mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia
Gonda, Tibor [Gonda, Tibor (Turizmus), szerk.] Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
;
Mátyás, Judit [Mátyás, Judit (gazdaság, gazdasá...), szerk.] Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
;
Raffay, Zoltán [Raffay, Zoltán (Turizmus, terület...), szerk.] Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
;
Csapó, János [Csapó, János (Gazdaságtudomány,...), szerk.] Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
Magyar és Angol nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, Magyarország, 120 p.
2019
Konferencia:
II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia 2019-05-10 [Pécs, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 30669616
ISBN:
9789634293897
Teljes dokumentum:
https://ktk.pte.hu/sites/ktk.pte.hu/files/uploads/ntk/Absztraktk%C3%B6tet_2019_II.%20Nemzetk%C3%B6zi%20Turizmusmarketing%20Konferencia_2019_05_17.pdf
Fejezetek
Csapó János et al. Nemturizmus és életstílus összefüggések = Non tourism and lifestyle correspondences. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 10-11
Süli Dorottya et al. Az utazással kapcsolatos attitűdök és vélemények Magyarországról mint turisztikai desztinációról az Y és Z generáció körében [Travel-related attitudes and opinions on Hungary among generations Y and Z]. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 12-14
Kántor Szilvia. KULTÚRA FOGYASZTÁSI SZOKÁSOK FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYBEN TANULÓK KÖRÉBEN. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 15-16
Kolos Krisztina et al. Generációk közötti interakciók a turizmusban [Intergenerational interactions in tourism]: a kor-alapú sztereotípia hatása [the impact of ageism]. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 17-18
Gyuricza László et al. Kulturális és helyi értékek mint motivációs tényezők a szenior utazók körében = Intergenerational interactions in tourism: the impact of ageismCultural and local values as motivation factors among senior travellers. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 19-20
Kiss Kornélia et al. "Nekünk a Balaton” – a Balaton legemlékezetesebb gyermekkori utazásokban való megjelenésének generáció-fókuszú elemzése [“The Balaton for us" – Generation-focused analysis of the most memorable childhood travel experience to Lake Balaton]. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 24-25
Nagy Dávid et al. A turizmusfejlesztés területi szempontú értékelése Tolna megyében = Territorial evaluation of tourism development in Tolna County. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 26-27
Strack Flórián. Fürdés és gyógyítás: Néhány magyar gyógyfürdő keresleti jellemzői. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 30-31
Tóth Dávid. Repülőterek, helyek, nem-helyek = Airports, places, non-places. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 34-35
Kucsera Emil. Márkaépítés a Perzsa-öböl menti légitársaságok üzletpolitikájában = Branding in the business policy of the Gulf airlines. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 36-37
Piskóti István et al. Desztinációmarketing tervezése a Consumer-based brand equity koncepcióra épülő mérésekkel. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 38-39
Nagy Ákos et al. Utazzak vagy ne utazzak, ha már láttam? = To travel or not to travel if I have already seen it?. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 40-41
Nod Gabriella et al. Az egyéni utazásszervezés térnyerése a digitális társadalomban = The growing significance of individual travel arrangements in the digital society. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 42-44
Horváth Gergely. Az elégedettség szerepe, jelentősége a szállodai turisztikai szektorban. A vendéglátóegységek szerepe a szállodai marketingben = The role of satisfaction in the hotel tourism sector. The role of guest satisfaction in marketing. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 47-48
Szűcs Krisztián et al. Netnográfia a turizmuskutatásban = Netnography in tourism research. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 51-52
Szűcs Judit. A megfizethető utazás és a választás szabadsága - az alkalmazkodó turizmusmarketing = Affordable Travel and Freedom of Choice – Adaptive Tourism Marketing. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 55-56
Lőrincz Katalin et al. „BEYOND, AZAZ TÚLLÉPNI SAJÁT MAGUNKON” – A TURIZMUS SZEREPE A VESZPRÉM2023 EURÓPAI KULTURÁLIS FŐVÁROS PROJEKTBEN. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 57-58
Guld Ádám. Influencer kommunikáció a turizmusban: tippek, trükkök, tendenciák = Influencer Communication in Tourism: Tips, Tricks and Trends. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 59-60
Slezák-Bartos Zsuzsanna et al. Az eseménymarketing szerepe az autóiparban = The role of event marketing in the automobile industry. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 61-62
Formádi Katalin et al. Motivált utazók, inspiráció és élménykeresők: avagy az Y generáció utazási szokásainak elemzése. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 65-78
Molnár-Csomós Ilona. Bulinegyed = hozzáadott érték, avagy visszahúzó erő? [Party area of District VII = added value or retracting force?]: Esettanulmány Belső-Erzsébetváros példája mentén [Case study along the example of Inner Erzsébetváros]. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 68-69
Jászberényi Melinda et al. Attrakciók elérhetősége a dunai szállodahajó-turizmusban [Challenges of attraction accessibility in Danube cruise tourism]. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 72-73
Schultz Éva. Ismerjük a látogatót?: A múzeumi látogatókutatások turisztikai aspektusai. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 74-75
Schultz Éva. Ismerjük a látogatót? A múzeumi látogatókutatások turisztikai aspektusai = Do we know the visitor? Touristic aspects of museum visitor studies. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 74-75
Horváth Levente. A KÍNAI FILMTURIZMUS FEJLŐDÉSE, AVAGY MAGYARORSZÁG LEHETŐSÉGEI A KÍNAI TURISZTIKAI PIACON: Development of the Chinese Film Tourism, Opportunities for Hungary in Chinese Outbound Tourism. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 76-76
Horváth Levente. Development of the Chinese Film Tourism, Opportunities for Hungary in Chinese Outbound Tourism. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 76-77
Lukács Rita. Zöld marketinggyakorlatok a szállodaiparban. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 83-84
Raffay Zoltán. A magyar lakosság ökotudatossága: szakav vagy valóság? = Eco-consciousness of the Hungarian population: words or reality?. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 86-87
Máté Andrea. Múzeumok Éjszakája program a „Több, mint jó bor” városában = Museum's Nightevent at the city of 'More than good wines'. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 88-89
Bene Zsuzsanna. A narancsborok szerepe a mediterrán gasztroturizmusban. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 91-92
Piskóti István et al. Borút, borturizmus-integrált fejlesztési koncepció, módszertan és menedzsment gyakorlat. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 95-96
Angler Kinga. Gasztronómiaiélmények a Szekszárdi Pünkösdi Hal-és Vadünnepen = Gastronomical experiences atthe Szekszárd Pentecost Fish and Game Festival. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 98-99
Szakály Orsolya. A balatoni gasztrofogyasztók jelenléte az online platformokon [The presence of Balaton’s gastro consumers on online platforms]. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 100-101
Jakopánecz Eszter et al. Sportfogyasztás, sportturizmus és fogyasztói magatartás trendek = Sports consumption, sports tourism and consumer behaviour trends. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 102-103
Csóka László et al. A sportágak sportturizmust generáló hatása = The effect of different sports on sport tourism. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 104-105
Marton G et al. Atipikus turizmusmarketing eljárások a Spartan Race példáján = Non-typical tourism marketing methods on the example of the Spartan Race. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 106-107
Gonda Tibor et al. A magyar lakosság utazási szokásai és az utazási döntéseiket befolyásoló információk forrásai = The travel habits of the Hungarian population and the sources of the information affecting their travel decisions. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 108-109
Mátyás Judit. Az idegennyelv-tudás fontossága a turizmus szektorban = The importance of foreign language knowledge in the tourism sector. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 110-111
Pókó Nikolett. Szállodahajó-turizmus marketing = Marketing activity of river cruise tourism. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 114-115
Kiss Kornélia et al. Az időskorúak turizmusban való foglalkoztatása, mint a jóllét-növelő társadalmi innovációk egy formája [Involving seniors in the supply side of tourism as a form of social innovation aiming to raise the level of their well-being]. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk. II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia pp. 119-120
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2023-02-01 07:01
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás