mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban
Koltai, László [Koltai, László (Anyagtudomány), szerk.] Médiatechnológiai és Könnyűipari Intézet (ÓE / RKK)
Magyar nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Óbudai Egyetem Rejtő Sándor Könnyűipari és Környezetmérnöki Kar, Budapest, Magyarország
2019
Konferencia:
Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban 2019-05-21 [Budapest, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 30684089
ISBN:
9789634491330
Fejezetek
Dúll Andrea. Környezetpszichológiai projektek a felsőoktatásban. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 10-26
Pálvölgyi Lajos. A projektkompetencia értelmezése és mérése. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 27-46
Németh László. Mobil eszközök a környezeti oktatásban. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban p. 34
Koltai László et al. Online oktatási módszerek és projektelemek alkalmazhatósága a kihelyezett mérnökképzésben. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 47-54
Bodáné Kendrovics Rita. Kompetenciák fejlesztése és vizsgálata a felsőoktatásban: Egy szövegértés képesség vizsgálatának eredményei. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 55-74
Németh László. Virtuális ökolábnyom. Ökológiai lábnyom terepi kijelölése és megjelenítése a Google Föld programban.. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban p. 61
Borzán Anita et al. Módszertani lehetőségek vizsgálata a számvitel gyakorlatorientált oktatásában. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 75-85
Czifra György et al. A gyártóberendezések és rendszerek tantárgy projekt alapú oktatása - további tapasztalatok. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 86-104
Buruzs Adrienn. A PROJEKT ALAPÚ KOMPETENCIAFEJLESZTÉS FELSŐOKTATÁSBAN BETÖLTÖTT SZEREPÉNEK VIZSGÁLATA. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 105-113
Horváth Csaba et al. E-learning alapú, több lépcsős oktatási megoldás a grafikus kommunikációs képzés "Kötészeti és tovább-feldolgozási technológiák" tantárgyainak oktatására. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 114-121
Kelemen András. Programozás oktatás projektalapon a közoktatásban. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 122-131
Szabó Zsolt Mihály. Projektoktatás a felsőoktatási képzés során. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 132-142
Koltányiné Vadász Viktória. A hallgatói motiváció változásai a projektalapú szaknyelvoktatás bevezetésének hatására. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 143-154
Ozsváth Judit. A PEDAGÓGIAI PROJEKT ALKALMAZÁSI LEHETŐSÉGEI AZ ISKOLA, A CSALÁD ÉS AZ EGYHÁZ ÖSSZEKAPCSOLÁSÁHOZ AZ AKTÍV HITÉLETRE NEVELÉS ÉRDEKÉBEN. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban p. 155
Lakatosné Szuhai Györgyi et al. Az életmenedzselés oktatása projektmenedzsment szemlélettel. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban p. 167
Szuhai Györgyi et al. Az életmenedzselés oktatása projektmenedzsment szemlélettel. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 167-184
Hujber Tamásné. Mentorálási mintaprogram a tehetséggondozásban. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban p. 184
Tóth Péter. Egyetemi hallgatók absztrakt gondolkodási képességének fejlettsége. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 193-218
Pogátsnik Monika. A kommunikációs képesség vizsgálata a műszaki és informatikai alapképzések hallgatóinak körében, egy pilot mérés tapasztalatai. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 219-234
Jantnerné Oláh Ilona. Az erdőpedagógia harmóniaelméletének nyomon követése az óvopedagógiában és az óvoda udvarán kialakított környezeti nevelési tanösvényen. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 235-254
Nagy Melinda et al. Innovatív tankönyvek biológia szakos diákok számára. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 255-265
Németh László. Mobil eszközök a környezeti oktatásban. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 266-281
'Kováts-Németh Mária' et al. Az oktatás tudományközvetítő színtere az iskola. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 308-323
Horváth Katalin. Őrségi "Fehér kosz" jelenségének és összetételének laboratóriumi vizsgálata. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 324-333
Csenger Lajosné. Egészséges életmód projekt az alsó tagozatos angol órákon. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 334-349
Bérczy Dóra. „Fertő-táj a határ mentén projekt”- alkalmazása a komplex természettudományos tantárgyra. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 350-357
Kelemenné Nyári Mónika. TERMÉSZETTUDOMÁNY ELSAJÁTÍTÁSA TANKÖNYV NÉLKÜL, ALSÓ TAGOZATON PROJEKT SZEMLÉLETTEL. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 358-373
Kurucz Attila et al. Projektmenedzsment képzés fejlesztése a Széchenyi István Egyetemen. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 374-383
Eisingerné Balassa Boglárka et al. Projektalapú oktatás a Széchenyi Egyetem Menedzsment Campusán a Lean Service Creation (LSC) módszer adaptálásával. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 384-397
Jereb Balázs et al. Projektalapú tanulás egy budapesti gimnáziumban. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 398-414
Csiszárik-Kocsir Ágnes et al. Energiaigény és projektfinanszírozás -prioritások a múltban és most. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 415-422
Poór József et al. Projektorientáció a tanácsadás oktatásában. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 423-441
Csiszárik-Kocsir Ágnes et al. Saját tőkétől a hitelig – avagy a kkv-k projekt finanszírozási gyakorlata Magyarországon. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 442-450
Pintér Éva et al. Smart Asian FinTech. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 451-461
Varga János et al. A projektvezető szerepének újradefiniálása a projektsiker elérése érdekében. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 462-476
Balog Katalin Ida et al. A Planck-állandó számítógéppel segített mérése középiskolás tanulók körében. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 477-483
Záraz Mónika et al. Kápolna forrás vizsgálata. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 515-531
Koltai László. Eltérő szakterületek integrálása szakkollégiumi formában. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 554-559
Kohlhoffer-Mizser Csilla. Vezetők és döntéseik – eljárástechnika és módszertan az oktatásban. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 560-565
Kormány Eszter. PROJEKTFELADAT AZ IRÁNYÍTÁSI RENDSZEREK INFORMATIKAI TÁMOGATÁSA TÁRGY KERETÉBEN. (2019) Megjelent: Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban pp. 566-573
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-11-03 21:26
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás