mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Idézők
/
Idézések
Élménydimenziók belső struktúrája a családi fesztiváloknál
Ásványi, Katalin [Ásványi, Katalin (Vállalatok társad...), szerző] Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék (BCE / MI)
;
Mitev, Ariel Zoltán [Mitev Ariel, Zoltán (Marketing), szerző] Marketing Tanszék (BCE / GK / MMI)
;
Jászberényi, Melinda [Jászberényi, Melinda (Turisztikai válla...), szerző] Turizmus Tanszék (BCE / MI)
Magyar nyelvű Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) Tudományos
Megjelent:
Veres Zoltán. Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája: Az Egyesület a Marketingoktatásért és Kutatásért XXV. Országos konferenciájának előadásai. (2019) ISBN:9786150058603
pp. 253-265
Azonosítók
MTMT: 30778357
Teljes dokumentum:
https://emok.hu/tanulmany-kereso/konferenciakotetek/d784:elmenydimenziok-belso-strukturaja-a-csaladi-fesztivaloknal
Idézők (8)
Idézett közlemények (1)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-06-18 08:30
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás