mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet
Fehér, András [Fehér, András (online marketing,...), szerk.]
;
Kiss, Virág Ágnes [Kiss, Virág Ágnes (Társadalomtudományok), szerk.]
;
Soós, Mihály [Soós, Mihály (Marketing), szerk.]
;
Szakály, Zoltán [Szakály, Zoltán (Agrárgazdaságtan ...), szerk.]
Magyar nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, Magyarország, 765 p.
2016
Konferencia:
EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet 2016-08-29 [Debrecen, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 3105085
ISBN:
9789634728504
Egyéb URL:
https://emok.hu/attachments/article/58/EMOK2016_-_Reszletes_program.pdf
Fejezetek
Szakály Z. Egészségmagatartás, viselkedésváltozás és személyre szabott táplálkozás: az élethosszig tartó egészség koncepciója. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 5-25
Törőcsik Mária. A személyfogyasztás kora - hitelesség arcokkal. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 26-41
Kozák Ákos. A mindennapok rituáléja avagy a hétköznapi élet szociológiája a fogyasztás tükrében. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 42-56
Bányai Edit. Vállalatok a közösségi médiában. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 75-84
Buda Gabriella et al. Sharing economy modell terjedése és hatása a vásárlói magatartásra. [Extention of sharing economy’s model and its impact on customers’ behavior]. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 85-96
Fehér András et al. A hazai tej- és hússzektor online marketing tevékenységének elemzése. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 97-106
Nagy Ákos András et al. Az ügyfélértékelési modellek szájreklámmal történő bővítésének irányai, eredményei. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 107-117
Keszey Tamara et al. Marketing menedzserek és vállalati információrendszerek: Sikertényezők és a tulajdonosi struktúra moderáló hatása. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 112-120
GÁL TÍMEA et al. Online fogyasztói csoportok azonosítása az egészségtudatos táplálkozás terén netnográfiai kutatással. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 119-127
Prónay Szabolcs et al. Jó szabadalomnak nem kell cégér?!: A marketing orientáció jelentőségének összevetése az európai és japán technológiai transzfer irodáknál. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 120-128
Kelemen-Erdős Anikó et al. Élményközpontú szolgáltatásérték-teremtés a romkocsmákban. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 128-136
Pethő Beáta et al. Preferencia-alapú termékválasztási magatartás kísérletes instore kutatása szemkamera segítségével. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 137-144
Vilmányi Márton et al. A kapcsolati képességek hatása az üzleti kapcsolatok eredményességére. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 145-156
Ásványi Katalin. CSR a helyi közösségért, mint az értékteremtés eszköze. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 158-167
Dabasi-Halász Zsuzsanna et al. Mentorálni, hogy majd ők is mentoráljanak – tudományos diákköri motivációs kutatás egy hazai felsőoktatási intézmény hallgatói körében. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 168-177
Dinya László. Nonbusiness prioritások az innovációs gazdaság üzleti modelljeiben. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 178-189
Putzer Petra. A hazai vállalatok CSR motívumai és lehetséges jövője, a társadalmi vállalkozás. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 201-211
Gombos Szandra. A magyar városok imázsának kulturális szempontú vizsgálata. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 212-224
HARGITAI DÁVID MÁTÉ. Stakeholder attitűdök vizsgálata a magyar atlétikában. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 225-234
Huszár Sándor. Japán és magyar kulturális különbségek az egyetemi szabadalmaztatásban. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 235-244
Kéri Anita et al. Külföldi hallgatói motivációk, elvárások és jövőbeli tervek. Miért fontos ezek ismerete a magyar felsőoktatás számára?. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 245-255
Cosovan Attila et al. Tervező művész(ek) a közgazdászképzésben. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 257-266
Deés Szilvia. Pályaelhagyás vagy tudatos fejlődés?: „Az ki mesterré akarván állani eme czéhben.... (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 267-276
Kenéz András. A játékosítás (gamification) a felsőoktatásban. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 276-288
Kovács István. Szimulációs játék alkalmazása gazdaságtudományi mesterképzéseken – tapasztalatok ismertetése. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 289-296
Simon Judit et al. Az egyetemi tanulmányokhoz szükséges könyvek vásárlásával kapcsolatos magatartásról. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 297-306
Malota Erzsébet et al. Két szűrön át - Kulturális sokk és asszimiláció érzékelése Magyarországon a bevándorlók és a hallgatók szemüvegén át. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 308-318
Dernóczy-Polyák Adrienn et al. A fehér, a vörös, a mindkettő és az egyik sem – klaszterek a húsfogyasztás alapján. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 319-329
Ercsey Ida. Értékteremtés fogyasztói megközelítésben a szolgáltató szektorban. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 330-340
Huszka Péter. Trendek és ellentrendek… avagy a magyar és osztrák fiatalok táplálkozási szokásainak összehasonlítása. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 354-364
Kasza-Kelemen Kata. A helykötődést előmozdító tényezők vizsgálata a nemzeti parkokban. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 365-374
Kazár Klára. A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata egy zenei fesztivál esetén. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 375-386
Mitev Ariel et al. Mese, mese, tárca: Pénzügyi értékek a népmesékben. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 387-395
Monostori Katalin. A hungarikumok szerepe a hitelesség és az értékmegőrzés területén a Magyarországra látogató turisták szemszögéből. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 396-406
Nábrádi Zsófia et al. A húsfogyasztási szokások összefüggése az evési attitűdökkel és az önértékeléssel. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 407-416
Neulinger Ágnes et al. Én-tudat és mi-tudat a felnőtté válás idején. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 417-425
Németh Nikolett et al. Fogyasztói magatartás vizsgálata az étrend-kiegészítők piacán. [The analysis of consumer behavior in the market of food supplements]. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 426-434
Pavluska Valéria. Milyen kultúrafogyasztók a magyarok? – A hazai kultúrafogyasztás átfogó mintázatai. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 435-445
Pál Eszter. Értékkutatások – a fiatalok számára fontos értékek. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 446-459
Somosi Ágnes et al. Az ügyfél megtartás növelése szolgáltatás-kivezetés esetén. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 460-468
TAMASITS DÓRA et al. A fogyasztói márkakötődés mozgatórugói: A márkaszeretet koncepciója. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 469-480
Zsótér Brigitta. Funkcionális élelmiszerek bevezetését megelőző vásárlói és dolgozói megkérdezés. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 493-500
Totth Gedeon et al. A pálinkafogyasztási szokások változása. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 501-507
Gerdesics Viktória et al. A horvát turisztikai marketingkommunikáció és az országimázs. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 509-517
Horváth Dóra et al. Búú vagy Báá? Online fogyasztói vélemények állat-metaforákon keresztüli kvalitatív vizsgálata: fórumkommentekre adott érzelmi reakciók. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 518-530
Kásler Tina Tímea. Az óvodáskorú gyermekek médiafogyasztásának hatása a fogyasztói magatartásukra. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 531-538
Seres Huszárik Erika et al. A reklámügynökségek és ügyfeleik együttműködésére ható tényezők elemzése. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 539-546
Mihály Nikolett et al. Nyugdíjpolitikai kihívások és kommunikációs megoldások = Pension Policy Challenges and Communication Solutions. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 547-560
Agárdi Irma et al. A nemzetközi diverzifikáció hatása az európai kiskereskedelmi vállalatok innovációs tevékenységére és teljesítményére. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 562-569
Bíró-Szigeti Sz et al. Marketingstratégiai döntéshozást támogató technológiai úttérkép modelljének fejlesztése. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 572-580
Keszey Tamara et al. Marketing menedzserek és a vállalati információrendszerek: Sikertényezők és a tulajdonosi struktúra moderáló hatása. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 590-598
Keszey Tamara et al. Értékesítés és marketing részlegek együttműködésének hatása a termékfejlesztésre. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 599-607
Kovács Bence et al. Az élelmiszeripari vállalkozások versenyelőnyeinek vizsgálata a piacorientáció tükrében. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 608-618
Szabó G G et al. Termelői tulajdonú marketingszervezetek-szövetkezetek versus gazdasági társaságok: értékesítési csatornaválasztás a magyar mezőgazdaságban. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 619-628
Barna F et al. Az egészség- és környezettudatosság jellemzői a fogyasztók körében.. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 630-639
Kontor Enikő et al. Egészségtudatos magatartás a 14−25 év közötti fiatalok körében. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 640-649
Grőger N et al. A partnerkapcsolat aktuális kérdései a terméktanúsítási szolgáltatások terén: élelmiszeripari FMCG termékek esete a fenntartható ellátási láncban. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 650-658
Kiss V Á et al. A szülők hatása a középiskolás diákok egészségtudatos táplálkozására.. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 659-668
Pólya Éva. Élelmiszerfogyasztói tudatosság vizsgálata Jász-Nagykun-Szolnok megyében. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 669-676
PROKISCH LILLA. Fogyasztási szokások a lisztérzékenyek körében, és a finom gluténmentes kenyér története: a Glulu márkaépítése. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 677-685
Kovács Ildikó et al. A fenntartható élelmiszerfogyasztás hazai jellemzőinek vizsgálata. [Analysis of the characteristics of the sustainable food consumption in Hungary]. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 686-694
Hernádi László et al. Hiteles és értékvezérelt marketing az élelmiszerkereskedelemben. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 695-704
Iványi T et al. Oszd meg és hashtagelj! – Közönségrészvétel és élménymegosztás a turizmusban. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 706-715
Kovács Bence et al. Melyik hatóanyagot is választjuk?: Gyógyszer-hatóanyag terápiák értéke és azok piaci teljesítményének összehasonlítása. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 716-728
Danó Györgyi. Tinédzser fiúk és lányok a neten. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 749-769
Vincze Dalma. A Z generáció státuszfogyasztása szociológiai és marketing megközelítésben. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 781-492
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2023-02-03 07:54
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás