mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Idézők
/
Idézések
Égi iskolák, földi műhelyek
Baska, Gabriella [Baska, Gabriella (Neveléstudomány), szerk.]
;
Hegedűs, Judit [Hegedűs, Judit (Neveléstudomány, ...), szerk.] Közrendészeti és Alkalmazott Vezetéstudományi I... (NKE / RTK); Neveléstudományi Intézet (ELTE / PPK)
Magyar nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK), Budapest, Magyarország, 390 p.
2015
Azonosítók
MTMT: 30223697
DOI:
10.18459/NASZ.2015.1
ISBN:
9789632847061
REAL:
33283
OSZK:
3630960
Fejezetek
Mészáros László. Az ókori európai nevelésügy egy elfeledett szelete: Püthagorasz és misztériumiskolája. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 9-23
Mikonya György. Az egyetemtörténeti kutatás forrásai,módszerei és főbb témái. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 24-38
Kováts-Németh Mária. Az enciklopédikus tudás szerepe az életvezetésben. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 38-45
Sanda István Dániel. A modern szakképzés rendszerének kialakulása és professzionalizálódása a késő középkortól a XVIII. század végéig. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 44-58
Ugrai János. A szintemelkedés tényezői.: A miskolci református gimnázium az Entwurf idején.. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 61-71
Zászkaliczky Péter. Tóth Zoltán szerepéről az európai gyógypedagógiai hagyományban. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 72-80
Somogyvári Lajos. Egy vidéki szakközépiskola első néhány hónapja (1960). (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 81-89
Attila Nóbik. Professzionalizáció és iskolai tér Az Elemi Népoktatás Enciklopédiájában. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 91-107
Fizel Natasa. A szegedi tanárképző főiskola hallgatói által felvett pedagógiai, pszichológiai és filozófiai témájú kurzusok a Ferenc József Tudományegyetemen (1928-1937). (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 108-118
Pukánszky B. Kooperáció vagy konkurencia?: Adalékok a középiskolai tanárképzés helyi szabályozásának történetéhez. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 119-139
Biró Zsuzsanna Hanna. Királyi és nem királyi út a bölcsészdiplomáig: Az időfelhasználás jelentősége a hallgatói tipológiában. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 140-148
Nagy Péter Tibor. A középiskolai tanári szakma differenciáltsága. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 149-160
Vincze Beatrix. Az európai tanárképzés a modellalkotó országok aspektusából: Összegző áttekintés egy tanulmánykötet margójára I.. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 161-177
Garai Imre. Az európai tanárképzés a „modellkövető” országok aspektusából vizsgálva.: Összegző áttekintés egy tanulmánykötet margójára II.. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 178-191
Kéri Katalin. A lányok testi nevelése a XVIII-XIX. század fordulóján. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 193-205
Boreczky Ágnes et al. Az Orkesztika Iskola megszületése és az első évek. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 206-220
Pethő Villő. "Csak boldog gyermekből lehet boldog felnőtt, s csak ezekből lehet boldog ország.": Életreform elemek a Kodály-szövegekben. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 221-230
Sófalvi Emese. Életreform motívumok szakrális térben: Gondolatok a kolozsvári Havas Boldogasszony templom egyik oltárképéről. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 231-237
Amati Gergely Márton. Egy waldorf intézmény tanári konferenciája, mint paradigmatikus közösségi gyakorlat. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 238-248
Rébay Magdolna. Arisztokrata jelenlét a pozsonyi királyi katolikus főgimnáziumban a dualizmus korában.. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 250-258
Pornói Imre. A szocialitás gondolatának jelentkezése Magyarországon a dualista korban.. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 259-269
Hegedűs Judit. Az óvodai fegyelmezés elvei és módja a dualizmus korában. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 270-278
Tészabó Júlia. Gyermekkép és a gyermek képe.: Gyermekek a múlt századforduló hivatásos műtermi gyermekportréin.. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 279-294
Vörös Katalin. Arésztól Héphaisztoszig. A hadirokkantak oktatása az első világháború idején. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 295-313
Dombi Alice. Reflektivitás mint az értelmezés és kritikai recepció kerete. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 309-319
Sáska Géza. A felvilágosodás polgári örökségének tagadása: A "képesség" és "ismeret" vita forrásvidéke. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 326-332
Szabó Zoltán András. A polgári iskolai érdekképviselet állásfoglalása a középiskolai reform előkészítésében (1919–1921). (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 333-343
Baska Gabriella. Rituális elemek a Rákosi-korszak pedagógiai sajtójának propaganda szövegeiben. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 344-358
Golnhofer Erzsébet et al. Szempontok egy elfelejtett diskurzus értelmezéséhez,: A Petőfi-kör pedagógusvitája. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 359-370
Szabolcs Éva et al. Szempontok egy elfelejtett diskurzus értelmezéséhez: a Petőfi Kör pedagógusvitája.. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 359-370
Darvai Tibor. Az oktatáspolitika változása Magyarországon az 1960-as években. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 371-378
Berzsenyi Emese et al. Isteni idővilágok. (2015) Megjelent: Égi iskolák, földi műhelyek pp. 380-387
Idézők (11)
Idézett közlemények (8)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-04-22 19:15
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás