mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Idézők
/
Idézések
Turizmus, fogyasztás, generációk
Csapó, János [Csapó, János (Gazdaságtudomány,...), szerk.] Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
;
Gonda, Tibor [Gonda, Tibor (Turizmus), szerk.] Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
;
Raffay, Zoltán [Raffay, Zoltán (Turizmus, terület...), szerk.] Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
Magyar nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, Magyarország, 487 p.
2019
Konferencia:
II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia 2019-05-10 [Pécs, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 30670853
ISBN:
9789634293880
Teljes dokumentum:
https://ktk.pte.hu/sites/ktk.pte.hu/files/images/news/2019/06/Tan_kotet_Nemz_Turizmus_Konf_II.pdf
Fejezetek
Csapó János et al. Nemturizmus és életstílus összefüggések. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 7-18
Süli Dorottya et al. Az utazással kapcsolatos attitűdök és vélemények Magyarországról mint turisztikai desztinációról az Y és Z generáció körében. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 20-34
Süli Dorottya et al. Az utazással kapcsolatos attitűdök és vélemények Magyarországról mint turisztikai desztinációról az Y és Z generáció körében: Travel-related attitudes and opinions on Hungary among the Y and Z generations. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 20-34
Kántor Szilvia. Kultúra fogyasztási szokások felsőoktatási intézményben tanulók körében. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 35-44
Kolos Krisztina et al. Generációk közötti interakciók a turizmusban: a kor-alapú sztereotípia hatása. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 45-56
Gyuricza László et al. Kulturális és helyi értékek, mint motivációs tényezők a szenior utazók körében. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 57-64
Pinke-Sziva Ivett et al. Egy tematikus utca újrapozícionálása és márkázása Budapesten. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 80-91
Strack Flórián. Fürdés és gyógyítás: Néhány magyar gyógyfürdő keresleti jellemzői. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 92-104
Bódis Gábor. Az insight jelentése a turisztikai márkázásban. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 105-119
Kucsera Emil. Márkaépítés a Perzsa-öböl menti légitársaságok üzletpolitikájában. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 122-135
Piskóti István et al. Desztinációmarketing tervezése a Consumer-based brand equity koncepcióra épülő mérésekkel. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 136-147
Nagy Ákos et al. Utazzak vagy ne utazzak, ha már láttam?. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 149-160
Nod Gabriella et al. Az egyéni utazásszervezés térnyerése a digitális társadalomban. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 161-171
Nagy Benedek. A turizmusmarketing online felületei Székelyföldön –összefüggések a valós forgalommal. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 172-186
Horváth Gergely. Az elégedettség szerepe, jelentősége a szálloda szektorban. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 187-198
Sulyok Judit et al. Utazom és mesélek - Az utazók (e)WOM szerepe a Balatonnál. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 199-208
Szűcs Krisztián et al. Netnográfia a turizmuskutatásban. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 209-216
Kovács András et al. Influencer marketing a turizmusban – trendek és gyakorlat. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 218-227
Szűcs Judit. A megfizethető utazás és a választás szabadsága – az alkalmazkodó turizmusmarketing. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 227-237
Guld Ádám. Influencer kommunikáció a turizmusban: tippek, trükkök, tendenciák. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 238-246
Boros Kitti. A hivatásturizmus meghatározásának terminológiai változásai a nemzetközi szakirodalomban. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 248-257
Molnár-Csomós Ilona. Bulinegyed = hozzáadott érték, avagy visszahúzó erő?: Esettanulmány Belső-Erzsébetváros példája mentén. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 258-269
Jászberényi Melinda et al. Attrakciók elérhetősége a dunai szállodahajó-turizmusban. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 270-279
Schultz Éva. Ismerjük a látogatót?: A múzeumi látogatókutatások turisztikai aspektusai. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 280-292
Horváth Levente. A kínai filmturizmus,avagy Magyarország lehetőségei a kínai turisztikai piacon. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 293-302
Horváth Levente. A kínai filmturizmus fejlődése, avagy Magyarország lehetőségei a kínai turisztikai piacon. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 293-302
Ambrus Tünde. A székely falutízesek ösztönző és húzó szerepe a felelősségteljes turizmus szervezésben és a tér sajátosságainak önszabályozó szerepe az eltartóképesség szempontjából. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 304-316
Deák Attila et al. Felső-Tisza-vidéki örökségtúrák tapasztalata, a műemlék-bemutatás új formái alapján = Heritage tour experience on Upper Tisza, based on the new forms of monument- presentation. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 317-332
Fehérvölgyi Beáta et al. Nagggyon Balaton... – A túlturizmus jelensége a Balaton térségében. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 333-342
Lukács Rita. Zöld marketinggyakorlatok a magyar szállodaiparban. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 343-354
Fehérvölgyi Beáta et al. Nagggyon Balaton... – A túlturizmus jelensége a Balaton térségében. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 347-356
Raffay Zoltán. A magyar lakosság ökotudatossága: szavak vagy valóság? = Eco-consciousness of the Hungarian population: words or reality?. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 355-368
Harsányi Dávid et al. Borturizmus fogyasztói szemszögből - a borral kapcsolatos utazásokon résztvevők szokásai és preferenciái. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 370-380
Bene Zsuzsanna. A narancsborok szerepe a mediterrán gasztroturizmusban. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 381-391
Gászné Bősz Bernadett. A várakban helyi termékek várnak? = Local products in historic castles?. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 392-403
Piskóti István et al. Borút, borturizmus-integrált fejlesztési koncepció, módszertan és menedzsment gyakorlat. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 404-418
Csóka László et al. A sportágak sportturizmust generáló hatása = The effect of different sports on sport tourism. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 420-432
Marton Gergely et al. Atipikus turizmusmarketing eljárások a Spartan Race példáján. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 433-440
Gonda Tibor et al. A magyar lakosság utazási szokásai és az utazási döntéseiket befolyásoló információk forrásai. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 441-454
Mátyás Judit. Az idegennyelv-tudás fontossága a turizmus szektorban = The importance of foreign language knowledge in the tourism sector. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 455-465
Nicholas Imbeah. Tourism safety in Ghana: views from tourism policy makers and tourism destination workers. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 468-475
Pókó Nikolett. Szállodahajó-turizmus e-marketing. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 476-487
Kovács Edina et al. Involving seniors in the supply side of tourism as a form of social innovation aiming to raise the level of their well-being. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 488-500
Idézők (4)
Idézett közlemények (1)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2023-02-02 12:57
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás