Új törekvések a nonbusiness marketing oktatásában

Kéri, Anita [Kéri, Anita (Felsőoktatási Mar...), szerző] Gazdaságtudományi Kar (SZTE); Béla-Csovcsics, Andrea [Béla-Csovcsics, Andrea (Nonbusiness marke...), szerző] Marketing-Menedzsment szakcsoport (SZTE / GTK / ÜTI)

Magyar nyelvű Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) Tudományos
    Azonosítók
    • MTMT: 30785426
    • SZTE Publicatio: 16684
    Szakterületek:
    • Közgazdasági és gazdálkodástudományok
    • Marketing
    • Oktatástudomány
    A nonbusiness szféra jelentősége Magyarországon is növekvő tendenciát mutat, hiszen az üzleti szektor szereplői nem képesek egyedül megoldást találni a társadalmi igényekre. A nonbusiness szervezetek igyekeznek ezeket az igényeket kielégíteni, ám erőforrás és megfelelő marketingismeret hiányában a nonbusiness szervezetek ismertsége alulmarad az üzleti szférában tevékenykedő szereplőkkel szemben. Kurzusunk során összekötöttük a nonbusiness szervezeteket lelkes, gyakorlati tapasztalatra és tanulásra vágyó hallgatókkal, hogy saját marketingötleteikkel és meglátásaikkal segítsék az egyes szervezetek munkáját. Az ötletelés mellett bekapcsolódhattak a szervezet marketingtevékenységébe és megvalósíthatták elképzeléseiket. Azt gondoljuk, hogy egy valós értékteremtő folyamatot sikerült létrehoznunk, melyben a nonbusiness szervezetek, a hallgatók, és mi magunk oktatók is rengeteget tanulhattunk.
    Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
    2024-11-06 04:10