mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Quantitative analysis of qualitative data: Using voyant tools to investigate the sales-marketing interface
Hetenyi, Gabor [Hetenyi, Gábor (Gazdálkodás és sz...), szerző] Gazdaságtudományi Kar (DE)
;
Lengyel, Attila [Lengyel, Attila (Fenntarthatóság), szerző] Gazdaságtudományi Kar (DE)
;
Szilasi, Magdolna [Szilasi, Magdolna Emma (Tüdőgyógyászat), szerző]
Angol nyelvű Tudományos Szakcikk (Folyóiratcikk)
Megjelent:
JOURNAL OF INDUSTRIAL ENGINEERING AND MANAGEMENT 2013-8423 2013-0953
12
(3)
pp. 393-404
2019
Gazdaságtudományi Doktori Minősítő Bizottság: D
SJR Scopus - Industrial and Manufacturing Engineering: Q2
Azonosítók
MTMT: 30923545
DOI:
10.3926/jiem.2929
DEA:
276377
Scopus:
85077327120
Google scholar:
4477284755249991284
Idézett közlemények (1)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2021-03-03 15:34
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás