mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Idézők
/
Idézések
Környezeti nevelés és tudatformálás
Mika, János [Mika, János (Éghajlatkutatás), szerk.] Földrajz Tanszék (EKF / TTK / FKTI)
;
Pajtókné, Tari Ilona [Pajtókné Tari, Ilona (Földtudományok), szerk.] Földrajz Tanszék (EKF / TTK / FKTI)
Magyar nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: EKF Líceum Kiadó, Eger, Magyarország, 343 p.
2015
Azonosítók
MTMT: 2939975
EKE IPR:
5802
ISBN:
9786155509292
REAL:
189233
Fejezetek
Mika János et al. A szerkesztők előszava. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 7-13
Orbán Sándor et al. Bolygónk környezeti problémái. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 17-35
Kárász Imre. A környezeti nevelés története, céljai és eszközei. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 37-52
Bárdos Jenő. A tantárgy-pedagógiák anatómiája. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 53-66
Ütőné Visi Judit. Környezeti nevelés a földrajz érettségi tükrében. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 69-77
Kárász Imre. Környezeti oktatóközpontok Magyarországon. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 79-92
Pajtókné Tari Ilona. Komplex digitális taneszközök nyújtotta lehetőségek a környezeti nevelésben. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 93-102
Orbán Sándor. Modern ökológiai szemlélet a környezeti nevelésben. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 103-112
Pénzesné Kónya Erika. Biomonitorozási projektek a környezeti nevelésben. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 113-122
Mika János. A klímaváltozás szerepe a környezeti oktatásban és nevelésben. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 123-135
Kertész Ádám. A környezetkímélő tájhasználat nevelési vonatkozásai. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 137-147
Emri Zsuzsanna et al. Az emberi egészség szerepe a környezeti nevelésben. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 149-157
Szlávik János et al. A fenntartható fejlődés értelmezései, a fenntarthatóság közgazdasági kérdései és szakmódszertani vonatkozásai. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 159-170
Murányi Zoltán. Kémiai vizsgálatok a környezeti nevelés érdekében. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 189-196
Vida József. Környezeti nevelés a Varázstoronyban. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 197-208
Farkasné Ökrös Marianna. A környezeti nevelés lehetőségei a felnőttoktatásban. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 209-221
Leskó Gabriella. Az erdei iskolák a környezeti nevelés helyszínei. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 223-233
Varga János. A környezeti nevelés lehetőségei az állattanban. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 235-247
Dávid Árpád. Kőzettani és geomorfológiai terepgyakorlatok a környezeti nevelésben. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 267-277
Kajati György. A környezeti nevelés lehetőségei társadalomföldrajzi és térségfejlesztési terepgyakorlatokon. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 279-289
Szitta Emese. Környezeti nevelés civil szervezetek rendezvényein. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 291-299
Rázsi András. Az önkormányzatok szerepe a környezeti nevelésben. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 301-307
Szlávik János et al. A gazdasági szereplők hozzájárulása a fenntartható fejlődés megvalósításához: a vállalatok környezeti és társadalmi felelősségvállalása. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 309-327
Szlávik János és. A gazdasági szereplők hozzájárulása a fenntartható fejlődés megvalóstásához: a vállalatok környezeti és társadalmi felelősségvállalása. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 309-328
Kovács Emőd et al. Virtuális környezet helyes értelmezésére való nevelés, mesék új környezetben. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 329-340
Kovács Emőd et al. Virtuális környezet helyes értelmezésére való nevelés, mesék új környezetben. (2015) Megjelent: Környezeti nevelés és tudatformálás pp. 329-340
Idézők (1)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-06-19 11:23
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás