mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Változó életformák - régi és új tanulási környezetek
Bárdos, Jenő [Bárdos, Jenő (Nyelvpedagógia, a...), szerk.]
;
Kis-Tóth, Lajos [Kis-Tóth, Lajos (Informatika, okta...), szerk.]
;
Racsko, Réka [Racsko, Réka (neveléstudomány, ...), szerk.]
Magyar nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: EKF Líceum Kiadó, Eger, Magyarország, 336 p.
2014
Konferencia:
XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia 2013-11-06 [Eger, Magyarország]
Sorozatok:
Új kutatások a neveléstudományokban 2062-090X
Azonosítók
MTMT: 2769698
ISBN:
9786155509179
REAL-EOD:
11723
Fejezetek
Borbás László et al. Médiatudatosság és médiaműveltség: összegző tanulmány. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 9-22
Buránszkiné Sallai Márta. Az időjárási szélsőségek és a racionális viselkedés megismertetése mint nevelési feladat. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 23-36
Czinege Monika. Kooperatív tanulás alkalmazásának vizsgálata a számítástudomány oktatásában. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 37-50
Czinege Monika. Kooperatív tanulás alkalmazásának vizsgálata a számítástudomány oktatásában. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 37-50
Daru Katalin et al. A szóasszociációs módszer alkalmazhatósága óvodások időjárással kapcsolatos tudásszerkezetének vizsgálatára. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 37-47
Dávid Mária et al. Az infokommunikációs eszközök gyakori használatának hatása a tanulói képességekre. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 49-62
Daru Katalin et al. A szóasszociációs módszer alkalmazhatóságaóvodások időjárással kapcsolatos tudásszerkezetének vizsgálatára. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 51-62
Daru Katalin et al. A szóasszociációs módszer alkalmazhatóságaóvodások időjárással kapcsolatos tudásszerkezetének vizsgálatára. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 51-62
Derényi András. Deliberatív kutatás mint fejlesztési és tanulási eszköz a felsőoktatásban: egy kutató-fejlesztő munka első tapasztalatai. (2013) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 63-73
Forgó Sándor. Az információközvetítő szakmák új média kompetenciái, az újmédia lehetőségei. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 73-90
Bűdi Katinka et al. Régi-e a zene, ha régi?. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek p. 79.
Kerekes Balázs. Az e-Portfólió szerepe a pedagógus IKT- kompetenciáinak vizsgálatában. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 103-104
Forray R Katalin et al. A közösségi tanulás forrásai. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 105-116
Híves T et al. Az expanzió vége?. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 105-116
Gulyás Enikő. A biblioterápia helye a neveléstudományban. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 117-130
Híves Tamás et al. Az expanzió vége. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 131-148
Köpeczi Bócz Tamás. Oktatás a globális médiakörnyezetben: Ki neveli a gyermeket?. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 136-151
Köpeczi-Bócz Tamás. Oktatás a globálos médiakörnyezetben.. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 149-164
Lengyelné Molnár Tünde. IKT mint kulcs az oktatás és a gazdasági versenyképesség között. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 153-164
Lengyelné Molnár Tünde. IKT mint kulcs az oktatás és a gazdasági versenyképesség között. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 153-164
Lengyelné Molnár Tünde. IKT MINT KULCS AZ OKTATÁS ÉS A GAZDASÁGI VERSENYKÉPESSÉG KÖZÖTT. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 153-164
Méreg Martin. A dualizmus kori tanítóegyesületek pedagógiai tudástranszferben betöltött szerepe mikrotörténeti megközelítésben. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 165-177
Méreg Martin. A dualizmus kori tanítóegyesületek pedagógiai tudástranszferben betöltött szerepe mikrotörténeti megközelítésben. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 165-180
Méreg Martin. A dualizmus kori tanítóegyesületek pedagógiai tudástranszferben betöltött szerepe mikrotörténeti megközelítésben.. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 177-189
Thékes István. Egy kontrollcsoportos angol szótanulási kísérlet eredményei magyar főiskolások körében. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 181-269
Pléh Csaba. Az ént körülvevő hálózatok meghatározói: Kognitív, evolúciós és szociálpszichológiai mozzanatok. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek p. 191
Pléh Csaba. Az ént körülvevő hálózatok meghatározói.: Kognitív, evolúciós és szocilőpszichológiai mozzanatok. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 193-205
Polónyi István. Az iskolázottság, a gazdasági fejlettség és a kapitalizmus modellek. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 207-220
Racskó Réka. Összehasonlító pedagógiai kutatások szükségessége az új tanulási környezetek bevezetésében a humán teljesítményt támogató technológiai kutatások szemszögéből. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 209-227
Sántha Kálmán. Új módszertani aspektusok szükségessége a tanári tevékenység elemzésében. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 239-252
Simon T et al. A vizuális kommunikáció összetevői és online mérése 10-12 éves korban. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 243-257
Thékes István. Egy kontrollcsoportos angol szótanulási kísérlet eredményei magyar főiskolások körében. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 259-272
Magyar Adél. Gyógypedagógiai műhelyek iskolarendszeren kívüli képzéseinek szerepe a kora gyermekkori intervenció magyarországi kialakításában. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 269-269
Tóvári Judit. Virtuális szemináriumok szervezésének elméleti és gyakorlati kérdései. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 281-294
Virág Irén. A filantropizmus jelenléte a magyarországi nőnevelő intézetekben. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 289-301
Virág Irén. A filantropizmus jelenléte a magyrországi nőnevelő intézetekben.. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 307-318
Verók Attila. Egy erdélyi szász polihisztor, Martin Schmeizel (1679-1747) oktatói és tankönyvírói munkássága. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 319-336
Verók Attila. Egy erdélyi szász polihisztor, Martin Schmeizel (1679–1747) oktatói és tankönyvírói munkássága. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 319-336
Jászi Éva. Fogyatékos hallgatók a tanárképzésben. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek p. 344
Kolozsvári Csaba. Tanulási zavar változó tanulási környezetben. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 443-443
Vincze Mária. A fonológiai tudatosság fejlesztése mint nyelvpedagógiai technika - magyar mint idegen nyelv. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek p. 529
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-11-10 20:52
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás