mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Features of Startups
Kárpáti-Daróczi, Judit [Kárpáti-Daróczi, Judit (Menedzsment), szerző] Szervezési és Vezetési Intézet (ÓE / KGK)
;
Karlovitz, János Tibor [Karlovitz, János Tibor (Neveléselmélet és...), szerző] Szervezési és Vezetési Intézet (ÓE / KGK)
Angol nyelvű Szaktanulmány (Könyvrészlet) Tudományos
Megjelent:
Taşkın Dirsehan. Managing Customer Experiences in an Omnichannel World: Balancing Online and Offline Environments in the Customer Journey. (2021) ISBN:9781800433892
pp. 177-196
Azonosítók
MTMT: 31334379
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2023-02-01 07:14
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás