mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Managing Customer Experiences in an Omnichannel World: Balancing Online and Offline Environments in the Customer Journey
Taşkın, Dirsehan [szerk.]
Angol nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Emerald Group Publishing Ltd., Bingley, Egyesült Királyság / Anglia, 344 p.
2021
Azonosítók
MTMT: 31334377
ISBN:
9781800433892
Fejezetek
Karlovitz János Tibor. The Democratization of Technology. (2020) Megjelent: Managing Customer Experiences in an Omnichannel World: Balancing Online and Offline Environments in the Customer Journey
Kárpáti-Daróczi Judit et al. Features of Startups. (2020) Megjelent: Managing Customer Experiences in an Omnichannel World: Balancing Online and Offline Environments in the Customer Journey
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2023-02-01 07:41
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás