mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Az eredményalapú ügyfélélmény-mérési módszer alkalmazása B2B piacon
Gyulai, Zsófia [Gyulai, Zsófia (Marketing), szerző] Marketing-Menedzsment szakcsoport (SZTE / GTK / ÜTI)
;
Révész, Balázs [Révész, Balázs (marketing), szerző] Marketing-Menedzsment szakcsoport (SZTE / GTK / ÜTI)
Magyar nyelvű Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) Tudományos
Megjelent:
Veres Zoltán. Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája: Az Egyesület a Marketingoktatásért és Kutatásért XXV. Országos konferenciájának előadásai. (2019) ISBN:9786150058603
pp. 25-33
Azonosítók
MTMT: 31149923
Szakterületek:
Közgazdasági és gazdálkodástudományok
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-11-06 02:03
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás