Kulturális sokk és pozitív szájreklám – a felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók körében

Mucsi, Attila [Mucsi, Attila (Marketing), szerző] Gazdálkodástani Doktori Iskola (BCE / CDI); Malota, Erzsébet [Malota, Erzsébet (Marketing), szerző] Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék (BCE / MI); Török, Anna [Török, Anna (marketing), szerző] Gazdálkodástani Doktori Iskola (BCE / CDI)

Magyar nyelvű Tudományos Szakcikk (Folyóiratcikk)
Megjelent: VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 51 (2) pp. 23-31 2020
  • Gazdaságtudományi Doktori Minősítő Bizottság: B
  • Regionális Tudományok Bizottsága: C
  • Szociológiai Tudományos Bizottság: C
  • Állam- és Jogtudományi Bizottság: C
Azonosítók
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2021-01-26 18:46