A portfólió: dokmentumgyűjtemény vagy reflexiógyűjtemény?

Mrázik, Julianna [Mrázik, Julianna (Neveléstudomány), author] Department of Theory and Methodology of Education (UP / IE)

Hungarian Scientific Conference paper (Chapter in Book)
    A kompetencia-alapú tanárképzés befejezését immáron nem kizárólag szakdolgozati tanulmány (szakdolgozat) zárja, hanem tanári szakdolgozati portfólió, mely elnevezése időközben portfólióra rövidült, olyan írásmű, amely valójában előzmények nélkül vált a tanárjelölt tanári pályára alkalmassá (kompetenssé) minősítésének dokumentumává. E portfóliót – közelebbről a bevezető szakmai esszét – vizsgálva számos, a tanárképzésre nézvést jól hasznosítható megállapítás tehető. Ezekről a következtetésekről kíván számot adni a tanulmány.
    Citation styles: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLCopyPrint
    2021-06-24 05:53