mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Történettudomány – Művészet – Pedagógia
Fenyvesi, Ottó [szerk.]
Magyar nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: VEAB, Veszprém, Magyarország, 251 p.
2019
Azonosítók
MTMT: 30824815
ISBN:
9789637385964
OSZK:
3782993
Fejezetek
Bordás Sándor. Történelmi traumáink, kezelési lehetőségeik, nemzeti ünnepeink. (2019) Megjelent: Történettudomány – Művészet – Pedagógia pp. 13-27
Hermann Róbert. A reformkori politika főbb csomópontjai. (2019) Megjelent: Történettudomány – Művészet – Pedagógia pp. 27-38
Kovács László. Pirsing és a németek. (2019) Megjelent: Történettudomány – Művészet – Pedagógia pp. 39-48
Lőrinczné Bencze Edit. Az Európai Unió új bővítési modellje a nyugat-balkáni államok integrációs folyamatában. (2019) Megjelent: Történettudomány – Művészet – Pedagógia pp. 49-61
Simándi Irén. Az Egységes Parasztifjúság Országos Szövetsége megalakulása és működése (1948-1950). (2019) Megjelent: Történettudomány – Művészet – Pedagógia pp. 62-74
Vizi László Tamás. Az Osztrák-Magyar Monarchia diplomáciai végjátéka: Fegyverszüneti delegációk az olasz és a balkáni frontszakaszon. (2019) Megjelent: Történettudomány – Művészet – Pedagógia pp. 75-90
Zachar Péter Krisztián. A Macron-faktor: új lendület az európai integráció elmélyítésére. (2019) Megjelent: Történettudomány – Művészet – Pedagógia pp. 91-100
Tarbay Gabriella. Thomas Chippendale egy különleges rokokó bútor-együttese újrafelfedezése. (2019) Megjelent: Történettudomány – Művészet – Pedagógia pp. 102-111
Bábosik István. A jövő iskolája - a multifunkcionális iskola. (2019) Megjelent: Történettudomány – Művészet – Pedagógia pp. 114-118
Juhász Erika. A közösségi művelődés képzési rendszere. (2019) Megjelent: Történettudomány – Művészet – Pedagógia pp. 119-132
Kéri Katalin. Zirjáb Andalúziában. (2019) Megjelent: Történettudomány – Művészet – Pedagógia p. 133
Kováts-Németh Mária. A kultúraközvetítés dilemmái. (2019) Megjelent: Történettudomány – Művészet – Pedagógia pp. 143-156
Kurucz Rózsa. A Montessori-pedagógia antropológiai háttere és perspektívái. (2019) Megjelent: Történettudomány – Művészet – Pedagógia pp. 157-171
Márton Sára et al. Élménypedagógia és természettudományos tanulás. (2019) Megjelent: Történettudomány – Művészet – Pedagógia pp. 172-184
Miklós Péter. Narratívák a szegedi piarista gimnázium újraindulásáról.. (2019) Megjelent: Történettudomány – Művészet – Pedagógia pp. 185-192
Mócz Dóra. A foglalkoztatást elősegítő tanulásban való részvétel vizsgálata. (2019) Megjelent: Történettudomány – Művészet – Pedagógia pp. 193-204
Sántha Kálmán. Nyelvi változók által generált bizonytalanságok a neveléstudományi kutatásokban. (2019) Megjelent: Történettudomány – Művészet – Pedagógia pp. 205-212
Torgyik Judit. Társadalmi különbségek az élethosszig tartó tanulás során. (2019) Megjelent: Történettudomány – Művészet – Pedagógia pp. 213-219
Tölgyesi József. A veszprémi Árpád-kori székesegyházi/káptalani iskola, "a tudományok műhelye". (2019) Megjelent: Történettudomány – Művészet – Pedagógia pp. 220-241
Turcsányi Enikő et al. Csapatmunka: előnyök versus hátrányok a pszichológus és a humán erőforrás menedzser szemszögéből. (2019) Megjelent: Történettudomány – Művészet – Pedagógia pp. 242-251
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-03-30 17:11
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás