mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Idézők
/
Idézések
A VR nyitottság hatása a helyimázs kialakulását befolyásoló tényezőkre
Gerdesics, Viktória [Gerdesics, Viktória (marketing), szerző] Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
;
Nagy, Ákos [Nagy, Ákos András (PhD Közgazdaságtu...), szerző] Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
;
Csapó, János [Csapó, János (Gazdaságtudomány,...), szerző] Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
Magyar nyelvű Utánközlés (Könyvrészlet) Tudományos
Megjelent:
Veres Zoltán. Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája: Az Egyesület a Marketingoktatásért és Kutatásért XXV. Országos konferenciájának előadásai. (2019) ISBN:9786150058603
pp. 490-501
Azonosítók
MTMT: 30791217
Teljes dokumentum:
https://emok.hu/emok2019/tanulmanyok/d804:a-vr-nyitottsag-hatasa-a-helyimazs-kialakulasat-befolyasolo-tenyezokre
Támogatások:
(-3.6.1-16-2016-00004) Támogató: EFOP
Idézők (2)
Idézett közlemények (2)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-11-05 23:02
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás