mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
A digitális innovációk hatása az élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatok teljesítményére
Berezvai, Zombor [Berezvai, Zombor (Közgazdaságtan), szerző] Marketing Tanszék (BCE / GK / MMI)
;
Agárdi, Irma [Agárdi, Irma (Marketing és kere...), szerző] Marketing Tanszék (BCE / GK / MMI)
;
Szabolcsné, Orosz Judit
Magyar és Angol nyelvű Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) Tudományos
Megjelent:
Veres Zoltán. Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája: Az Egyesület a Marketingoktatásért és Kutatásért XXV. Országos konferenciájának előadásai. (2019) ISBN:9786150058603
p. 638
Azonosítók
MTMT: 30778985
Kiadónál:
https://emok.hu/tanulmany-kereso/konferenciakotetek/d817:a-digitalis-innovaciok-hatasa-az-elelmiszer-kiskereskedelmi-vallalatok-teljesitmenyere
Támogatások:
(EFOP-3.6.3-VEKOP-16-2017-00007)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-01-04 06:08
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás