mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Horizontok és dialógusok II. konferencianapok
Márhoffer, Nikolett [Márhoffer, Nikolett (Neveléstudomány), szerk.] Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori ... (PTE / DI)
;
Szekeres, Nikoletta [Szekeres, Nikoletta (történelem), szerk.] Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori ... (PTE / DI)
;
Szücs-Rusznak, Karolina [Rusznak, Karolina (oktatástörténet), szerk.] Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori ... (PTE / DI)
Magyar és Angol nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet, Pécs, Magyarország, 181 p.
2016
Konferencia:
Horizontok és dialógusok II. konferencianapok 2016-05-04 [Pécs, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 3072610
ISBN:
9789634290438
ISBN:
9634290438
Teljes dokumentum:
http://nevtudphd.pte.hu/sites/nevtudphd.pte.hu/files/files/konferenciak/hd_ii_absztraktkotet.pdf
Fejezetek
Ács-Bíró Adrienn. Egy internátus szerepe lokális és országos szinten – A kalocsai Tanítók Háza: The Role of a Boarding-School on Local and National Level – The Primary School Teachers’ House in Kalocsa. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 20-21
Aknai Dóra Orsolya et al. Kiterjesztett valóság (AR) alkalmazások, használata és készítése az iskolában. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 22-23
Bacsó Benjámin. Gyermekbántalmazás a gyermekvédelmi szakellátásban. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok p. 24
Péter Bertalan et al. Oktatás – dilemma, alternatíva Magyarországon [Education – Dilemma, Alternative in Hungary]. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 27-29
Béres Judit. Új kihívások és válaszok a biblioterápiás segítő szakemberképzésben – a „pécsi iskola” = New Challenges and Responses for Bibliotherapist Helper Professional Education - the "Pécs School". (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 29-30
Fehér Péter. E-könyvek és elektronikus szövegek vagy hagyományos tankönyvek?. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 35-36
Fizel Natasa. A Ferenc József Tudományegyetem és az Állami Polgári Iskolai Tanárképző Főiskola összekapcsolódásának szegmensei (1928-1947). (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 36-36
Györe Géza. A tanító is jött a telepesekkel 1786-ban. The School-Teacher Came with Pioneers in 1768. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 38-38
Hegedüs András. A hálózatkutatás módszereinek alkalmazása az oktatástörténetben. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 38-40
Horváth Ildikó. Társadalmi elvárások és megoldások a műszaki felsőoktatásban. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 41-42
Kocsisné Farkas Claudia. Olasz csillagok. Boschetti Alberti és Pizzigoni iskolamodelljei = Italian Stars. The School Models of Boschetti Alberti and Pizzigoni. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 45-47
Krausz Anita. Tanulásban akadályozott tanulók integrált nevelése-oktatása. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 49-50
Langerné Buchwald Judit. Tanulási célú migráció és ingázás motívumainak vizsgálata az osztrák-magyar határ menti régióban. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 50-52
Mizera Tamás. Tanító értelmiségünk magánkönyvtárai a kora újkorban = Private Libraries of Teaching Intellectuals in Early Modern Hungary. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 56-56
Mizera Tamás. Tanító értelmiségünk magánkönyvtárai a kora újkorban = Private Libraries of Teaching Intellectuals in Early Modern Hungary. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 56-56
Molnár Béla. Subjective and Objective Conditions of Training Primary School Teachers at Secondary Level between 1945 and 1959. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 58-59
Molnár-Kovács Zsófia. A dualizmus kori középiskolai történelemtankönyvek „Európa-képe” = Representations of Europe in History Textbooks for the Hungarian Secondary Schools at the Time of the Austro-Hungarian Empire. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 59-60
Mrázik Julianna. Az orosz pedagógusképzés új tartalmai = New Contents of Russian Teacher Education. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 60-61
Nagyné Árgány Brigitta. Pedagógusképzésben részt vevő hallgatók zenei előképzettségének vizsgálata egy komplex kutatás alapján [Research of Previous Musical Training and Musical Background of Teacher Students in a Complex Approach]. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 64-65
Németh Zsolt. A konfliktuskezelő stratégiák kutatásának módszertani megfontolásai a testnevelés és a sport környezetében. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 65-66
Pálmai Dóra. Az Országos Nőképző Egyesület Wlassics-kollégiuma - The Wlassics Student College of the National Women's Education Association. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 67-68
Pusztafalvi H. A sokszínűség jelentősége a kisdedóvásban a 20. század első felében. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 74-75
Szabó Bence Farkas et al. A magyarországi középfokú kémiaoktatás a 20. század első felében. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 76-78
Szalacsi Alexandra. Az elektronikus forráshasználat szerepe a neveléstudományban: tudomány- és bibliometriai vizsgálat a Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar „Oktatás és Társadalom” Neveléstudományi Doktori Iskolában (2010-2015). (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 78-79
Takács Zsuzsanna Mária. Nők a tanítói pályán a 20. század elején. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 81-82
Támba Renátó. Képtudományi megközelítések a gyermekkortörténeti kutatásokban.. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 82-83
Támba Renátó. Képtudományi megközelítések és kutatásmetodológiai megfontolások a gyermekor - történeti kutatásokban: Arthistorical Approaches and Methodological Aspects in the Researches o f Childhood History. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 82-83
Ulleinné Gódor Alexandra. A mérőeszközök szerepe a hátránycsökkentést célzó differenciált óvodai nevelőmunkában [The Role of Measuring Instruments in Differentiated Kindergarten Foster Work Aimed at Reducing Disadventages]. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 85-86
Simon Eszter et al. A szocioökonómiai státusz hatásai a serdülők kognitív funkcióira. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 93-94
Vass Dorottea. Patthelyzet.: Napjaink ábécés olvasókönyveinek néhány lehetséges mesehőse. Deadlock. A Few Possible Tale Heroes of Contemporary ABC Readers. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 94-96
Dezső Renáta Anna. Spotlight on the Status Quo of Diversity in Education = Helyzetkép. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 102-104
Varga Aranka. Az inkluzivitás folyamatelvű modellje. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok p. 116
Ács-Bíró Adrienn. Tudatos élet(stratégia)-formálás a női elítéltek körében. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 123-124
Bencéné Fekete Andrea. Interkulturális szemléletmódra nevelés az erkölcstan könyvekben [Education for Intercultural Approach in the Textbooks of Ethics]. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 127-129
Gelencsérné Bakó Márta. Egyéni fejlesztés és kéttanáros modell a gyógypedagógiában [Individual Development and the Model With Two Teachers in Special Education]. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 133-134
Jankó Krisztina. Mentorok, a mentori rendszer tapasztalatai.. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 136-137
Ladnai Attiláné et al. A pedagógusok, mint az oktatáspolitika aktorai. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 138-139
Mrázik Julianna. Napjaink gyermekképe és gyermek szemlélete – történeti áttekintéssel = Last But Not Least About Education. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok p. 140
Őry Ágnes. Cukorbetegséggel élő gyermekek inklúziója a közoktatásban = Integration to Public Education of Children Living with Diabetes. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 142-143
Pékné Sinkó Csenge. „Már akkor is kilógtam a sorból.” Tanulási zavarral küzdő serdülők kisgyermekkori problémái, nehézségei, különös tekintettel a beszéd- és nyelvi fejlődés/fejlesztés területére [„I've even out of line” Adolescents Student with Learning Disabilities Say Their Problems and Difficulties in Early Childhood Particularly in the Areas of Speech and Language Development]. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 143-144
Pete József. Helyzetjelentés a pedagógus életpályamodellről-, alul-, felül- és oldalnézetben. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 144-145
Pete József. A Sitrep About The Teachers’ Life Carrier Model From Bottom-, Plan- and Sideviews. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 145-145
Vida Gergő. Az oktatási inklúzió eredete és hazai értelmezése. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 146-147
Kopházi-Molnár Erzsébet. Modern meseátiratok MEGA gyerekek [Modern Re-Written Versions of Tales and/MEGA Children]. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 149-150
Takács István et al. Az állatasszisztált ellátás lehetőségei az általános iskolában [The Animal Assisted Education Options in Primary School]. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 154-156
Tibor Cserti Csapó. A roma kultúra reprezentációja a földrajz tankönyvekben. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 165-166
Jenei Teréz et al. Keresztény roma szakkollégiumok hallgatóinak iskolai mobilitás-mintázatai. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok p. 171
Óvári Heléna. Rendőrök és romák együttműködése?. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 177-178
Pápai Boglárka. Cigány nemzetiségi óvodai nevelés = Roma Minority Kindergarden's Education. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 178-180
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2022-06-25 19:27
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás