mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Idézők
/
Idézések
OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM
Juhász, Erika [Juhász, Erika (Neveléstudomány), szerk.] Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (DE / BTK)
;
Endrődy, Orsolya [Endrődy, Orsolya (gyermekkorkutatás...), szerk.] Neveléstudományi Tanszék (ELTE / TOK)
Magyar nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Debreceni Egyetem, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, Magyarország, Debrecen, Magyarország, 898 p.
2019
Sorozatok:
HERA Évkönyvek 2064-6755, VI.
Azonosítók
MTMT: 30686910
ISBN:
9786155657030
OSZK:
3771183
Teljes dokumentum:
http://hera.org.hu/wp-content/uploads/2019/05/HERA_Evkonyvek_VI_1.pdf
Teljes dokumentum:
http://hera.org.hu/wp-content/uploads/2019/05/HERA_Evkonyvek_VI_2.pdf
Szakterületek:
Média és kommunikáció
Nyelvek és irodalom
Oktatástudomány
Szociológia
Társadalom- és gazdaságföldrajz
Fejezetek
Kibédi Z et al. Változó világ, változó szerepek. Sztárok, celebek, média és hatásuk a családalapítási szokásokra. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM
Forray R. Katalin et al. A középfokú iskolahálózat alakulása 2010 után. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 17-35
Hrubos Ildikó. Fókuszban a tanulás és tanítás intézményi stratégiák az európai felsőoktatásban. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 50-62
Pukánszky Béla. Adalékok a pedagógiai naturalizmus történetéhez. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 75-87
Csonka Sándor et al. Terepi szabad explorációs és irányított tanulási élmények szerepe az ökológiai identitás fejlődésben. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 91-105
Fintor G. A MINDENNAPOS TANÓRAI TESTNEVELÉSSEL KAPCSOLATOS TANULÓI ATTITŰDÖK VIZSGÁLATA. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 105-119
Gőgh Előd et al. Az élethosszig tartó tanulás szerepének növekedése az életkor függvényében. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 120-135
Kapás Mónika. A roma/cigány nemzeti közösség oktatásában felmerülő problémák és lehetőségek Szerbia és Magyarország összehasonlításában. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 136-149
Pogátsnik Monika. A munka alapú tanulás hatása a nem kognitív készségek fejlődésére a mérnökképzésben. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 150-166
Polgár A et al. A környezeti nevelés, a lakosság környezettudatossága és a környezetközpontú irányítás helyzetének komplex felmérése Sopron városában. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 167-182
Ragadics Tamás et al. Társadalmi innováció és közösségi tanulás egy ormánsági kistelepülésen. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 183-196
Sütő Éva. Gyakorlati oktatás a mai magyar szakképzési rendszerben. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 207-220
Tamášová Viola et al. A formális felnőttkori tanulás és a felnőttoktatási szakemberek képzése Szlovákiában. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM p. 221
Belényi Emese. Kultúrák határmezsgyéjén.: A romániai magyar nyelvű siketoktatás identitásépítő szerepe.. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 235-246
Bognárné Kocsis Judit. Keresztyén nevelési paradigmák és keresztyén nevelői munkatevékenységek napjainkban. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 247-257
Bordás Andrea. Partiumi magyar tanító- és óvónők pedagógusszerep értelmezésének alakulása a pályakezdés éveiben. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 258-273
Holik Ildikó. Mentortanári feladatok és szerepek egy kutatás tükrében. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 274-289
Kanczné Nagy Katalin. "Minden új ember egy rejtély, amelyen dolgoznunk kell". (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 290-311
Kovács Edina. A férfi pedagógusok karrierútjának és pályaelhagyásának vizsgálata az Észak-Alföld régióban. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 312-328
Mrázik Julianna. Nézetek szorításában - a pedagógiai nézetek egy lehetséges megközelítésben. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 329-343
Nagy Melinda et al. A lemorzsolódás vizsgálata a Selye János Egyetem tanárképző karán a nappali és levelezős óvópedagógus képzésben utánkövetéssel. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 344-354
Pinczés Tamás et al. Pedagógusjelöltek pályaorientációs vizsgálata. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 355-365
Langerné Buchwald Judit. Az alternatív iskolák elit iskolák? Az alternatív iskolák és a tanulói közösségek finanszírozása napjainkban. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 440-451
Vida Gergő. SNI integráció az anyagi ráfordítások tükrében. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 452-468
Czékmán Balázs. Tablettel támogatott oktatás: Nagyvolumenű nemzetközi és hazai kezdeményezések. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 477-489
Imre Anna. Módszerek, tanórai és tanórán kívüli foglalkozások eltérő kontextusokban a pedagógusi vélemények tükrében. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 490-514
Jaskóné Gácsi Mária. Mire lehet jó a drámapedagógia a pedagógusképzésben. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 515-523
Kerülő Judit. A felsőoktatási intézmények hozzáadott értéke. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 524-539
Kovács Klára et al. A felsőoktatási intézmények szerepe a hallgatók élethosszig tartó sportszocializációjában - egészségfejlesztési jó gyakorlatok a Kárpát-medencében. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 540-558
Ladnai Attiláné. A Positive Education néhány magyarországi úttörője. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 559-575
"Takács-Miklósi Márta". Reintegrációs tisztek szerepe a fogvatartottak pedagógiai támogatásban.. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 576-591
Molnár György et al. DIGITÁLIS ESZKÖZÖK HASZNÁLATÁVAL TÁMOGATOTT KORSZERŰ MÓDSZERTANI, TARTALMI, TECHNOLÓGIAI MEGOLDÁSI LEHETŐSÉGEK A SZAKKÉPZÉSBEN. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 592-607
Nemes Gyöngyi. A nyelvi hátrány csökkentése akciókutatás segítségével. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 608-619
Székely Csilla Imola. A Kádár-korszak oktatáspolitikája és a Kokas-módszer: Egy alternatív emberképre épülő pedagógia oktatáspolitikai lehetőségei. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 620-632
Zank Ildikó. A részvételi akciókutatás elmélete és gyakorlata néhány magyarországi romakutatás tükrében. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 633-644
Hideg G. A FAIR PLAY JELENTÉSTARTALMÁNAK ÖSSZEHASONLÍTÓ VIZSGÁLATA KELET-KÖZÉP EURÓPAI, KENYAI ÉS MALAJZIAI FIATALOK KÖRÉBEN. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 647-661
Kasza Georgina. A befelé irányuló mobilitás hatása a felsőoktatási intézményekre. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 662-673
Híves Tamás et al. A felsőoktatás térszerkezete és az átalakulás dinamikája. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 674-692
Nagy Adrienn. Száhlender Ida a hazai szakoktatás szolgálatában (1864-1932). (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 693-706
Pallay Katalin. Kárpátaljai magyar tannyelvű felsőoktatás története a szovjet érában. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 721-731
Polónyi István. A hazai felsőoktatási hálózat-alakítások sajátosságai.. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 732-751
Rónay Zoltán. A konzisztórium helye, szerepe, működésének célja az állami felsőoktatási intézmények irányításában és vezetésében – kérdések és válaszkísérletek. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 752-765
Somogyvári Lajos. CIA jelentések felhasználása az oktatástörténetben. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 766-778
Szabó János Zoltán. Kulturális konformitás elméletben és gyakorlatban. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 779-792
Varga Attila. A környezeti neveléstől a fenntartható fejlődési célokig: az ENSI 32 éve. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 793-805
Ren Imai et al. Conceptualisation of lion and childhood: A cross-cultural and iconographical analysis of 'Tommy and the Lion': A Hungarian children book and its Japanese version. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 834-847
Józsa Krisztián et al. A korai fejlettségi mutatók szerepe az iskolai sikerességben: Egy longitudinális kutatás első lépései. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 848-860
Surján Noémi. A mesélés jelentősége az óvoda-iskola átmenet segítésében. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 861-872
Támba Renátó. Gyermek, kép, halál: A gyermekhalál fogadtatásának és a gyermek elárvulásának ikonográfiája a 19. század végének műcsarnoki festészetben. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 873-890
Idézők (1)
Idézett közlemények (5)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-05 01:17
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás