mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet
Baranyiné, Kóczy Judit [Baranyiné Kóczy, Judit (nyelvtudomány), szerk.] Apáczai Csere János Kar (SZE)
;
Fehér, Ágota [Fehér, Ágota (Pszichológia), szerk.] Apáczai Csere János Kar (SZE)
Magyar nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Kar, Győr, Magyarország, 407 p.
2019
Konferencia:
XXII. APÁCZAI-NAPOK Tudományos Konferencia 2018-11-15 [Győr, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 30921653
ISBN:
9786155837661
Teljes dokumentum:
https://ak.sze.hu/-xxi-apaczai-napok-konferencia/apaczai-napok-tanulmanykotetei
Szakterületek:
Bölcsészettudományok
Társadalomtudományok
Természettudományok
https://ak.sze.hu/tanulmanykotetek-2018
Fejezetek
Bagota Mónika et al. A logikai képességek és a számfogalom szintjei óvodáskorban. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet
Koós Ildikó et al. Nemzetiségi szlovén nyelvi szocializációs térben élő 6-10 éves gyermekek anyanyelv-tanulási lehetőségei a vas megyei Rábavidéken. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet p. 0601_Koós Ildikó_Sztraka Andrea
Sütő Éva. Diplomások az iskolapadban. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet
Szabóné Pongrácz Petra et al. BTMN versus tehetség. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet
Szabó Veronika Anna. Újrahasznosított PET építőipari alkalmazása. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet
Verebélyi Gabriella. Kísérletek pedagógushallgatók társadalmi érzékenyítésének növelésére – Pillanatképek egy pedagógusképző kar közelmúltjáról. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet
Halbritter András Albert et al. A 150 éves Népiskolai Törvény és hatása a természetrajz és gazdálkodási ismeretek oktatására, az iskolakertek elterjedésére. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 1-5
Héreginé Nagy Márta. Módszertani kultúraváltás: az aktív tanulás lehetőségei a gyakorlatban. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 1-5
Horváth Csaba Sándor et al. Magyar–orosz kapcsolatok a történelemben: Az Apáczai Karról Kolomnába.... (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 1-8
Kövecsesné Gősi Viktória. Tanító szakos hallgatók érzelmi intelligenciájának fejlesztési lehetőségei. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 1-9
Lőre Vendel et al. Az üzleti szimuláció mint oktatási forma – gyakorlati tapasztalatok. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet p. 1
Benyák Anikó et al. Az első tanév a Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Karán – hallgatói szemmel. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 13-20
Pinczésné Palásthy Ildikó. Igények és vélekedések tükrében a pedagógus-továbbképzésekről. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 21-29
Boldizsár Boglárka. The Digital Needs of Generation Z for Foreign Language Instruction.. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 48-55
Csorba F László. Van-e tudás a diszciplínákon túl?. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 56-60
Both Mária. Egy vezérkönyv margójára Térkép és pedagógia kapcsolata Teleki Pál munkásságában. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 90-94
Both Mária. A 150 éves Népiskolai Törvény és hatása a természetrajz és gazdálkodási ismeretek oktatására, az iskolakertek elterjedésére. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 95-99
Konczos Csaba et al. Testnevelésórák vizsgálata tartalmuk és hatékonyságuk tükrében (7-11 éves fiú tanulók körében). (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 100-104
Makrai Kata. Nevelők szexuális nevelése. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet p. 105
Konczos Csaba et al. Az egyetemi hallgatók egészségnevelése. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 110-115
Könnyid I. et al. Orchidea kutatási, oktatási lehetőségek, eredmények a darvastói bauxitbánya meddőjén. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 116-119
Szabó Péter et al. Botanikai kutatások Kuba szigetén. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 120-124
Takács Szilárd László. Nem-ionizáló sugarak biológiai hatásai. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 133-138
Komjáthy Zsuzsanna. Az SNI évszázada – avagy oktatási kihívások, iskolakezdési nehézségek napjainkban: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet.. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 146-152
Macher Mónika et al. Tanulási nehézséggel küzdő tanulók beszédészlelésének vizsgálata. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 153-158
Makkos Anikó. A felsőoktatás előtt álló kihívások a kommunikáció terén. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 183-189
Mátyás Judit. Az x és y generáció reklámfogyasztási szokásai. Marketing és nyelvészet. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 190-197
Garai Anna et al. Hálózatos környezetben kialakuló emberi kapcsolatok és önképek. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 198-204
Kecskés Petra et al. The exploration of cultural differences in international educational and research collaborations. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 205-209
Szőke Júlia. Sztereotípiák a Kárpát-medencében. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 210-214
Tompos Anikó et al. Interkulturális érzékenyítés formális keretek között. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 215-222
Berek Sándor. Cigány/roma néprajzi reprezentációk Magyarországon a Vasárnapi Újságban az 1870-es, az 1880-as években és az 1890-es évek elején. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 231-238
Eged Alice. Inzultus a törvényhozásban: Adalék a német politikai magatartáskultúrához. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 242-246
Horváth Nóra. A humanizmus öröksége George Santayana műveiben. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 265-271
Kmeczkó Szilárd. A tudományos ítéletalkotás néhány fontosabb jellemzője: A sajátosan esztétikai szempont jelentősége. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 272-280
Lanczendorfer Zsuzsanna et al. A defibrillátor őse egy népballada-kutatás nyomán. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 285-292
Benyák Anikó et al. Érzelmi intelligencia segítő szerepe az emberi erőforrás tanácsadó hallgatók személyes eszköztárában. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 306-313
Faragó Beatrix et al. Az egészségmagatartás hatása az oktatási rendszerben és a munkaerő-piacon. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 314-321
Ferencz Jácint. Az információ és a technológia kettős arca a munkajogban. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 322-329
Mészáros Attila. Álomból a valóság felé Coaching és mentoring rendszer a német felsőoktatás HR fejlesztésében. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 330-340
Suhajda Csilla Judit et al. Az emberi erőforrás tanácsadó mesterszak 10 éve a gödöllői tapasztalatok tükrében. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 349-357
Szretykó György. 10 éves az Emberi Erőforrás Tanácsadó Mesterszak az Apáczai Csere János Karon. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 358-365
Csizmadia Zoltán. Az önvezető járművek társadalmi hatásai: Kiemelt szempontok és kérdéskörök. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 366-372
Ercsey Ida et al. Transzformatív szolgáltatások az egészségügyben nemzetközi kitekintésben. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 373-378
Kézai Petra. Startup vállalkozások az oktatásban egy sikeres magyar startup, a LOGISCOOL példáján keresztül. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 379-386
Rostáné Riez Andrea. A segítők személyisége. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 387-391
Vehrer Adél. Virtuális terek alkalmazásának lehetőségei a múzeumandragógiában. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 401-407
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2023-12-02 05:52
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás