mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Kulturális sokk és pozitív szájreklám a felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók körében [Culture shock and positive word of mouth among international students in higher education]
Mucsi, Attila [Mucsi, Attila (Marketing), szerző] Gazdálkodástani Doktori Iskola (BCE / CDI)
;
Malota, Erzsébet [Malota, Erzsébet (Marketing), szerző] Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék (BCE / MI)
;
Török, Anna [Török, Anna (marketing), szerző] Gazdálkodástani Doktori Iskola (BCE / CDI)
Magyar és Angol nyelvű Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) Tudományos
Megjelent:
Veres Zoltán. Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája: Az Egyesület a Marketingoktatásért és Kutatásért XXV. Országos konferenciájának előadásai. (2019) ISBN:9786150058603
p. 10
Azonosítók
MTMT: 30778055
Egyéb URL:
https://emok.hu/tanulmany-kereso/konferenciakotetek/d759:kulturalis-sokk-es-pozitiv-szajreklam-a-felsooktatasban-tanulo-kulfoldi-hallgatok-koreben
Támogatások:
(EFOP-3.6.3.-VEKOP-16-2017-00007)
Idézett közlemények (2)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-11-06 02:30
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás