Az Y generáció jellemzése evési magatartás alapján a TFEQ segítségével

Dernóczy-Polyák, Adrienn [Dernóczy, Adrienn (Marketing), szerző] Marketing és Menedzsment Tanszék (SZE / KGYK); Keller, Veronika [Keller, Veronika (Marketing), szerző] Marketing és Menedzsment Tanszék (SZE / KGYK); Ercsey, Ida [Ercsey, Ida (Marketing), szerző] Marketing és Menedzsment Tanszék (SZE / KGYK)

Magyar nyelvű Tudományos Szakcikk (Folyóiratcikk)
Megjelent: MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 7 (EMOK különszám) pp. 52-62 2018
  • Gazdaságtudományi Doktori Minősítő Bizottság: C hazai
  • Regionális Tudományok Bizottsága: C hazai
Azonosítók
  • MTMT: 30416781
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2021-05-14 08:25