mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül
Tóth, Péter [Tóth, Péter (Oktatáselmélet, t...), szerk.] Műszaki Pedagógia Tanszék (BME / GTK)
;
Benedek, András [szerk.]
;
Mike, Gabriella [szerk.]
;
Duchon, Jenő [Duchon, Jenő (Tanárképzés, mérn...), szerk.]
Magyar és Angol nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, Műszaki Pedagógia Tanszék, Budapest, Magyarország
2019
Konferencia:
I. Szakképzés és oktatás: Ma-Holnap Konferencia - 1st Conference on VET & Education, Today and Tomorrow 2019-11-20 [Budapest, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 31326992
ISBN:
9789634218104
Teljes dokumentum:
https://drive.google.com/file/d/19mKwfGKJj_8ZHfiv0_vOsflMp2y8ydBT
Szakterületek:
Általános oktatás (benne képzés, pedagógia, didaktika)
Fejezetek
Jármai Erzsébet et al. Humán tényezők és hatékony tanulás -: a tanár-diák kapcsoalt egy empirikus kutatás mentén. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül
Kanczné Nagy Katalin et al. Pedagógus hallgatók körében végzett „élménykeresés foka” vizsgálat. (2020) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül
Kovácsné Duró Andrea. Egészségügyi tanár szakos hallgatók tehetségfejlesztő projektjei. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül
Sipos Szandra. Osztályfőnöki rendszer a rendészeti felsőoktatásban. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül
Nagy Krisztina. ALGORITMUSOK – TÁRSADALMI KOCKÁZATOK – KRITIKAI MÉDIAMŰVELTSÉG. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 1-721
Tóth Péter. Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül - Development and Partnership in HE without Borders. (2020) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 1-721
Benedek András. Szakképzés-fejlődési tendenciák, avagy a ma szakképzésének a jövőben is érvényes válaszokra van szüksége. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 12-18
Sturcz Zoltán. ÚT A MŰEGYETEMI REÁLISKOLAI TANÁRKÉPEZDE ALAPÍTÁSÁHOZ (1848 –1870). (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 19-30
Szűts-Novák Rita. A pedagógia reformja? Imre Sándor (1877—1944) gondolatai a reformpedagógiáról.. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 31-39
Dr. Köpeczi-Bócz Tamás. Portfólió szerepe a felsőoktatás-pedagógiában. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 52-53
Gubán Gyula et al. Szakképzés: Múlt - jelen és jövő?. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 53-66
Sós Tamás. SZAKKÉPZÉSI ÉS A KOMPETENCIAALAPÚ HUMÁNERŐFORRÁS FEJLESZTÉS, AZ ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI RÉGIÓ PÉLDÁJÁRA. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 73-83
Tóth Péter et al. Egyetemi hallgatók induktív gondolkodási képességének vizsgálata. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 84-106
Daruka Magdolna et al. Tanulási eredmény alapú képzés- és kurzusfejlesztések, oktatási innovációk a Budapesti Corvinus Egyetemen. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 124-134
Mácsár Gábor et al. Elsőéves rendészeti hallgatók pályacéljai és kondícionális állapota. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 160-167
Pogátsnik Monika. Milyen generikus készségeket vár el a 21. századi munkahely a munkaerőpiacra belépő mérnököktől?. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 168-179
Rucska Andrea. SZAKGIMNÁZIUMI AGRESSZIÓ KÖRKÉP- AVAGY AZ AGRESSZIÓ JELENLÉTE A BORSOD MEGYEI SZAKGIMNÁZIUMOKBAN. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 180-185
Manojlovic Heléna. A kollaboratív problémamegoldás fogalma, elméleti keretrendszerei. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 194-201
Nyéki Emőke et al. Munkaerőpiac által preferált kompetenciák a felsőoktatási hallgatók elképzeléseinek tükrében. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 202-209
Végh Ladislav et al. Informatika szakos hallgatók algoritmikus és logikus gondolkodásának felmérése a révkomáromi Selye János Egyetemen. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 223-232
Pletl Rita. Kapcsolódási pontok a középiskolai oktatás és tanárképzés között. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 233-246
Darvay Sarolta et al. Környezeti attitűd vizsgálat a Selye János Egyetem pedagógus hallgatói körében. (2020) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 247-254
Kanczné Nagy Katalin et al. Pedagógus hallgatók körében végzett "élménykeresés foka" vizsgálat. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 255-263
Bacsa-Bán Anetta. „Járt és járatlan utak”: a szakmai pedagógusok hiányának leküzdésére. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 264-275
Mészáros Attila. PEDAGÓGUS HALLGATÓK MEGKÜZDÉSI STRATÉGIÁINAK VIZSGÁLATA ÉS FEJLESZTÉSE. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 276-285
Fináncz Judit et al. A pedagógusjelöltek pályaidentitásának vizsgálata a Kaposvári Egyetem Pedagógiai Karán. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 286-297
Horváth Zsófia Irén. Oktatók és diákok fókuszban: hogyan tanítunk és tanulunk?. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 298-305
Horváth Zsófia-Irén. Oktatók és diákok fókuszban: hogyan tanítunk és tanulunk?. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 298-303
Almási Brigitta. A Komplex Alapprogram szerepe a tehetséggondozás és fejlesztés területén a Várkonyi István Általános Iskola Örkényi Úti külterületi tagintézményében. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 304-314
Borsodi Csilla Noémi. Tanári és tanulói vélekedések, pozitív és negatív elvárások a középiskolai közismereti tantárgyakat oktató tanári szereppel szemben. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 314-324
Szőke-Milinte Enikő. Tanulási környezet a 21. Századi iskolában. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 336-346
Csillei Béla. Helyzetfeltárás és programjavaslat a hátrányos helyzetű – különös tekintettel a cigány-roma származású, kollégista fiatalok kollégiumi csoportfoglalkozáson kívüli programjaira. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 347-356
Endrődy Orsolya. Zen gyermekkép. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 357-364
Tóth Boglárka. A jó gyermekkönyv illusztrációk ismérvei óvodapedagógusok véleménye alapján egy empirikus kutatás tükrében. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 364-389
Mezeiné Rumpf Anita. A (Nép)Iskolai Szemle nevelés-oktatási közlöny gyermekvilága. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 390-395
Vajda Barnabás. A történelemdidaktika jelenlegi állásáról. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 397-404
Tóth Péter. A hazai rajzoktatás kezdetei Sárvári Pál és Beregszászi Pál munkássága nyomán. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 405-427
Bese László. Az ellenségképek kialakulásának elméletei és lehetséges kutatási irányai a 20. századi történelemtanításban. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 438-444
Szepessyné Judik Dorottya. "Magyar Siketnéma Oktatás" (1901-1918) Példa egy analitikus jellegű kutatás forráselemzéséhez.. (2020) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 444-451
Tóth Péter. A megfigyelőképesség fejlesztése szakrajz órán. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 452-471
Nagy Melinda et al. A biológia szakos diákok elvárásainak vizsgálata a tanári kompetenciák, valamint a tananyagok és tankönyvek fejlesztése szempontjából. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 472-482
Nagy Tamás. Pedagógiai értékelés tantárgy támogatása az r statisztika szoftver modellezési megoldásaival. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 483-492
Rácz Edit. Környezeti nevelés angol nyelvkönyvekben. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 500-511
Varga-Csikász Csenge. A drámapedagógia szerepének alakulása a közoktatási rendszerben. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 511-520
Fehér Zoltán et al. A természettudományos gondolkodást felmérő feladatsorok előzetes tesztelésének eredményei. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 522-531
Berezvai Szabolcs et al. Hallgatói tanulási folyamat online monitorozása. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 532-541
Forrai Benedek et al. Egy innovatív kurzus mérnökhallgatók matematikai tanulmányainak motiválására. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 542-551
Nyéki Lajos. A Pedagógiai Kutatás Módszertana tantárgy oktatása Excel és PSPP szoftverek használatával. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 559.-569.
Ceglédi Tímea et al. Két reziliens jó gyakorlat a hátrányos helyzetű tanulók lemorzsolódásának megelőzésére.. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 570-579
Csepcsényi Lajos Lászlóné et al. Szakgimnáziumi tanulók kreatív gondolkodásának originalitás-vizsgálata.. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 580-587
Horváth Réka. OKJ-s képzéseken szerzett tanítási tapasztalatok a módszertani aspektusok kiemelésével. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 588-595
Fenyő Imre. A jövő mérnökei ma még óvodások: Lego robotok programozásának oktatása a Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Karán. (2020) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 596-606
Bredács Alice. A pozitív pedagógia és a művészeti nevelés hatása a végzettség nélküli iskolaelhagyás csökkentésére. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 606-617
Gelencsérné Bakó Márta et al. A KUTYÁS TERÁPIA HATÁSA A SZOCIÁLIS ÉS ÉRZELMI TERÜLETEK FEJLŐDÉSÉRE ISKOLÁSKORÚ TANULÁSBAN AKADÁLYOZOTT GYERMEKEKNÉL. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 617-630
Kollár Csaba. A biztonságtudatosság oktatása a mesterséges intelligencia fókuszában. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 631-641
Koltay T. Some viewpoints on teaching information and data literacy in higher education. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 651-657
Gőgh Előd et al. Investigation of self-regulated learning among students of technical secondary schools in Budapest. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 663-673
Ei Phyu Chaw et al. Challenges of beginning teachers in their first year teaching and their coping strategies. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 674-682
Sounantha Phavadee. Review of the effectiveness on students' learning styles and their learning satisfaction. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 693-701
Molnár György. Application options of modern ict-based interactive components in our digitalized, collaborative and cloud-based methodological and technology-oriented learning environments. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 702-709
Edina-Timea Erdei. Teaching the Romanian Language for Minorities: Teacher Attitudes and Implementational Strategies in Textbook Use. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 710-714
Kanczné Nagy Katalin. Examination of the actuality of Viktor Frankl's thoughts in the light of the results of research with students. (2019) Megjelent: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül pp. 715-720
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-04 22:46
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás