mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben
Tóth, Péter [Tóth, Péter (Oktatáselmélet, t...), szerk.] Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ (ÓE / KVK)
;
Maior, Enikő [Maior, Enikő (Amerikai irodalom), szerk.]
;
Horváth, Kinga [Horváth, Kinga (Neveléstudomány), szerk.]
;
Kautnik, András [Kautnik, András (neveléstudomány), szerk.]
;
Duchon, Jenő [Duchon, Jenő (Tanárképzés, mérn...), szerk.] Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ (ÓE / KVK)
;
Sass, Bálint [Sass, Bálint (Számítógépes nyel...), szerk.] MTA Nyelvtudományi Intézet
Magyar és Angol nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ, Budapest, Magyarország, 929 p.
2018
Konferencia:
III. Kárpát-Medencei Oktatási Konferencia 2018-06-22 [Nagyvárad, Románia]
Azonosítók
MTMT: 30331254
ISBN:
9789634491156
REAL:
89602
Teljes dokumentum:
http://tmpk.uni-obuda.hu/letoltes/K-MOK-20180622-Toth_Peter-Maior_Eniko-Horvath_Kinga-Kautnik_Andras-Duchon_Jeno-Sass_Balint_(szerk)-Kutatas_es_innovacio_a_Karpat-medencei_oktatasi_terben.pdf
Szakterületek:
Bölcsészettudományok
Műszaki és technológiai tudományok
Társadalomtudományok
Fejezetek
Maior Enikő. Team Based Learning. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 18-22
Lepeš J. et al. Az óvoda-iskola átmenet kihívásai. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 23-47
Veresné Valentinyi Klára. Coaching, a mindenható módszer. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 48-59
Debrenti Edith. Egy matematika probléma tanulságai. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 61-77
Daruka Magdolna et al. Kompetenciafejlesztés a felsőoktatásban a szocioökonómiai változások tükrében. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 78-96
Bajkó Norbert et al. Az adatkezelésen innen a kompetencián túl. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 97-112
Lőrincz Gábor. A MAGYAR NYELV SZÓKÉSZLETÉNEK RÉTEGZŐDÉSÉVEL KAPCSOLATOS TANANYAGRÉSZEK MEGJELENÉSE KÜLÖNBÖZŐ TANKÖNYVVARIÁNSOKBAN. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 113-129
Baka L. Patrik. A TALIO-ELV URALTA HÉTERDŐ (DOBOZTANKÖNYV-FEJEZET). (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 144-161
Baka L. Patrik. A talio-elv uralta Héterdő (Doboztankönyv-fejezet) [Kleinheincz Csilla: Ólomerdő]. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 144-161
Imola Csehné Papp et al. Examination of the effects on career choices in Hungary. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 162-176
Gál Anikó. A tanítási tartalom változásai az értelmileg akadályozott tanulók intézeteiben a XX. század közepén.. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 200-215
Kapás Mónika. A vajdasági általános iskolákban dolgozó pedagógusok meglátásai és egyben kihívásai a roma/cigány tanulók kisebbségi oktatását illetően. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 215-229
Karácsony-Molnár Erika. NÉPHAGYOMÁNY AZ OKTATÁSBAN. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 230-255
Karikó Sándor. A nevelés misztériuma: a jóravalóság. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 256-269
Lőrincz Andrea. Iskolára ítélve. Avagy az iskolai hétköznapokról, egy kognitív metaforaelemzés tükrében.. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 270-288
Belényi Emese. Az identitás mint az oktatási-nevelési inklúzió erőforrása egy sajátosan összetett kisebbségi helyzetben. Kutatás partiumi/erdélyi siket közösségekben. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 289-308
Czeglédi Csilla et al. Group Coaching in Talent Management. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 309-324
Darvay Sarolta et al. Az önreflexió szerepe a környezeti nevelés gyakorlatában. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 325-342
Ákos Barta et al. Possibilities of Survival Skills Improvement in Higher Education. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 343-352
Szentes Erzsébet. A pályaszocializáció felsőoktatási lehetőségeinek vizsgálata a Sapientia EMTE hallgatói körében. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 353-364
Sass Judit et al. A tehetségklíma összetevőinek vizsgálata. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 363-382
Tolnai Timea Katalin et al. A református vallásoktatás szerepe a vallásos nevelésben Bihardiószegen. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 365-378
Kékes-Szabó Marietta. A PREVENTÍV EGÉSZSÉGPSZICHOLÓGIA FELADATAI ÉS LEHETŐSÉGEI AZ ISKOLA VILÁGÁBAN. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 400-411
Kovács Krisztina. Pedagógusok integrált neveléssel kapcsolatos attitűdjének vizsgálata. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 412-426
Éva Höffler-Pénzes et al. IDIOM COMPREHENSION IN CHILDREN WITH MILD INTELLECTUAL DISABILITY. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 426-444
Mészáros Aranka et al. Social skills development at Szent István University. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 445-461
Bálint Krisztián. MAPPING OF THE DEMAND OF EDUCATORS IN ELEMENTARY SCHOOLS IN SUBOTICA, VOJVODINA, FOR FIRE PROTECTION TRAINING BASED ON E-LEARNING. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 460-474
Holik Ildikó et al. Practical Questions of Training Technical Teachers. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 477-487
Domonkosi Ágnes et al. A társas deixis szocializációs mintái az óvodai bábjátékban: Egy óvodapedagógus-képzésben zajló kísérlet tanulságai. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 488-505
Kékes-Szabó Marietta. A VESZTESÉG PSZICHOLÓGIÁJA. A GYERMEKEK GYÁSZA. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 506-522
Egri Tímea et al. Az agresszió háttértényezőinek vizsgálata figyelemhiányos hiperaktivitás zavarral élő tanulók körében: A médiatudatosság felmérése egy longitudinális kutatás eredményei tükrében. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 523-541
Bartha Krisztina. ÓVODAPEDAGÓGUSOK SZAKMAI FEJLŐDÉSE – EGY TOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 542-552
Lőrincz Julianna. A stíluskompetencia fejlesztése az anyanyelvtankönyvek elméleti stilisztikai anyagaival és gyakorlataival. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 553-566
Karlowits-Juhász Orchidea. Ismerős idegen. Egy kvalitatív kutatás és ami mögötte van. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 567-581
Vida Barbara. A KOZMIKUS RETTEGÉS MAGYAR CSÁPJAI.: INTERTEXTUALITÁS, MŰFAJKÖZISÉG ÉS MEDIALITÁS VERES ATTILA ODAKINT SÖTÉTEBB CÍMŰ REGÉNYÉBEN (DOBOZTANKÖNYV-FEJEZET). (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 603-616
Orsovics Yvette. Az esztétikai nevelés helye és lehetőségei az alapiskolai oktató-nevelő folyamatban. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 617-636
Kautnik András. Az online eszközökkel támogatott társas tanulás minőségi kritériumainak kutatása a tanárképzés résztvevőinek körében. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 637-647
Horváthová Kinga. A hallgatói elégedettség mérésének pilot vizsgálata a Selye János Egyetem Tanárképző Karán. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 648-666
Pogátsnik Monika. Szakmaválasztás motivációi a műszaki szakgimnazisták és egyetemisták körében végzett kvalitatív kutatás tükrében. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 667-693
Simonics István. A mentortanári prezentációk tanulságai. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 701-716
Tóth-Bakos Anita et al. A lemorzsolódás-kutatás pilot vizsgálatának eredményei a Selye János Egyetemen. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 717-732
Kanczné Nagy Katalin et al. "Azért vannak a jóbarátok..." avagy, a lemorzsolódás-kutatás pilot vizsgálatának eredményei a Selye János Egyetemen. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 733-759
Kővári Attila. Középiskolai kiegészítő foglalkozások elemzése. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 760-772
Gőgh Előd. A legjelentősebb motiváló tanulási tényezők vizsgálata az élethosszig tartó tanulás szempontjából. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 773-791
Tóth Péter. A debreceni rajziskola tanárai a 19. század elején. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 792-821
Tóth Péter. Mire lehet következtetni a tanulási stílusból?. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 822-847
Bodnár Éva et al. Tehetségkép a szakképzésben. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 848-867
Duchon Jenő. Online tanulói viselkedés vizsgálata szabályzat megismerése és megismerés tényének visszamérése során. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 868-877
Dr. Köpeczi-Bócz Tamás. New technologies in thought development. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 878-889
Bordás Andrea. TANÍTÓ- ÉS ÓVÓKÉPZŐSÖK PÁLYAKÖVETÉSE A PARTIUMI KERESZTÉNY EGYETEMEN. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 890-902
Nagy Melinda et al. A lemorzsolódás okainak vizsgálata a harmadéves óvópedagógus hallgatók körében. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 903-929
Idézett közlemények (3)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2023-03-24 00:44
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás