mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
XXXII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekció
Pete, Balázs [szerk.]
Magyar nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Debreceni Egyetem, Debrecen, Magyarország, 240 p.
2015
Konferencia:
XXXII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekció 2015-04-15 [Debrecen, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 3016527
ISBN:
9786158022606
OSZK:
3588619
Fejezetek
Balogh Réka et al. A reklámokba való bevonódás hatása a női testképre és önértékelésre. (2015) Megjelent: XXXII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekció pp. 23-23
Berki Borbála. Mikor számít a fa, és mikor az erdő?: Az alacsony és a magas térbeli frekvenciák hatása a vizuális kategorizációra különböző bemutatási idők esetén. (2015) Megjelent: XXXII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekció p. 30
Kovács Karolina Eszter. A debreceni utánpótlás kézilabdázók sportmotivációja, pályán megjelenő szorongása és megküzdése. (2015) Megjelent: XXXII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekció pp. 122-122
Kriston Pálma. Emlődaganatos nőbetegek pre- és posztoperatív pszichológiai állapotának vizsgálata az észlelt fájdalom, betegségattribúciók, egészségmagatartás összefüggésében. (2015) Megjelent: XXXII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekció p. 130
Nyúl Boglárka et al. A nemi erőszak mítoszok elfogadása Magyarországon. (2015) Megjelent: XXXII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekció pp. 165-165
Pap Anna. Az andragógia és a gyógypedagógia kapcsolódási lehetőségei. (2015) Megjelent: XXXII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekció pp. 170-170
Szabó János. A tehetség alapkoncepcióinak vizsgálata a magyar felsőoktatásban. (2015) Megjelent: XXXII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekció pp. 191-191
Szente Dorina. Iskolai rituálék régen és ma. (2015) Megjelent: XXXII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekció pp. 202-202
Tóth Dorina Anna. Tanítók fronton, tanítók otthon: Mikrotörténeti perspektívák az első világháborúból. (2015) Megjelent: XXXII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekció pp. 213-213
Veréb Lilla. Motiváció vizsgálat az Eszterházy Károly Főiskola önkénteseinek körében. (2015) Megjelent: XXXII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekció pp. 232-232
Szabó Hangya Lilla et al. Ki szeret iskolába járni?- az iskolai kötődés, a motiváció, az énhatékonyság és a tanulmányi felelősség vállalás vizsgálata. (2015) Megjelent: XXXII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekció pp. 238-238
Zsila Á. A yaoi-jelenség. Szexuális orientáció- és attitűdvizsgálat a magyar anime szubkultúra speciális szegmensében. (2015) Megjelent: XXXII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekció pp. 240-240
Lipták Mónika Zoé. Értékek és példaképek a 7. és 8. osztályban. (2015) Megjelent: XXXII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekció p. 3016527
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-02-11 20:21
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás