Dinamikus szövegtani modell a szövegértési képesség fejlesztésének és mérésének a szolgálatában. Egy kognitív, funkcionális, pragmatikai keret alternatív alkalmazási lehetőségei az általános iskola 7-8. osztályában [A Dynamic Text Linguistic Model for the Development and Measurement of Text Comprehension Skills. Possible alternative applications of a cognitive, functional, pragmatic framework in the 7th and 8th grades at primary schools]

Zsigriné, Sejtes Györgyi Erzsébet ✉ [Zsigriné Sejtes, Györgyi (magyar nyelvészet...), szerző] Nyelvtudományi Doktori Iskola (SZTE / DI)

Magyar nyelvű PhD (Disszertáció) Tudományos
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem (SZTE), 195 p. 2020
    Szakterületek:
    • Nyelvészet
    Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
    2023-05-29 00:23