mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Idézők
/
Idézések
Pedagógiai változások - a változás pedagógiája
Kaposi, József [Kaposi, József (történelemdidakti...), szerk.] Tanárképző Tanszék (PPKE / BTK / VJTK)
;
Szőke-Milinte, Enikő [Szőke-Milinte, Enikő (neveléstudomány), szerk.] Tanárképző Tanszék (PPKE / BTK / VJTK)
Magyar nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Pázmány Péter Katolikus Egyetem (PPKE), Budapest, Magyarország, 559 p.
2019
Konferencia:
Változások a pedagógiában – a pedagógia változása - Tudományos konferencia 2019-11-22 [Esztergom, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 30929550
ISBN:
9786155224867
PPKE Publikáció:
1264
OSZK:
3780822
Teljes dokumentum:
http://btk.ppke.hu/uploads/articles/1734918/file/Pedag%C3%B3giai%20v%C3%A1ltoz%C3%A1sok%20B1%2BB4%2Bbel%C3%ADv%20screen.pdf
Fejezetek
Macher Mónika et al. Nagycsoportos óvodások motoros fejlettségének vizsgálata a Lincoln-Oseretzky-Skála rövidített változata alapján. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 15-35
Karácsony Ilona et al. Az óvoda hatása a családok egészséges táplálkozásra nevelésében. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 35-44
Sztanáné Babics Edit. Tananyagfejlesztés az óvodapedagógiában. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 45-51
Kováts-Németh Mária. A tanítóképzés évszázados küldetése és szerepe a rendszerváltás utáni évtizedekben. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 55-68
Miklós Ágnes Kata. Kisgyermekiskoláktól kisdedóvókig - a magyar óvodáztatás 19. századi szabályozása az oktatás- és nemzetpolitika függvényében. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 69-78
Dráviczki Sándor. A földrajz tantárgy oktatása az északkelet-magyarországi tanítóképzőkben1914-1945 között. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 79-85
Bencéné Fekete Andrea. A tanítóképzés átalakulása a társadalmi változások tükrében. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 86-96
Eck Júlia. A drámajáték tartalmi és módszertani bevezetése az általános tanárképzésbe. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 96-105
Gombocz Orsolya et al. A pedagógus személyisége a tudományban és a gyakorlatban- a tanárképzés. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 106-116
Várszegi Tibor. "Én a tudásnak teszek panaszt": útjelző az organikus pedagógia felé. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 118-129
Szőke-Milinte Enikő. A Z generáció megismerése - megismerés a Z generációban. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 130-144
Dancsó Tünde. Konfliktuskezelési esettanulmányok elemzése. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 145-153
Hevesi Tímea Mária. A "Szimbólum pedagógia" fogalmának megalapozása, bevezetése. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 160-178
Horváthné Farkas Éva. A játék szerepe a korai nyelvelsajátítási folyamatban. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 181-189
Parapatics Andrea. Változások az anyanyelv-pedagógiában? Adalékok a nyelvjárási háttér és az iskola kapcsolatának vizsgálatához. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 190-201
Horváth Mariann. Listening helyett Hörverstehen.: Tanulók terelgetése a német nyelv irányába hallásértés "dallamos" fejlesztésével. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 202-214
Pásztor Éva. A kritikai gondolkodás fejlesztése a tanórán: a változó pedagógia jegyében. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 215-226
Szántó Bíborka. A romániai országos kompetenciamérésekről. Anyanyelvi szövegértés és szövegalkotásaz elemi tagozat II. osztályában. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 227-249
Kaposi József et al. A demokrácia projektnap tartalmi-módszertani keretei. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 251-266
Korpics Zsolt. A demokrácia projektnap tartalmi-módszertani keretei. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 251-266
Kormos József. A pedagógiai és a filozófia kapcsolódási pontjairól. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 267-274
Fodor Richárd. A képes történeti források és a vizuális multiperspektivizmus tankönyvi kapcsolata. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 275-285
Karikó Sándor. Európaiság és nevelés: Európai értékek a változó világban. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 275-284
Lénárth Ádám. A játékosítás lehetőségei a történelemoktatásban: Egy gamifikációs pedagógiai rendszer kísérlete. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 302-324
Bagladi Orsolya. Jelenorientált Kultműhely Program. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 325-338
Fenyő Imre. Óvodatörténeti források diskurzuselemzési megközelítésű vizsgálata. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 339-349
Habos Dorottya. A médiatudatosságra nevelés és a digitális kompetencia iskolai létjogosultsága. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 351-358
Tölgyessy Zsuzsanna. A homo interneticusok óvodája. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 358-365
Kuzma Gréta. Téma - Média - Hatás. A médiatematizáció tanítása kísérleti stratégiai modellel a középiskolai médiaoktatásban. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 366-379
Sztankovszky Varsány. A bölcsész Kodály Zoltán műveltsége, nemzetnevelő terve – nemcsak zenei szemmel. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 389-408
Sztankovszky Varsány. A bölcsész Kodály Zoltán műveltsége, nemzetnevelő terve – nemcsak zenei szemmel. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 389-408
Dinnyés K. J. et al. Egészségtudatosságra nevelés az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet által kiadott gimnáziumi matematika tankönyvekben. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 411-425
Horváth Katalin. Környezettudatos attitűd és magatartás fejlesztése tevékenységorientált módszerek alkalmazásával az Őrségi Nemzeti Parkban. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 461-471
Juhász Márta. Az iskola falain túl - a tanösvény mint pedagógiai lehetőség. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 472-480
Beták Norbert. A robotika mint a 21. századi készségek fejlesztésének eszköze. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 490-497
Nagy Lajosné. Szervezetfejlesztési lehetőségek a kapcsolatközpontú óvodai gyakorlatban. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 527-559
Idézők (2)
Idézett közlemények (4)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-01-13 15:05
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás