mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Idézők
/
Idézések
A kortársbántalmazás (bullying) értelmezésének vizsgálata kvalitatív módszerrel – „Az iskoláskorú gyermekek egészségmagatartása” (HBSC) vizsgálat módszertanának kiegészítésére
Várnai, Dóra Eszter [Várnai, Dóra Eszter (pszichológia), szerző] Klinikai Pszichológia és Addiktológia Tanszék (ELTE / PPK / Pszich_Int)
;
Jármi, Éva [Jármi, Éva (pszichológia), szerző] Iskolapszichológia Tanszék (ELTE / PPK / Pszich_Int)
;
Arnold, Petra [Arnold, Petra (szociológia), szerző]
;
Demetrovics, Zsolt [Demetrovics, Zsolt (Addiktológia), szerző] Klinikai Pszichológia és Addiktológia Tanszék (ELTE / PPK / Pszich_Int)
;
Németh, Ágnes [Németh, Ágnes (Humánbiológia), szerző] Klinikai Pszichológia és Addiktológia Tanszék (ELTE / PPK / Pszich_Int)
;
Kökönyei, Gyöngyi [Kökönyei, Gyöngyi (Egészségpszichológia), szerző] Klinikai Pszichológia és Addiktológia Tanszék (ELTE / PPK / Pszich_Int)
;
Örkényi, Ágota [Örkényi, Ágota (pszichológia), szerző] Személyiség- és Egészségpszichológiai Tanszék (ELTE / PPK / Pszich_Int)
Magyar nyelvű Szakcikk (Folyóiratcikk) Tudományos
Megjelent:
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799
73
(4)
pp. 519-539
2018
Pedagógiai Tudományos Bizottság: A
Pszichológiai Tudományos Bizottság: A
Szociológiai Tudományos Bizottság: B hazai
SJR Scopus - Psychology (miscellaneous): Q4
Azonosítók
MTMT: 30405937
DOI:
10.1556/0016.2018.73.4.1
REAL:
91548
Scopus:
85063134787
Egyéb URL:
https://www.akademiai.com/doi/10.1556/0016.2018.73.4.1
Matarka:
2845982
Idézők (5)
Idézett közlemények (9)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-05 10:46
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás