelése érdekében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 79
Hegedüs Judit. A gyermekvédelmi szakma professzionalizálódása. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 81-81
Pethő Villő. A zenetanári professzió alakulása a Szegedi Városi Zeneiskola történetén keresztül 1881-1944 között. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 82-82
Baska Gabriella. A tanítói szerep hírlapi reprezentációja. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 83-83
Nóbik Attila. Nem szakmai tartalmak a Néptanítók Lapjában (1868-1892). (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 84
Fehérvári Anikó. A hátrányos helyzetű tanulókat oktató iskolák eredményessége. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 89
Széll Krisztián. Az iskolai pedagógiai hozzáadott érték egy lehetséges számítása és kutatási célú alkalmazása. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 90
Kovács Kristóf et al. A technológia hatása az iskolai teljesítményt befolyásoló kognitív képességekre. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 93-93
Dávid Mária et al. Az IKT-használat gyakorisága és az önszabályozó tanulás közötti kapcsolat. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 94
Taskó Tünde Anna et al. Az önszabályozott tanulóvá válás segítése a pedagógusok szemszögéből. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 95-95
Szekeres Ágota. A szociometria alkalmazása középiskolai osztályokban. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 96-96
Szekeres Ágota et al. (A)tipikus fejlődésű tanulók közösségeinek vizsgálata a SMETRY szoftver támogatásával. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 97-97
Herbainé Szekeres Erika et al. 4, 6, 8 évfolyamos gimnáziumi osztályközösségek összehasonlító vizsgálata. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 98-98
Benda Viktória et al. Nagy létszámú középiskolai osztályok társas kapcsolatainak vizsgálata szociometriai mérés eredményeiből kiindulva. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 99-99
Méhes Krisztina et al. Úton útfélen... Autizmussal élő, középiskolás diákok szociometriai helyzete és viktimizációja. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 100-100
Méhes Krisztina et al. Úton-útfélen... Autizmussal élő középiskolás diákok szociometriai helyzete és viktimizációja. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 100-100
Tóth Dorina Anna. "Fokozatváltásban": Közösségi felsőoktatási képzési központok Sátoraljaújhelyen és Kisvárdán. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 103-103
Dusa Ágnes Réka. Egyetemisták nemzetközi mobilitási terveinek trendjei. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 104.-104.
Hegedűs Roland. Hátrányos helyzetből a felsőoktatásba, majd a munka világába. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 105-105
Vass Vilmos. A kreativitáskutatás nemzetközi tendenciái. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 108-108
Kardosné Csokai Anita. Tanulási motiváció és munkaértékek roma fiatalok körében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 112
Hüse Lajos. Feketében fehér: az iskola szociális reprezentációjának változása a megközelítés etnikai jellegének függvényében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 113
Fónai Mihály et al. A kárpátaljai magyar nyelvű romák iskoláztatása. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 114
Jaskóné Gácsi Mária. Pedagógiai tervezés kompetenciája. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 119
Kopp Erika. A szakirodalmi áttekintés mint kutatási módszer alkalmazási lehetőségei a neveléstudományban. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 120-121
Zagyváné Szűcs Ida. Elkötelezettség és felelősségvállalás a szakmai fejlődésért. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 121-121
Hegedűs Szilvia. Óvodáskorú gyermekek proszociális viselkedésének vizsgálata közvetlen módszerrel. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 123
Nagy Krisztina. Az iskolai kötődés és a társas szerkezet összefüggéseinek vizsgálata általános iskolás tanulók körében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 124-124
Kriston Pálma et al. A szociális környezet szerepe az érzelemszabályozás fejlődésében, valamint fejlesztésének lehetőségei iskoláskorú gyerekek körében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 125-125
Gáspár Csaba. Mérőeszközök a tanárok empátiájának méréséhez. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 126
Csehné Papp I. A szakiskolai lemorzsolódás empirikus kontextusban. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 135
Benkei-Kovács Balázs et al. Két szakterület szakképzési portfoliójának elemzése és képzési-innovációs potenciáljának vizsgálata. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 137-137
Nagy Ádám. Generációk: tanulási környezet és mediatizáció. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 144-144
Bocsi Veronika. Expanzió és szelektivitás – oktatási helyzetkép a rendszerváltás után. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 145
Pócsik Orsolya. Tanulási generációk kutatása, avagy hogyan tanulnanak tizenéveseink Magyarországon. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 147-147
Nagy Ágoston et al. A mindennapos testnevelés implementációja észak-alföldi felső tagozatos diákok körében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 149
Hideg Gabriella. Fair play, neked mit jelent? Két generáció attitűdjének vizsgálata a fogalomról. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 150
Kovács Klára et al. Intézményi hatások a hallgatók sportolási szokásaiban. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 151
Pucsok Jószef Márton et al. A fejlődésközpontú, a DAPE elvei szerint szerveződő testnevelés középiskolás korú tanulóknál. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 153-153
Horváth László. Versenyképes felsőoktatás a tudásalapú társadalomban. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 155
Pálvölgyi Krisztián. A magyarországi Bologna-implementációs folyamat elemzése – a tanulás lehetőségei és kontextusa az intézményi szintű folyamatok vizsgálata alapján. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 156-156
Bocsi Veronika. Szakember vagy klasszikus értelmiségi? Hallgatók értelmiségkoncepciói a munkaerő-piaci kimenet függvényében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 160
Szőcs Andor. Vállalkozói hajlandóság és tanulás melletti munkavégzés a Partiumi Keresztény Egyetemen. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 163
Horváth László. Az inkluzív nevelés néhány kiindulópontja a nemzetközi modellekben. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 165
Huszti Éva. Az egyéni kapcsolathálózat kiterjedtsége és összetétele kapcsolati naplóból származó adatok alapján. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 167
R Fedor Anita et al. Inkluzivitással a sikeres munkaerő-piaci integrációért. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 168
Major Lenke. A felsőoktatás szerepe a fenntarthatóság 2015-2030 közötti céljainak elérésében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 170
Fűz Nóra. Tanóra az állatkertben, nemzeti parkban vagy tanösvényen? - Iskolán kívüli színterek a közoktatás szolgálatában. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 171-171
Fűzné Kószó Mária. A környezeti projektek alkalmazásának 15 éves tapasztalatai. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 172-172
Szákovicsné Bérczy Dóra. Természetfotózással a botanikai-ökológiai tanulásért és környezeti attitűdformálásáért. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 173
Hegedűs Roland. Hátrányos helyzetű középiskolások teljesítménye az OKM alapján. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 175-175
Revákné Markóczi Ibolya. A problémamegoldás és metakogníció összefüggésének vizsgálata az egyetemi képzésbe belépő hallgatók körében.. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 179
Malmos Edina. Általános természettudományos és tantárgyi (biológiai) problémamegoldás a középiskola 12. évfolyamán. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 181
Tamás Katalin et al. Integráló óvodapedagógusok együttneveléssel kapcsolatos nézeteinek vizsgálata. A kvalitatív tartalomelemzés tanulságai.. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 183-184
Szenczi Beáta et al. Integráltan tanuló SNI-diákok szövegértés-eredményei az adaptált Országos kompetenciamérésen. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 185-185
Marton Eszter. Egyenlőség, részvétel, sokszínűség, szeretet, őszinteség, bizalom, öröm... Inkluzív értékek szülői szemmel az iskolában. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 186-186
Novák Géza Máté. Drámapedagógia a tudományok fókuszában: szimpózium összefoglaló. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 188-188
Novák Géza Máté. Magyarországi dráma- és színházalapú kutatások. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 190-190
Revákné Markóczi Ibolya. Egy természettudományos projekt és hatásvizsgálata az általános iskola alsó tagozatában.. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 195
Bencze Rita. Tanári attitűdök és a módszertani gyakorlat hatása a tanulói motáváltságra. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 196-196
Chrappán Magdolna. Középiskolások természettudományos attitűdjei. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 197-197
Jász Erzsébet et al. Fiatal felnőttek véleménye a természettudományos tantárgyakról retrospektív interjúk alapján. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 199
Vámos Ágnes et al. Mikor szisztematikus egy irodalmi áttekintés?: Az irodalmi áttekintések típusai és felhasználásuk. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 201-201
Pesti Csilla et al. Releváns irodalmak keresése, adatbázisok vizsgálata, információ-menedzsment a szisztematikus szakirodalmi áttekintésben. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 202
Szivák Judit et al. Vizsgálati módszerekre fókuszáló irodalmi áttekintések tapasztalatai. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 203-203
Bereczki Enikő Orsolya et al. Tanárok kreativitásról vallott nézeteinek szisztematikus szakirodalmi áttekintése: Egy neveléstudományi áttekintés eredményeinek összegzése, bemutatása. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 204-204
Cserti Csapó Tibor et al. Romológiai ismeretek a tanárképzésben. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 207-207
Mrázik Julianna. Az előítéletesség újabb tartalmai. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 209
Szűcs Tímea. A diákok családi hátterének hatása az alapfokú zenetanulásra és a tanulmányi eredményességre. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 211
Váradi Judit. Az ének - zene órák módszertani vizsgálata nemzetközi kitekintésben. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 213-213
Kálmán Orsolya. Oktatók és oktatói gyakorlatközösségek tanulása és támogatása a felsőoktatásban: Oktatók és oktatói gyakorlatközösségek tanulásaés támogatása a felsőoktatásban. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 215-215
Pap Luca Alexa et al. Nemzetközi együttműködésben megvalósuló Joint Doctoral Degree programok hatása a magyar felsőoktatási intézmények oktatóinak szakmai fejlődésére. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 218
Kovács István Vilmos et al. Vállalkozókészség és innováció a felsőoktatásban. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 219
K Nagy Emese et al. A Komplex Instrukciós Program (KIP) nemcsak mint technika, hanem mint pedagógiai attitűdváltással kísért metódus. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 226
D Molnár Éva. Az önszabályozás mint az erőfeszítésalapú kontroll és végrehajtó funkciók integrált modellje. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 230
Takacs Z K et al. A kisgyermekkori végrehajtó funkciókat fejlesztő intervenciók hatékonysága – egy metaanalízis. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 231-231
Juhász Dóra. Az implicit tudás konszolidációjának vizsgálata gyermekkortól időskorig. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 232
D Molnár Éva et al. A szülők nevelési stílusának összefüggései az óvodások önszabályozott viselkedésével. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 233
Gál Zita et al. A tudatelmélet, a szociálisprobléma-megoldás és a kortársbántalmazás kapcsolata a szociometriai pozícióval alsó tagozatosok körében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 234
Kalocsai Janka. Állampolgári nevelés, véleménynyilvánítás és érdekérvényesítés a fiatalok körében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 236
Horváth H Attila et al. Az állampolgár nevelője a köznevelési törvényben. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 238-238
Kinyó László et al. Az egyetemes társadalmi-kulturális jelenségek és a pénzügyi műveltség online mérése 5. évfolyamon. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 239-239
Könczey Réka et al. Pedagóguskép és iskolakép – a fenntarthatóság pedagógiája nézőpontjából. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 240-240
Kunos Nóra. Iskolai kiégés - hatás és kölcsönhatás pedagógusok és tanulók közt a középiskolában. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 242-242
Tordai Zita et al. Az érzelmi intelligencia és az észlelt stressz összefüggései pedagógusok körében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 242
Juhász Levente Zsolt. Neuromítoszok tanárok és tanárjelöltek között. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 243
Mihálka Mária. Pedagógusok lelki egészségének összefüggése a család-munka interferenciával. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 244-244
Mihálka Mária. A kiégést és a család-munka interferenciát befolyásoló rizikó- és protektív faktorok. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 245-245
Barnucz Nóra. IKT-eszközökkel támogatott angolórák hatásvizsgálata 12-13 éves tanulók körében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 247
Sebestyén Krisztina. Mit ér az érettségi, ha német?. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 248-248
Bolvári-Takács G. Tehetség és módszer: Az Állami Balett Intézet első átfogó önreflexiója (1961). (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 253-253
Dancsházy-Nagy Ágnes. A tanulói portfóliókészítés szerepe a tehetséggondozásban és a kollégiumpedagógiában. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 253
Kiss Renáta et al. Egy magyar nyelvű online fonológiai tudatosság teszt reliabilitásának és validitásának vizsgálata. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 255-255
Steklács János. Az olvasási idő, a fixációk, a szakkadikus tevékenység és a szöveg megértésének vizsgálata első osztályos tanulók körében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 256
Molnár Pál et al. A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás kognitív, társas és tanítási tényezői - mérőeszköz. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 258-258
Molnár Pál et al. Az írásbeli szövegalkotás folyamatait serkentő és gátló tényezők feltárása tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulásban. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 259
Vass Dorottea. Mesehősök: igények metamorfózisa a kisiskolások világában: A vajdasági első osztályos tanulók irodalmi érdeklődésének pedagógiai vizsgálata. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 260-260
Pásztor-Kovács Anita. Az előre definiált üzenetek alkalmazásának hatása a kollaboratív problémamegoldó teljesítményre online tesztkörnyezetben. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 261
Rausch Attila. Korai matematikai készségek online mérése első osztályos tanulók körében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 262
Szabó Zsófia Gabriella. Stratégiahasználat mérésének lehetősége felsoroló kombinatív problémák megoldása során. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 263-263
Kecskeméti Judit et al. A földrajz tantárgy tanulásának és tanításának sajátosságai 8. és 9. évfolyamos tanulók körében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 264
Korom Erzsébet et al. Feladatmegoldási idő változása kombinatív képességre irányuló fejlesztőkísérlet elő- és utótesztje során 3. évfolyamosok körében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 265-265
Buzás Zsuzsa et al. A nyelvi és zenei feldolgozási folyamatok kapcsolódási pontjai. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 266
Pukánszky Béla. Gyógypedagógia-történet vagy fogyatékosság-történet?: Egy diszciplináris paradigmaváltás okai és következményei. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 267-267
Oravecz Adrienn. A gyógypedagógia két meghatározó Máriája: Dr. Montessori, Dr. Hári és módszereik összehasonlítása. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 268
Hegyi-Tóth Erika. Megváltozott munkaképességű fiatal felnőttek integrációjának mentális egészséggel kapcsolatos vonatkozásai. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 270
Sándor Anikó. Önrendelkező életre nevelés és magas támogatási szükséglet. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 271-271
Gál Anikó. Theodor Heller és Bárczi Gusztáv. Egy feltehető gondolathasonlóság felderítési kísérlete.. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 272-272
Nagy Gyula. A Magyar Pedagógia folyóirat tudománymetriai és tartalmi elemzése szövegbányászati módszerrel. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 273
Endrődy-Nagy Orsolya. Ukiyo-e - A japán fametszet mint lehetséges gyermekkortörténeti forrás. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 276-276
Mrázik Julianna. INUS okság, ok és okozat a neveléstudományi kutatásban. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 277
Szabó Barbara Éva. Szakképzés a felsőoktatásban a felvételi adatok tükrében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 278-278
Holik Ildikó et al. A duális képzés bevezetésének első tapasztalatai mérnök informatikus szakos hallgatók tanulmányi eredményességének és véleményének tükrében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 280-280
Benkő Zsolt István. Hallgatói külön projektek a technikai-műszaki oktatásban. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 283-283
Jarosievitz Beáta et al. Társakkal együtt, saját mobileszközökkel (BYOD) élvezetesebb a fizika!. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 286-286
Radnóti Katalin. A tanulók gondolkodásának fejlesztési lehetőségei a fizika tantárgy keretei között. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 288-288
Altorjay Tamás. Hogyan melegítsük be az énekhangot?. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 289-289
Buzás Zsuzsa et al. A kottaolvasás vizsgálata felső tagozatos diákok körében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 290-290
Dobos Bianka et al. A perfekcionizmus összefüggése a zenei szorongással zenészek és zeneművészeti oktatásban résztvevők körében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 291-291
Pintér Tünde Kornélia. A zenei nevelés megítélése a tanulók zenei attitűdjei alapján. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 292
Szabó Norbert. A szülők hatása a hangszertanulási motivációra. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 293-293
Dombi Józsefné. Új dimenziók a kortárs zene tanításának területén az SZTE JGYPK Ének-zene tanszék történetében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 294-294
Krausz Anita. Általános iskolások attitűdje a CATCH kérdőív alapján. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 295-295
Fónai Mihály et al. Az Iskolai Életminőség Kérdőív (QSL) inklúziós szempontú alkalmazhatóságának nemzetközi összehasonlító vizsgálata. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 296
Horváth Péter László. Van egy örökbefogadott, különleges testvérem – A testvérkapcsolatok alakulása. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 297
Szabó Dóra Fanni. Reziliens tanulók tanulási stratégiái. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 298
Aggné Pirka Veronika et al. Vélekedések a nevelésről és a nevelhetőségről az óvodapedagógusok körében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 300
Lanszki Donát et al. Pedagógusjelöltek pályamotivációjának vizsgálata a tanítással kapcsolatos attitűd változásával összefüggésben. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 301-301
Juhász Levente Zsolt et al. Egyetemi hallgatók tanulási stratégiái és motivációja. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 302
Kovács Krisztina. Integrációval kapcsolatos attitűdök vizsgálata mentorhallgatók körében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 304-304
Bús Enikő et al. Online tesztfeladatok néhány nyelvi jellemzőjének (szövegterjedelem, érthetőség) összefüggése a feladatnehézséggel és a feladattal töltött idővel. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 306-306
Szabó Zsófia Gabriella et al. A Rasch-modell és a parciális kreditmodell alkalmazásának lehetősége a kombinatív képességet folytonos skálán mérő teszt esetében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 308-308
Molnár Gyöngyvér. Problémamegoldó stratégiák és azok változása: logfile-és látensprofil-elemzések. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 309
Tóth Edit et al. Az SPSI–R hazai, módosított változatának pszichometriai mutatói. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 310-310
Kasik László et al. Az SPSI–A pszichometriai mutatói 12 és 16 évesek körében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 311
Lénárd Sándor. Az eredményes iskolavezetés és tanulás a szervezetben. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 313-313
Németh Szilvia. Kreatív tanulási környezet létrehozása a Kreatív Partnerség programmal: Egy pécsi matematika pilot program eredményeinek a bemutatása. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 314-314
Miklósi Márta et al. Fiatalkorú fogvatartottak oktatási-képzési lehetőségei. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 315-315
Molnár Edit Katalin. A tanári tervezés tanulásának kezdeti lépései. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 318
Csillik Olga et al. Tanári kompetenciák hazai kontextusban: tanárok és diákok véleményének összehasonlítása. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 319
Csillik Olga et al. Tanári kompetenciák hazai kontextusban – tanárok és diákok véleményének összehasonlítása. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 319-319
Szabó Barbara Éva et al. A pedagógusok továbbképzési motivációi, igényei. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 320-320
Rapos Nóra. Tanuló pedagógusok - pedagógusok szakmai fejlődése. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 321-321
Misley Helga. Mit várnak ma a végzős diákok a felsőoktatási intézményektől?: A fogyasztói igényekre épülő, hatékony felsőoktatási marketing. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 323-323
Engler Ágnes. A szakmai és a személyes elköteleződés összefüggései a felsőoktatási tanulmányok idején. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 324
Szabó Csilla Marianna. Külföldi hallgatók a magyar felsőoktatásban – lehetőségek és kihívások. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 325
Dombi Edina et al. Végzős hallgatók munkaerő-piaci elhelyezkedésének vizsgálata. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 326
Kovács Zsuzsa. Támogató társak a tanításban és tanulásban: a professzionális tanulástámogatás lehetőségei a felsőoktatásban. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 327-327
Hegedűs Anita. Múzeumpedagógia és múzeumok az egyetemisták szemszögéből. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 328-328
Pusztafalvi H. Az egészségtan tanításának ellentmondásai a 19. század végén és a 20. század első felében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 331-331
Takács Zsuzsanna Mária. A magyar erdészeti szakképzés a dualizmus időszakában. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 332-332
Sanda István Dániel. Adalékok a Vajdaság 18-19. századi oktatásügyéhez. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 334-334
Balla I et al. Egészségtudományi hallgatók attitűdjének vizsgálata. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 335
Kiss-Tóth Emőke et al. Pályaszocializációs értékek változása az egészségtudományi képzésből a 2016-ban kilépő hallgatóknál. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 336-336
Böddi Zsófia et al. Az integrált nevelés élményei és kihívásai a leendő óvodapedagógusok vélekedésében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 337-337
Bajzáth Angéla et al. Pedagógushallgatók motivációja és reflexiója a tanulási folyamatra, gyakorlati tudásközösségek szerepe a támogatásban. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 338-338
Kopp Erika et al. Pedagógusjelöltek tanulása az interkulturalitásról interkulturális környezetben. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 339-339
Orosz Gábor Tamás. Beszéljük a mérnöki fizika közös nyelvét (felzárkóztatás az egyetemisták első évfolyamában)?. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 340-340
Kárpáti Andrea et al. A kifejezéstől az ábrázolásig: óvodások vizuális nyelve egy narratív-expresszív feladat tükrében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 341-341
Nagy Krisztina et al. Az iskolához való viszony és a színhasználat kapcsolatának vizsgálata alsó tagozatos gyermekek körében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 342-342
Tóth Alisa. A színpercepció és színértelmezés online vizsgálata. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 343-343
Tóth Alisa. Színpercepció és színalkotás: a vizuális alkotói és befogadói képességrendszer összehasonlító vizsgálata. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 344-344
Pachner Orsolya. A játék funkcionális megközelítésének hazai gyökerei. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 345
Bodnár Éva et al. A tanárokkal kapcsolatos elvárások tanulói és pedagógusszemmel. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 348
Zagyváné Szűcs Ida. A pedagógusokkal szemben megfogalmazott elvárások 1985-től 2013-ig a hazai jogszabályok tükrében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 349-349
Kolosai Nedda. A tanítói hivatás jelentősége, a tanítás életútba ágyazott értelme kiváló tanítók értelmezéseinek tükrében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 350-350
Gulyás Enikő. Fejlesztő (e-)biblioterápiás foglalkozások videonaplóinak tartalomelemzése. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 353-353
Gulyás Enikő. A fejlesztő biblioterápia módszerének továbbfejlesztési lehetőségei a 21. században. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 354-354
Bank Éva et al. Egypetéjű és kétpetéjű ikergyermekek elemi alapkészségeinek vizsgálata. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 355
Vígh-Kiss Erika Rozália. 11-12 éves tanulók szorzási stratégiáinak fejlesztése. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 356-356
Pásztor Attila. Intézmények és osztályok közötti különbségek a közoktatás kezdeti szakaszában: egy induktívgondolkodás-vizsgálat eredményei. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 357-357
Kocsis Mihály. Inkluzív pedagógiai műhelyek a Tanuló város - tanuló régió kontextusában. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 358
Reisz Teréz. Egyetemi hallgatók kutatással megtámogatott projektjei a „Tanuló város – tanuló régió” programban. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 359
Kálmán Anikó. "Együttműködő tudásépítés" a finn tanárképzésben. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 360-360
Molnár Pál et al. Tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás tanulóinak kapcsolatrendszere, interakciós hálója, észlelt tanulása és közösséghez tartozása. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 361
B. Németh Mária et al. A 6. évfolyamos tanulók tanulással kapcsolatos attitűdjeinek változása. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 362-362
Kispálné Horváth Mária. Miért jó felnőttként tanulni? A tanulás hatásai a felnőttek mentális jóllétére. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 363
Kovács Anett Jolán. A nem formális környezetben szerzett tanulási eredmények validációs gyakorlatai Európában. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 364-364
Feketéné Szakos Éva. A felnőttkori tanulás interdiszciplináris megközelítései - egy új, integrált modell felé. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 365-366
Ferencz Kitti et al. A rejtett tanterv "nem"-telen eszközei. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 367
Kis Noémi et al. Az otthoni környezet hatása a gyermek elsajátítási motivációjára óvodáskorban. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 368
Bank Éva. A tanulási motiváció és a megküzdés kapcsolatának elméleti megközelítése. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 369-369
Ladnai Attiláné. Tanul(j)HASS: avagy Motiváció és teljesítménycélok a pozitív pedagógia szemüvegével. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 370-370
Korom Erzsébet et al. A természettudományok tanulásának motivációi és a tudás kapcsolata 8. évfolyamon. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 371-371
Fejes József Balázs. Az osztályterem motivációs jellemzői és a társas közeg összefüggése – egy kvalitatív vizsgálat általánosíthatóságának ellenőrzése. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 372
Andl Helga et al. Cigányok, romák reprezentációja a környezet- és természetismeret, illetve a földrajz tankönyvekben. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 373-373
Huszár Zsuzsanna. Internetes tartalmak tankönyvi megjelenése és lehetséges vizsgálati szempontjai. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 375
Veres Gábor. Gondolkodási készségek azonosítása és fejlesztése a biológia tantárgyban - Tankönyvelemzés. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 376-376
Albert Gábor. A történelemtanítás és a történelemtankönyv-írás mozgástere Magyarországon és a Szovjetunióban az 1930-as években. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 378
Hevesi Tímea Mária. Autizmussal élő gyermekek szocializációjának segítése élményt nyújtó játékokkal. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 379-379
Békés Anna. Tanulási nehézséggel küzdő gimnáziumi tanulók teljesítménye és motivációja az iskolai környezeti tényezők függvényében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 380
Mucsiné Erdei Mónika et al. Tanulásban akadályozott tanulók alapműveleti számolási készségének longitudinális vizsgálata. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 381
Surján Noémi. A zenei képességek és a matematikai teljesítmény összefüggései a diszkalkuliás tanulók fejlődéssegítésének szolgálatában. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 383
Buda András. Különbségek, egyenlőtlenségek, szakadékok az információs társadalomban. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 386
Jakab György et al. Transzferek a digitális pedagógiai kultúra felé. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 387-387
Kapás Mónika et al. IT-eszközök biztonságos használatának feltérképezése a határontúli, vajdasági gyógypedagógiában. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 388
Lanszki Anita. Mesélnek a csillagok - avagy a digitális történetmesélés az egyéni tanulási jellemzők tükrében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 389
Varga Attila. Az egész napos iskola bevezetésének iskolaszerkezeti és finanszírozási feltételei. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 390-390
Gaskó Krisztina. Mit tudunk az „új” tanárszakosokról? Az osztatlan tanárképzésben tanuló hallgatók jellemzői az oktatási adatbázisok adatai alapján. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 392-392
Viakter Olga et al. A többségi általános iskolákban működő speciális oktatás törvényi háttere és az ezzel kapcsolatos pedagógustapasztalatok-, attitűdök Vajdaságban. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 393
Czékmán Balázs. Tablettel támogatott oktatás általános iskolában: eredmények a tanulók és a pedagógusok körében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 395-395
Fehér Péter et al. Mesterek és tanítványok a magyar neveléstudományi doktori iskolákban. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 395-395
Fehér Péter et al. A "Digitális mesefal" projekt - kiterjesztettvalóság-alkalmazásokkal támogatott digitális történetmesélés. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 396-396
Racsko Réka et al. Változó kultúra, változó alapkészségek - digitális oktatási modellek. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 397
Tongori Ágota. Szimuláción alapuló online információkeresés: Egy pilot kutatás eredményei. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 399-399
Szabó Zoltán András et al. A szakkollégiumi mozgalom története és jelenkori kihívásai Magyarországon (1895-2015). (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 400
Mikonya György. Új szöveges és ikonográfiai ismeretek a középkori diákságról. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 401-401
Fizel Natasa. A szegedi óvodai rendszer kiépülése a fenntartók változásának tükrében 1846-1929. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 404-404
Borsodi Csilla Noémi. A non scholae sed vitae discimus mondás valóságtartalma napjaink szakképzésében-kutatás tanulók között. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 406-406
Borsodi Csilla Noémi. A sikeres pedagógussá válás alternatív útjai. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 407-407
Magyar Márton et al. ELTE-n végzett rekreáció szakosok pályakövetése. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 409-409
Magyar Márton. Új perspektívák az animáció oktatásában a rekreáció BSc-szintű képzésben. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 410-410
Molnár György et al. A Big Data rendszer használata a tanulói attitűdök feltérképezésében és elemzésében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 412-412
Molnár György. A pedagógiai e-portfólió szerepe és alkalmazása a pedagógusképzés területein. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 413-413
Nagy Katalin. Pedagógus-továbbképzések tapasztalatai - Tervek és tények. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 414-415
Benkei-Kovács Balázs. Paolo Freire munkáságának recepciója a hazai neveléstudományi publikációkban. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 418-418
Csepcsényi Lajos Lászlóné et al. A problémaalapú tanulás és tanítás iránti igények és lehetőségek a középfokú építőipari szakképzésben. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 420-420
Cserti-Szauer Csilla. Pályaorientáció és életpálya-tanácsadás az Európai Unió négy tagállamának szakképzési gyakorlatában sajátos nevelési igény esetén. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 421-421
Daruka Magdolna et al. Tükrözött osztályterem belülről – egy módszertani kísérlet tapasztalatai. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 422-422
Juhász Dóra. A verbális munkamemória fejlődésének vizsgálata. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 423
Kézi Erzsébet. Az idegen nyelvek oktatásának változásai a 20. században Magyarországon. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 424
Pusztafalvi H et al. A középiskolás fiatalok attitűdje a fogyatékossággal élőkkel kapcsolatban Baranya és Somogy megyében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 426-426
Aknai Dóra Orsolya. Interaktív tábla és táblagépes alkalmazások használata a gyógypedagógiai gyakorlatban. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 428-428
Lakatos Szilvia. Az erkölcstan és etika tankönyvek vizsgálata a romológia tükrében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 429
Orsós Anna. Egy tankönyvvizsgálat kontextusáról. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 432
Serfőző Mónika et al. Óvodapedagógus hallgatók gyermek-, SNI-gyermek- és pedagógusképe metaforavizsgálatok tükrében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 433-433
Simon István Ágoston et al. 0-7 éves gyermekek nevelésével foglalkozó pedagógusok nevelési attitűdje. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 434
Sós Tamás. Tervek és tények vizsgálata a szakképzés és a munkaerőpiac kapcsolatrendszerében, regionális metszetben. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 435-453
Szabó József. Az esport játékok szerepe a kompetenciák fejlesztésében. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 436
Szabad Klaudia. A tanárjelöltek jövőképe. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 437
Vida Gergő. A (befogadó) pedagógusattitűd fogalma és jelentősége. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 438
Bocsi Veronika et al. Tanulás a felsőoktatásban. Műhelyfoglalkozás. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 443
Szabó Ákosné. Az első öt esztendő. Gondolatok a gyógypedagógiai nevelési folyamatról és a többszintű - segítő - beavatkozásról.. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 495-495
Pucsok Jószef Márton et al. A fejlődésközpontú, a DAPE elvei szerint szerveződő testnevelés középiskolás korú tanulóknál. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 513-513
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-09-20 23:24
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás