Környezeti nevelés virtuális oktatási terekben: a beporzók védelmének oktatása

Lampert, Bálint [Lampert, Bálint Csaba (Neveléstudomány), szerző] Széchenyi István Egyetem

Magyar nyelvű Tudományos Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)
    Azonosítók
    • MTMT: 30387470
    A digitális technológia fejlődésének hatása alól sem az iskola, sem a pedagógusok nem vonhatják ki magukat. Ezt erősíti, hogy a pedagóguskompetenciák (pl. A tanulás támogatása) kifejtésében elvárásként szerepel a nyitottság „az IKT új pedagógiai alkalmazásának megismerésére és saját tanulási-tanítási folyamatába való beépítésére”. A technológia folyamatos fejlődésnek egy új állomása a 3D virtuális terekben való oktatás lehetőségét kínálja. Ebben a rendszerben a hallgatók már nem egyszerűen a különböző fájlokat megnyitva vagy az interneten böngészve szereznek ismereteket, hanem számukra tudatosan berendezett virtuális oktatási terekbe belépve jutnak a tanuláshoz nélkülözhetetlen információkhoz. A bemutatásra kerülő virtuális tér az idei évben hazánkban először meghirdetett Beporzók Napja nevű zöld naphoz készült.
    Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
    2021-12-02 02:50