mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
A narancsborok pozicionálási lehetőségei a hazai borfogyasztói szegmensekben
Papp, Adrienn [Papp, Adrienn (Marketing), szerző] Marketing és Turizmus Intézet (ME / GTK)
;
Piskóti, István [Piskóti, István (marketing), szerző] Marketing és Turizmus Intézet (ME / GTK)
;
Bene, Zsuzsanna [Bene, Zsuzsanna (Élelmiszertudomány), szerző] Marketing és Turizmus Intézet (ME / GTK)
Magyar nyelvű Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) Tudományos
Megjelent:
Veres Zoltán. Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája: Az Egyesület a Marketingoktatásért és Kutatásért XXV. Országos konferenciájának előadásai. (2019) ISBN:9786150058603
pp. 412-422
Azonosítók
MTMT: 30785660
Egyéb URL:
https://emok.hu/emok2019/tanulmanyok/d797:a-narancsborok-pozicionalasi-lehetosegei-a-hazai-borfogyasztoi-szegmensekben
Idézett közlemények (1)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-11-06 03:55
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás