mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Interdiszciplináris pedagógia múlt és jövő között: a XI. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata
Buda, András [Buda, András (Didaktika), szerk.] Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (DE / BTK)
;
Kiss, Endre [Kiss, Endre (Filozófiatörténet), szerk.]
Magyar nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Debreceni Egyetem Neveléstudományok Intézete, Debrecen, Magyarország, 402 p.
2020
Konferencia:
Interdiszciplináris pedagógia múlt és jövő között: XI. Kiss Árpád Emlékkonferencia 2019-09-20 [Debrecen, Magyarország]
Sorozatok:
A Kiss Árpád archívum könyvsorozata 1587-1150
Azonosítók
MTMT: 31363392
ISBN:
9789634902249
Teljes dokumentum:
https://www.researchgate.net/publication/342510433_INTERDISZCIPLINARIS_PEDAGOGIA_MULT_ES_JOVO_KOZOTT
Egyéb URL:
https://www.academia.edu/43455913/INTERDISZCIPLIN%C3%81RIS_PEDAG%C3%93GIA_M%C3%9ALT_%C3%89S_J%C3%96V%C5%90_K%C3%96Z%C3%96TT
Szakterületek:
Tudomány
Fejezetek
Kovácsné Duró Andrea. Műszaki szakgimnazisták értékválasztásának komparatív vizsgálata. (2020) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia múlt és jövő között: a XI. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata pp. 1-11
Forrai Judit. A Pető-mítosz a múlt és a jövő között. (2020) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia múlt és jövő között: a XI. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata pp. 17-35
Vass Vilmos. A deklaratív és a procedurális tudás összefüggései a tudás transzferálhatósági folyamatában. (2020) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia múlt és jövő között: a XI. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata pp. 35-52
Alter Emese. A REZILIENCIA ÉS AZ EGYETEMI LEMORZSOLÓDÁS KOCKÁZATÁNAK VIZSGÁLATA LEENDŐ ELSŐ GENERÁCIÓS ÉRTELMISÉGIEK KÖRÉBEN. (2020) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia múlt és jövő között: a XI. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata pp. 55-70
Bocsi Veronika. Intézményi hatások az értelmiségképzés területén. (2020) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia múlt és jövő között: a XI. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata pp. 71-82
Chrappán Magdolna. Fényes múlt, sötét jövő?. (2020) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia múlt és jövő között: a XI. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata pp. 83-94
Zoltán Fodor. PEDAGÓGUS ÉLETPÁLYÁT BEFOLYÁSOLÓ ÉLETHELYZETEK ÉS KÖVETKEZMÉNYEIK. (2020) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia múlt és jövő között: a XI. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata p. 95
Gali Kende. A tanulási stílusok legitimitása. (2020) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia múlt és jövő között: a XI. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata pp. 109-118
Holik Ildikó et al. Mentortanári erősségek elemzése. (2020) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia múlt és jövő között: a XI. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata pp. 124-139
Kenyeres Attila Zoltán. Tanulási platformok a dokumentumfilmek esetében a kulturális közfoglalkoztatottak körében. (2020) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia múlt és jövő között: a XI. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata pp. 149-160
Kovácsné Duró Andrea. MŰSZAKI SZAKGIMNAZISTÁK ÉRTÉKVÁLASZTÁSÁNAK KOMPARATÍV VIZSGÁLATA. (2020) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia múlt és jövő között: a XI. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata pp. 182-192
Lányi Gusztáv. Organikus pedagógia és/vagy digitális-virtuális kommunikáció?. (2020) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia múlt és jövő között: a XI. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata pp. 193-203
Pap-Szigeti Róbert et al. A duális és nem-duális képzésben részt vevő hallgatók első éves tanulmányi eredményének összehasonlítása a bemeneti kompetenciamérés tükrében. (2020) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia múlt és jövő között: a XI. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata pp. 216-224
Rébay Magdolna. Iskola határok mentén – a feldkirchi jezsuita kollégium története (1856–1918).. (2020) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia múlt és jövő között: a XI. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata pp. 246-262
Szabó Imre Gábor. Szubjektivitás az iskolai értékelésben. (2020) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia múlt és jövő között: a XI. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata pp. 263-283
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-03 18:29
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás