A nonbusiness szféra jelentősége Magyarországon is növekvő tendenciát mutat, hiszen
az üzleti szektor szereplői nem képesek egyedül megoldást találni a társadalmi igényekre.
A nonbusiness szervezetek igyekeznek ezeket az igényeket kielégíteni, ám erőforrás
és megfelelő marketingismeret hiányában a nonbusiness szervezetek ismertsége alulmarad
az üzleti szférában tevékenykedő szereplőkkel szemben. Kurzusunk során összekötöttük
a nonbusiness szervezeteket lelkes, gyakorlati tapasztalatra és tanulásra vágyó hallgatókkal,
hogy saját marketingötleteikkel és meglátásaikkal segítsék az egyes szervezetek munkáját.
Az ötletelés mellett bekapcsolódhattak a szervezet marketingtevékenységébe és megvalósíthatták
elképzeléseiket. Azt gondoljuk, hogy egy valós értékteremtő folyamatot sikerült létrehoznunk,
melyben a nonbusiness szervezetek, a hallgatók, és mi magunk oktatók is rengeteget
tanulhattunk.