mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
A tanítóképzés múltja, jelene V. - A tanárképzés múltja, jelene II.
Kovácsné, Tóth Tímea [szerk.]
Magyar nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK), Szombathely, Magyarország, 50 p.
2019
Konferencia:
A tanítóképzés múltja és jelene V. / A tanárképzés múltja és jelene II. 2019-06-06 [Szombathely, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 30712849
ISBN:
9786155753343
Teljes dokumentum:
https://mek.oszk.hu/19400/19447/19447.pdf
Szakterületek:
Tudomány
Fejezetek
Németh András. Pedagógusképzés Európában - történeti előzmények, főbb fejlődési modellek.. (2019) Megjelent: A tanítóképzés múltja, jelene V. - A tanárképzés múltja, jelene II. pp. 2-2
Lipcsei Imre. A Szarvasi Evangélikus Tanítónőképző a Trianont követő időszakban. (2019) Megjelent: A tanítóképzés múltja, jelene V. - A tanárképzés múltja, jelene II. pp. 8-8
Almási Brigitta. Adalékok a Szolnoki Kereskedelmi Társulat Felső Kereskedelmi Iskola és Női Kereskedelmi Szaktanfolyam működéséről az iskolai értesítők nyomán. (2019) Megjelent: A tanítóképzés múltja, jelene V. - A tanárképzés múltja, jelene II. pp. 16-16
Bernhardt Renáta. Tanítójelöltek nézete az együttműködésen alapuló tanulásszervezés lehetőségeinek ismeretében.. (2019) Megjelent: A tanítóképzés múltja, jelene V. - A tanárképzés múltja, jelene II. pp. 18-18
Furcsa Laura et al. Változások az idegen nyelvet tanítók képzésében. (2019) Megjelent: A tanítóképzés múltja, jelene V. - A tanárképzés múltja, jelene II. p. 20
Györe Géza. A Pedagógus Szakma Megújítása (PSZM) program hatása a magyar pedagógiai szakírásra. (2019) Megjelent: A tanítóképzés múltja, jelene V. - A tanárképzés múltja, jelene II. pp. 21-21
Hérány Ferenc. Kiteljesedés a zene élő nyelvén: Általános iskolásoknak tartott improvizáció-központú zenefoglalkozásaim elemzése. (2019) Megjelent: A tanítóképzés múltja, jelene V. - A tanárképzés múltja, jelene II. pp. 22-22
Holecz Anita. Tanár szakos hallgatók szakmai identitásának alakulása és kapcsolata az identitásstílussal. (2019) Megjelent: A tanítóképzés múltja, jelene V. - A tanárképzés múltja, jelene II. p. 23
Horváth Zoltán. Dr. Palkó István, a Szombathelyi Felsőfokú Tanítóképzés elindítója. (2019) Megjelent: A tanítóképzés múltja, jelene V. - A tanárképzés múltja, jelene II. pp. 24-24
Karácsony Ilona et al. A kisgyermeknevelők és a szülők szerepe a kulturhigiénés szokások kialakulásának időbeni megjelenésében. (2019) Megjelent: A tanítóképzés múltja, jelene V. - A tanárképzés múltja, jelene II. pp. 25-26
Kóger Yvetta. Mérföldkövek a kisdedóvó szakma „professzionalizálódásának” történetéből. (2019) Megjelent: A tanítóképzés múltja, jelene V. - A tanárképzés múltja, jelene II. pp. 31-31
Koós Ildikó. Alkalmazott nyelvészeti gondolatok 12 éves életkor alatti gyermekeknek indított tízujjas vakírás-technika tanítási programhoz. (2019) Megjelent: A tanítóképzés múltja, jelene V. - A tanárképzés múltja, jelene II. pp. 32-32
Langerné Buchwald Judit. Kísérlet a képességfejlesztő tanítóképzés megvalósítására. (2019) Megjelent: A tanítóképzés múltja, jelene V. - A tanárképzés múltja, jelene II. p. 35
Nemes József. Technikai nevelés a tanítóképzés keretében. (2019) Megjelent: A tanítóképzés múltja, jelene V. - A tanárképzés múltja, jelene II. pp. 38-38
Németh László. Vezeték nélküli szenzorok használata a természettudományi gyakorlatok tárgy oktatásában. (2019) Megjelent: A tanítóképzés múltja, jelene V. - A tanárképzés múltja, jelene II. p. 39
Pachner Orsolya et al. Nyugat-dunántúli kisgyermeknevelők felmérése. (2019) Megjelent: A tanítóképzés múltja, jelene V. - A tanárképzés múltja, jelene II. pp. 41-41
Patyi Gábor. 60 évvel ezelőtt indult a felsőfokú óvónőképzés Sopronban. (2019) Megjelent: A tanítóképzés múltja, jelene V. - A tanárképzés múltja, jelene II. p. 42
Simon Katalin. Tantárgyakhoz köthető iskolai siker- és kudarcélmények. (2019) Megjelent: A tanítóképzés múltja, jelene V. - A tanárképzés múltja, jelene II. pp. 46-46
Szaszkó Rita. Angol kiejtéstanítás a 21. században: interkulturális kompetencia és tanulói motiváció integrált fejlesztésének lehetőségei. (2019) Megjelent: A tanítóképzés múltja, jelene V. - A tanárképzés múltja, jelene II. pp. 47-47
Velics Gabriella. 21 lépés a 21. század oktatási reformjához. (2019) Megjelent: A tanítóképzés múltja, jelene V. - A tanárképzés múltja, jelene II. pp. 49-49
Vincze Szilvia. Didaktika – értékelés. (2019) Megjelent: A tanítóképzés múltja, jelene V. - A tanárképzés múltja, jelene II. p. 50
Idézett közlemények (1)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-11-14 15:52
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás