A portfólió: dokmentumgyűjtemény vagy reflexiógyűjtemény?

Mrázik, Julianna [Mrázik, Julianna (Neveléstudomány), szerző] Nevelés- és Oktatáselméleti Tanszék (PTE / BTK / NTI)

Magyar nyelvű Tudományos Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)
    A kompetencia-alapú tanárképzés befejezését immáron nem kizárólag szakdolgozati tanulmány (szakdolgozat) zárja, hanem tanári szakdolgozati portfólió, mely elnevezése időközben portfólióra rövidült, olyan írásmű, amely valójában előzmények nélkül vált a tanárjelölt tanári pályára alkalmassá (kompetenssé) minősítésének dokumentumává. E portfóliót – közelebbről a bevezető szakmai esszét – vizsgálva számos, a tanárképzésre nézvést jól hasznosítható megállapítás tehető. Ezekről a következtetésekről kíván számot adni a tanulmány.
    Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
    2021-05-08 01:00