Termékek és szolgáltatások vásárlása on-line - vajon mások az elvárások?

Kemény, Ildikó [Kemény, Ildikó (Marketingkutatás), szerző] Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék (BCE / MI); Simon, Judit [Simon, Judit (Üzleti tudományok...), szerző] Marketing és Média Intézet (BCE / GK)

Magyar nyelvű Tudományos Szakcikk (Folyóiratcikk)
Megjelent: VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 46 (7) pp. 28-40 2015
  • Gazdaságtudományi Doktori Minősítő Bizottság: B
  • Regionális Tudományok Bizottsága: C
  • Szociológiai Tudományos Bizottság: C
  • Állam- és Jogtudományi Bizottság: C
Azonosítók
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2020-08-10 08:59