A papírról és képernyőről való olvasás és a talpas, illetve talpatlan betűtípusok hatása az elsajátításra

Kvaszingerné Prantner, Csilla [Kvaszingerné Prantner, Csilla (Informatika), szerző]; Soltész, Péter [Soltész, Péter (Pszichológia), szerző]; Jakub, Ádám

Magyar nyelvű Tudományos Szakcikk (Folyóiratcikk)
Megjelent: MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 71 (1) pp. 91-108 2016
  • Pedagógiai Tudományos Bizottság: A
  • Pszichológiai Tudományos Bizottság: A
  • Szociológiai Tudományos Bizottság: A hazai
  • SJR Scopus - Psychology (miscellaneous): Q4
Azonosítók
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2021-10-24 20:54