Motivation and self-related beliefs as predictors of academic achievement in reading and mathematics: Structural equation models of longitudinal data

Habók, Anita ✉ [Habók, Anita (Neveléstudomány), author] Institute of Education (SZTE / FHS); Magyar, Andrea [Magyar, Andrea (Pedagógiai értékelés), author] Institute of Education (SZTE / FHS); Németh, Mária B. [B. Németh, Mária (neveléstudomány), author] Institute of Education (SZTE / FHS); Csapó, Benő [Csapó, Benő (neveléstudomány), author] MTA-SZTE Research Group on the Development of C... (SZTE / BTK / DepEduc)

English Article (Journal Article) Scientific
  • Pedagógiai Tudományos Bizottság: A
  • Szociológiai Tudományos Bizottság: B nemzetközi
  • SJR Scopus - Education: Q1
Identifiers
Subjects:
  • Educational sciences
Citation styles: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLCopyPrint
2025-02-19 12:14