mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
A mozgás mint személyiségfejlesztő tényező
Hamar, Pál [Hamar, Pál (Tantervelmélet), szerk.] Torna, RG, Tánc és Aerobik Tanszék (TE / SI)
Magyar nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Eötvös József Könyvkiadó, Budapest, Magyarország, 192 p.
2016
Azonosítók
MTMT: 3066842
ISBN:
9789639955707
OSZK:
3663255
Fejezetek
Mátrai Zsuzsa. Előszó. (2016) Megjelent: A mozgás mint személyiségfejlesztő tényező pp. 9-10
Hamar Pál. Terminológiai gondolatok a tantervelméletről és testnevelésről*. (2016) Megjelent: A mozgás mint személyiségfejlesztő tényező pp. 13-25
Gombocz J. A harmadik dimenzió. (2016) Megjelent: A mozgás mint személyiségfejlesztő tényező pp. 26-33
Budainé Csepela. Az edző-sportoló kapcsolat - mint sajátos pedagógiai helyzet - jellegzetességei. (2016) Megjelent: A mozgás mint személyiségfejlesztő tényező pp. 34-50
Borosán L. A szabadidő mint a személyiségfejlesztés egyik lehetséges eszköze. (2016) Megjelent: A mozgás mint személyiségfejlesztő tényező pp. 53-64
Bábosik Z. A mozgás szerepe a szociális életképesség megalapozásában. (2016) Megjelent: A mozgás mint személyiségfejlesztő tényező pp. 65-76
Soós I. Az ülő életmód és a fizikai aktivitás kapcsolata pedagógiai nézőpontból. (2016) Megjelent: A mozgás mint személyiségfejlesztő tényező pp. 77-89
Boros-Balint Julianna et al. A fiatal generáció fizikai aktivitása. (2016) Megjelent: A mozgás mint személyiségfejlesztő tényező pp. 90-97
Gombocz Gábor et al. Kézilabda- és kosárlabda-utánpótlásedzők gyermekszemlélete. (2016) Megjelent: A mozgás mint személyiségfejlesztő tényező pp. 101-114
Tóthné Kälbli Katalin et al. A sport hatása a fogyatékossággal élő személyek életminőségére. (2016) Megjelent: A mozgás mint személyiségfejlesztő tényező pp. 115-141
Simon-Ugron Ágnes. A végtagredukciós fejlődési rendellenességekkel és/vagy szerzett végtaghiányokkal élők személyiségfejlesztése gyógytornával. (2016) Megjelent: A mozgás mint személyiségfejlesztő tényező pp. 142-157
Czigléné Farkas Katalin. A kisiskolás korú SNI tanulók fundamentális képességfejlesztése a konduktív Montessori nevelési gyakorlaton. (2016) Megjelent: A mozgás mint személyiségfejlesztő tényező pp. 158-177
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2022-06-26 10:56
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás