mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Crossover, mint lehetőség a tudománykommunikációban
Horváth, Dóra [Horváth, Dóra (Marketing-, Média...), szerző] Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék (BCE / MI)
;
Cosovan, Attila [Cosovan, Attila Róbert (designkommunikáci...), szerző] Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék (BCE / MI)
;
Komár, Zita [Komár, Zita (Kommunikáció és m...), szerző] Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék (BCE / MI)
;
Bauer, Anna
;
Cserti, Melinda Krisztina
;
Halcsik, Anett
;
Horkai, Alex
;
Horváth, Mátyás
;
Kajli, Emese
;
Klapcsik, Ágnes
;
Nagy, Fruzsina
;
Polgár, Judit
;
Santovan, Bianka Klaudia
;
Schiller, Orsolya
;
Siklós, Bence
;
Sonkoly, Anna
;
Szabó, Rebeka Fanni
;
Szamosvári, Flóra
;
Zseni, Boglárka
Magyar nyelvű Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) Tudományos
Megjelent:
Veres Zoltán. Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája: Az Egyesület a Marketingoktatásért és Kutatásért XXV. Országos konferenciájának előadásai. (2019) ISBN:9786150058603
pp. 700-710
Azonosítók
MTMT: 30783440
Teljes dokumentum:
https://emok.hu/tanulmany-kereso/konferenciakotetek/d825:crossover-mint-lehetoseg-a-tudomanykommunikacioban
Idézett közlemények (2)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-05-18 19:34
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás