mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Idézők
/
Idézések
Hungary vagy Magyarország? Az országnevek jelentősége márkázási szempontból
Papp-Váry, Árpád Ferenc [Papp-Váry, Árpád Ferenc (Branding, országm...), szerző] Turizmus és Marketing Intézet (METU / ÜKT)
Magyar nyelvű Szakcikk (Folyóiratcikk) Tudományos
Megjelent:
TURISZTIKAI ÉS VIDÉKFEJLESZTÉSI TANULMÁNYOK 2677-0431 2498-6984
3
(3)
pp. 28-43
2018
X. Földtudományok Osztálya: A
Regionális Tudományok Bizottsága: C hazai
Demográfiai Osztályközi Állandó Bizottság: D hazai
Azonosítók
MTMT: 30325325
Teljes dokumentum:
https://www.turisztikaitanulmanyok.hu/wp-content/plugins/download-attachments/includes/download.php?id=412
Egyéb URL:
http://www.papp-vary.hu/orszagmarkazas/Hungary_vagy_Magyarorszag_Az_orszagnevek_jelentosege_markazasi_szempontbol.pdf
Szakterületek:
Marketing
Idézők (3)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-09-11 11:41
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás