mtmt
The Hungarian Scientific Bibliography
XML
JSON
Public search
Magyarul
Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája
Veres, Zoltán [Veres, Zoltán (Szolgáltatásmarke...), ed.] Marketing Intézeti Tanszék (UP / FE / ÜTI)
;
Sasné, Grósz Annamária [Sasné Grósz, Annamária (Marketing), ed.] Marketing Intézeti Tanszék (UP / FE / ÜTI)
;
Liska, Fanny [Liska, Fanny (Marketing), ed.] Marketing Intézeti Tanszék (UP / FE / ÜTI)
Hungarian Conference proceedings (Book) Scientific
Published: University of Pannonia, Veszprém, Hungary, 795 p.
2019
Conference:
EMOK 2019, XXV. Országos Konferencia 2019-08-26 [Veszprém, Hungary]
Identifiers
MTMT: 30778012
ISBN:
9786150058603
Egyéb URL:
https://emok.hu/tanulmany-kereso/konferenciakotetek/c15:ismerjuk-a-vevok-a-vasarlas-pszichologiaja
Chapters
Mucsi Attila et al. Kulturális sokk és pozitív szájreklám a felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók körében [Culture shock and positive word of mouth among international students in higher education]. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája p. 10
Mucsi Attila et al. Külföldi hallgatók motivációi és elégedettség a külföldi tanulmányi programmal [International student motivations and satisfaction with the study abroad program]. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája p. 12
Kelemen Zita. Interkulturális kihívások globális vállalatirányítási rendszerek bevezetése során. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 14-23
Gyulai Zsófia et al. Az eredményalapú ügyfélélmény-mérési módszer alkalmazása B2B piacon. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 25-33
Papp Adrienn. Beszállítói képességek és kompetenciák jelentősége az innovációs együttműködések során. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 34-35
Varga-Toldi Katalin et al. A vezetési tanácsadási szakirodalom intellektuális struktúrájának feltárása – b2b marketing kitekintés. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 36-47
Cserdi Zsófia et al. Mobiltechnológia alkalmazása és elfogadása a turizmusban: Szakirodalmi összefoglaló. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 48-61
Madarász Eszter et al. SZÉP-kártyával vagy anélkül? – A SZÉP-kártyát használók utazásainak jellemzői a Balatonnál. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 62-71
Sasné Grósz Annamária et al. Balaton régió lakosainak helyi identitása. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 72-83
Foltin Bianka. Wellness szolgáltatások igénybevétele a fiatal versenysportolók körében. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 85-96
Holczer Adél Judit. A Szülői Egészségtudatosság és az Étkezési Preferenciáik Vizsgálata. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 97-108
Kiss Virág Ágnes et al. Étkezési szokások és preferenciák vizsgálata a nők körében. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 109-117
Pető Dalma et al. Az általános iskolás korú gyerekek evési magatartásának vizsgálata a Holland Evési Magatartás Kérdőív (DEBQ) segítségével. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 118-127
Csóka László. A sportfogyasztási kutatások iránya az elmúlt tíz évben. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 129-140
Darida Zsuzsa et al. Mitől elégedettek a vezetők?. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 141-151
Ásványi Katalin et al. Ismerjük a hallgatót? – A CSR oktatás szerepe. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 152-161
Kéri Anita et al. Új törekvések a nonbusiness marketing oktatásában: Lehetséges?. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 162-173
Hetesi Erzsébet et al. Modellezhető-e az egészségügyi szolgáltatások sikeressége?. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 175-186
Darida Zsuzsa et al. Hogyan vegyük rá a vizsgálati alanyokat egy hosszúnak tűnő kérdőív kitöltésére?: Esetleírás a közigazgatás képzési rendszerét vizsgáló kutatás alapján. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 187-196
Bauer András et al. Bibliometriai elemzés a Vezetéstudomány folyóirat elmúlt 50 évében megjelent marketing témájú cikkei alapján [Bibliometric analysis based on the marketing-related articles published in the last 50 years in the Budapest Management Review]. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája p. 197
Krenyácz Éva et al. Az innováció értelmezése az értékesítésben. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 199-207
Lányi Beatrix et al. A fogyasztói egészségügyi technológiai újdonságok körében használt információforrások. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 208-218
Dinya Anikó et al. Változó igények és versenyképesség. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 219-229
Kenesei Zsófia et al. Technológia-elfogadás speciális jellemzői az idős internetezők körében. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 230-240
Ásványi Katalin et al. Az okostelefon szerepének és hatásának megítélése a családi utazások kontextusában. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 242-252
Ásványi Katalin et al. Élménydimenziók belső struktúrája a családi fesztiváloknál. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 253-265
Jhanghiz Syahrivar et al. Átlagos helyit vagy egyedi globálisat?. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 265-373
Iványi Tamás. Játékosítási megoldások fesztiválos környezetben. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 266-278
Tóth-Kaszás Nikoletta. Nonbusiness intézmények marketing tevékenysége, s szerepük a településmarketingben. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 292-303
Porcs Dániel et al. A sport szerepe az egyetemi hallgatók életében. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 304-314
Prónay Szabolcs et al. Véradói szegmensek vizsgálata fiatal felnőttek körében. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 315-328
Neulinger Ágnes et al. Fogyasztói jóllét a hazai alternatív élelmiszerellátási hálózatokban. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 330-341
Ercsey Ida. Igénybevevői aktivitás szerepe a szolgáltatásérték létrehozásában. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 342-353
Szűcs Krisztián et al. Hazai életstílus-csoportok digitalizációs jellemzői. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 354-364
Foltin B.. Fiatal versenysportolók étkezési szokásainak vizsgálata. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 378-386
Keller Veronika et al. Húsfogyasztási szokások egy naplóíró kutatás tapasztalatai alapján. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 387-398
Kiss Marietta et al. Az MKTOR piacorientációt mérő modell adaptációja és kapcsolata a vállalati teljesítménnyel.. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 399-411
Papp Adrienn et al. A narancsborok pozicionálási lehetőségei a hazai borfogyasztói szegmensekben. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 412-422
Soós Mihály et al. Egy netnográfiai kutatás eredményei az alma-, megy- és céklalé vonatkozásában. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 423-434
Dobó Róbert. A kommunikációs csatornák népszerűségének és hitelességének változása 2017-2019 között Magyarországon. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 436-443
Danó Györgyi et al. Reklám a videójátékok világában. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 444-456
Kökény László et al. Promócióseszköztár elemzés az utazási irodák bevonásával. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 457-466
Tamasits Dóra. A márkaelkerülés motivációi. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 478-488
Gerdesics Viktória et al. A VR nyitottság hatása a helyimázs kialakulását befolyásoló tényezőkre. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 490-501
Lőrincz Katalin. Gyöngyös, mint lakóhely és úti cél megítélése a helyi lakosság körében. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 502-515
Németh Szilárd et al. Fesztiválkávézó, avagy mit tanulhatunk egy részvételi kutatáson alapuló vizsgálatból a hazai regionális fesztiválok marketingtevékenységéről?. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 516-527
Boros Kitti. Hivatásturisztikai trendek Bécs, Budapest és Prága fókuszában. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 528-537
Raffay Zoltán. A magyar lakosság környezettudatossága utazásai során: generációs és egyéb különbségek. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 538-552
Gáti Mirkó et al. A magánélet védelmével kapcsolatos fogyasztói észlelések a GDPR szabályozás tükrében. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 554-563
Hajmásy Gyöngyi. Online CSR kommunikáció a magyarországi „zöld szállodákban”. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 564-576
Légrádi Miklós et al. Könyvtermékek a regénypiacon. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 577-588
Molnár László et al. Generációs különbségek(?) a digitális kompetencia vonatkozásában. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 589-603
Majó-Petri Zoltán et al. Parkolási szokások feltárása: mit üzennek a digitális adatok a városi parkolásban?!. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 604-613
Dörnyei Otília et al. Vásárlók attitűd alapú szegmentálása reprezentatív mintán. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 615-635
Agárdi Irma et al. Digitális innovációk hatása a kiskereskedelmi csatornák integrálására [The Role of Digital Innovation in the Channel Integration of Retailers]. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája p. 626
Németh Péter et al. A fiatal nők és férfiak kuponokkal kapcsolatos attitűdjének vizsgálata.. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 627-637
Berezvai Zombor et al. A digitális innovációk hatása az élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatok teljesítményére [The effect of digital innovations on the performance of FMCG retailers]. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája p. 638
Somosi Ágnes et al. Az ügyfél reakciók és előfizetési preferenciák vizsgálata szolgáltatáskivezetés esetén [The analysis of customer reactions and service subscriptions preferences in case of service elimination]. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája p. 641
Plaschil Bernadett et al. Érzelmek és impulzusvásárlás a parfümpiacon, a Blind Buy marketingjelentősége az online vásárlásban. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 642-650
Fügedi Barbara et al. Teljesítményjavítás vagy örömforrás?: Utilitarista és hedonista motivációk az okosórák fogyasztói elfogadásában. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 664-674
Horváth Ádám et al. A filmnézés, mint egyedi fogyasztói magatartás elméleti vizsgálata = Theoretical analysis of movie watching, as a unique consumer behavior. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 664-674
Kelemen-Erdős Anikó et al. Eszképizmus, átalakulás és emlékezetes élmények a romkocsmákban. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája p. 687
Debreceni János et al. Mit jelent anyagiasnak lenni?: Az anyagiasság jelentéstartalmának vizsgálata szemantikus szelekciós teszt segítségével. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 689-699
Horváth Dóra et al. Crossover, mint lehetőség a tudománykommunikációban: A Quadruple Helix innovációs modell popularizálása stílusátírásokon keresztül. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 700-710
Megyeri Gábor et al. Analóg lények vagyunk egy digitális világban – avagy a digitalizáció következményei és lehetőségei kutató és tervezői szemszögből. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 711-720
Horváth Daniella Dominika et al. Hierarchiamentes övezet az általános iskolában- bemutatkozik a designkommunikáció, mint kreatív oktatásmódszertani eszköz. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 721-729
Gáti Mirkó et al. Kis- és közepes vállalatok marketingcélú közösségimédia-használatának megfigyelése online környezetben – Módszertani megközelítés a tisztánlátás fényében. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 730-738
Varga Ákos et al. A neuromarketing iránti felhasználói attitűdök: Egy online szentimentelemzés első tapasztalatai. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 739-748
Csóka László. Sportfogyasztás az életstílus csoportokban, motivációk és fogyasztási területek. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 750-759
Parádiová Mária. Az influencerek, mint 21. századi értékesítők befolyása az X és Y generáció női fogyasztóira. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 760-766
Kun Zsuzsanna. Szakterületi nézőpontok háromszöge a krónikus betegségek háztartási fogyasztásra gyakorolt hatása kapcsán. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 767-779
Honti Tamás. Politikai marketing: az útkeresés fázisa – A 4P jó kalapács, minden szöget be lehet verni vel. (2019) In: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 780-790
Citing (1)
Citation styles:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Copy
Print
2024-11-06 02:07
×
Export list as bibliography
Citation styles:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Print
Copy