mtmt
The Hungarian Scientific Bibliography
XML
JSON
Public search
Magyarul
Citations
/
Citings
Motivation and self-related beliefs as predictors of academic achievement in reading and mathematics: Structural equation models of longitudinal data
Habók, Anita ✉ [Habók, Anita (Neveléstudomány), author] Institute of Education (SZTE / FHS)
;
Magyar, Andrea [Magyar, Andrea (Pedagógiai értékelés), author] Institute of Education (SZTE / FHS)
;
Németh, Mária B. [B. Németh, Mária (neveléstudomány), author] Institute of Education (SZTE / FHS)
;
Csapó, Benő [Csapó, Benő (neveléstudomány), author] MTA-SZTE Research Group on the Development of C... (SZTE / BTK / DepEduc)
English Article (Journal Article) Scientific
Published:
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 0883-0355 1873-538X
103
Paper: 101634
, 12 p.
2020
Pedagógiai Tudományos Bizottság: A
Szociológiai Tudományos Bizottság: B nemzetközi
SJR Scopus - Education: Q1
Identifiers
MTMT: 31370231
DOI:
10.1016/j.ijer.2020.101634
REAL:
112582
WoS:
000576965600024
Scopus:
85087212931
Other URL:
https://linkinghub.elsevier.com/retrieve/pii/S0883035520302354
SZTE Publicatio:
19301
Subjects:
Educational sciences
Cited in (69)
Citing (9)
Citation styles:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Copy
Print
2025-02-19 12:14
×
Export list as bibliography
Citation styles:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Print
Copy