A kortársbántalmazás (bullying) értelmezésének vizsgálata kvalitatív módszerrel – „Az iskoláskorú gyermekek egészségmagatartása” (HBSC) vizsgálat módszertanának kiegészítésére

Várnai, Dóra Eszter [Várnai, Dóra Eszter (pszichológia), szerző] Klinikai Pszichológia és Addiktológia Tanszék (ELTE / PPK / Pszich_Int); Jármi, Éva [Jármi, Éva (pszichológia), szerző] Iskolapszichológia Tanszék (ELTE / PPK / Pszich_Int); Arnold, Petra [Arnold, Petra (szociológia), szerző]; Demetrovics, Zsolt [Demetrovics, Zsolt (Addiktológia), szerző] Klinikai Pszichológia és Addiktológia Tanszék (ELTE / PPK / Pszich_Int); Németh, Ágnes [Németh, Ágnes (Humánbiológia), szerző] Klinikai Pszichológia és Addiktológia Tanszék (ELTE / PPK / Pszich_Int); Kökönyei, Gyöngyi [Kökönyei, Gyöngyi (Egészségpszichológia), szerző] Klinikai Pszichológia és Addiktológia Tanszék (ELTE / PPK / Pszich_Int); Örkényi, Ágota [Örkényi, Ágota (pszichológia), szerző] Személyiség- és Egészségpszichológiai Tanszék (ELTE / PPK / Pszich_Int)

Magyar nyelvű Szakcikk (Folyóiratcikk) Tudományos
Megjelent: MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 73 (4) pp. 519-539 2018
  • Pedagógiai Tudományos Bizottság: A
  • Pszichológiai Tudományos Bizottság: A
  • Szociológiai Tudományos Bizottság: B hazai
  • SJR Scopus - Psychology (miscellaneous): Q4
Azonosítók
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2024-12-05 10:46