mtmt
The Hungarian Scientific Bibliography
XML
JSON
Public search
Magyarul
Citations
/
Citings
Hazai életstílus-csoportok digitalizációs jellemzői
Szűcs, Krisztián [Szűcs, Krisztián (Marketing), author] Marketing és Turizmus Intézet (UP / FBE)
;
Törőcsik, Mária [Törőcsik, Mária (Marketing, Fogyas...), author] Marketing és Turizmus Intézet (UP / FBE)
;
Nagy, Ákos [Nagy, Ákos András (PhD Közgazdaságtu...), author] Marketing és Turizmus Intézet (UP / FBE)
;
Lázár, Erika [Lázár, Erika (Marketingkutatás), author] Gazdálkodástani Doktori Iskola (UP / DS)
Hungarian Conference paper (Chapter in Book) Scientific
Published:
Veres Zoltán. Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája: Az Egyesület a Marketingoktatásért és Kutatásért XXV. Országos konferenciájának előadásai. (2019) ISBN:9786150058603
pp. 354-364
Identifiers
MTMT: 30787538
Teljes dokumentum:
https://emok.hu/emok2019/tanulmanyok/d792:hazai-eletstilus-csoportok-digitalizacios-jellemzoi
Fundings:
(-3.6.1-16-2016-00004) Funder: EFOP
Cited in (2)
Citing (2)
Citation styles:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Copy
Print
2024-12-14 18:12
×
Export list as bibliography
Citation styles:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Print
Copy