mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
A filmnézés, mint egyedi fogyasztói magatartás elméleti vizsgálata = Theoretical analysis of movie watching, as a unique consumer behavior
Horváth, Ádám [Horváth, Ádám (Marketing), szerző] Üzleti Tudományok Intézete (SZIE / GTK)
;
Gyenge, Balázs [Gyenge, Balázs (Marketing), szerző] Üzleti Tudományok Intézete (SZIE / GTK)
Magyar nyelvű Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) Tudományos
Megjelent:
Veres Zoltán. Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája: Az Egyesület a Marketingoktatásért és Kutatásért XXV. Országos konferenciájának előadásai. (2019) ISBN:9786150058603
pp. 664-674
Azonosítók
MTMT: 30810263
Teljes dokumentum:
https://emok.hu/tanulmany-kereso/konferenciakotetek/d821:teljesitmenyjavitas-vagy-oromforras-utilitarista-es-hedonista-motivaciok-az-okosorak-fogyasztoi-elfogadasaban/pdf
Idézett közlemények (2)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-11-17 04:45
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás