mtmt
The Hungarian Scientific Bibliography
XML
JSON
Public search
Magyarul
XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia
Bárdos, Jenő [Bárdos, Jenő (Nyelvpedagógia, a...), ed.] Institute of English and American Studies (UP / FMPSS)
;
Kis-Tóth, Lajos [Kis-Tóth, Lajos (Informatika, okta...), ed.] Department of Informatics (EKF / FTTKT / IMI)
;
Racsko, Réka [Racsko, Réka (neveléstudomány, ...), ed.] Department of Informatics (EKF / FTTKT / IMI)
Hungarian Scientific Conference proceedings (Book)
Published: Líceum Kiadó, Eger, Hungary, 561 p.
2013
Conference:
XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia 2013-11-06 [Eger, Hungary]
Identifiers
MTMT: 2573771
ISBN:
9786155250323
OSZK:
3544560
Teljes dokumentum:
http://onk2013.ektf.hu/wp-content/media/absztrakt-kotet-ONK-2013.pdf
Chapters
Czimre K et al. Differences in the Statistical Data Concerning the Description of learning on the Level of Settlements in Hungary. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia
Somogyvári Lajos. Munkára nevelés a képeken - antropológiai terek vizsgálata az 1960-as évek magyar pedagógiai szaksajtójában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia
Spiczéné Bukovszki. Autonóm tanulás a felsőoktatásban használt nyelvkönyvek tükrében. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia
Szilágyi Csilla. A játék mint módszer az integrált tanulók iskolai nevelésében, oktatásában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 1
Somogyvári Lajos. Munkára nevelés a képeken - antropológiai terek vizsgálata az 1960-as évek magyar pedagógiai szaksajtójában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 16-16
Somogyvári Lajos. Munkára nevelés a képeken - antropológiai terek vizsgálata az 1960-as évek magyar pedagógiai szaksajtójában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 16-16
Somogyvári Lajos. Munkára nevelés a képeken - antropológiai terek vizsgálata az 1960-as évek magyar pedagógiai szaksajtójában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 16-16
Somogyvári Lajos. No title. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 16-16
Buda András. A tanítás elektronikus környezete. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 27
Komenczi Bertalan et al. Virtuális tanulási környezetek a felsőoktatásban – módszertani megoldások és tapasztalatok. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 28-28
Verók Attila. Egy erdélyi szász polihisztor, Martin Schmeizel (1679–1747) oktatói és tankönyvírói munkássága. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 35-35
Pusztai Gabriella. Felsőoktatási eredményesség mérése és magyarázata nemzetközi környezetben. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 36
Tóth Sándor János et al. Népszerű matematika- és nyelvkönyvek a Monarchia idejéből. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 37
Albert B. Gábor. Történelemtankönyvek generációkon át: Tankönyvhasználat a Horthy-korszakban. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 38
Engler Ágnes et al. Diplomás nők munkaerő-piaci sikerességét befolyásoló tényezők és a gyerekvállalás pozitív hatásai. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 47-47
Veronika Bocsi. Munkaértékek a felsőoktatásban. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 49
TORNYI ZSUZSA. KÜLSŐ ÉS BELSŐ TÁMOGATÁS – NŐK A FELSŐOKTATÁSI KATEDRÁN. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 50
Bodó Márton et al. Az IKSZ magyarországi bevezetésének tapasztalatai a szociális kompetenciák nemzetközi mérései tükrében. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 53-53
Szelke László. Teória és empíria: A pedagógusoknak tartott Iskolai Közösségi Szolgálathoz kapcsolódó tájékoztató napok vizsgálata. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 54-54
Molnár Karolina. Att it űd és hatásvizsgálat egy új tanórán kívüli tevékenység bevezetésének tapasztalatai alapján. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 55-55
Vincze Tamás. A nyíregyházi Neveléstudományi Tanszék oktató- és kutatómunkájának differenciálódása a főiskola működésének első másfél évtizedében. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 61-61
Bús Imre. A játék alkalmazása a változó iskolában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 69-70
Vígh-Kiss Erika et al. Negyedikes tanulók adaptív készséghasználatának vizsgálata a szemmozgás-elemzés módszerével. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 71
Nóbik Attila. Történeti tartalmak a Néptanodában és a Család és Iskolában (1875–1890). (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 73-73
Tancz Tünde. Mese - játék - dramatizálás. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 74-75
Szűcs Tímea. A kortárs komolyzene tanításának lehetőségei az iskolában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 80
Egri Tímea et al. Az agressziókezelő programok jelentősége a klinikai pszichopedagiában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 83-83
Kiss-Tóth Emőke et al. A tanulás és iskolázottság hatása a társadalmi szerepváltozásokra, különös tekintettel a női szerepekre. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 83-83
Dr. Eigner Bernadett. A korai játékos szülő-gyermek interakciók szerepe a személyiségfejlődésben – diagnosztikus és terápiás módszerek. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 84-84
Horváth Zsuzsanna. A pszichodinamikus mozgás- és táncterápia személyiségfejlesztő hatása sajátos nevelési igényű csoportokra. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 85
Reményi Tamás. A szenzoros integrációs terápia szerepe a viselkedészavarok megelőzésében, kezelésében. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 85-86
Forgó S. Az információközvetítő szakmák új média kompetenciái, az újmédia lehetőségei. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 87-104
Engler Ágnes. Tanuló régiók Magyarországon: az elmélettől a valóságig. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 88-88
Altorjay Tamás et al. Két eltérő hangbemelegítési gyakorlat összehasonlítása. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 89
Engler Ágnes et al. Tervek és valóság. Diplomások a felnőttképzésben. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 89-89
Márkus Edina et al. Esettanulmányok a személyes tanulás terén. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 90-90
Taskó Tünde Anna et al. Az IKT használat jellegzetességei 5-12. évfolyamos tanulók körében. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 95-95
Dávid Mária et al. Az infokommunikációs eszközök gyakori használatának hatása a tanulói képességekre. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 96-96
Soltész Péter et al. A modern tanulási környezet hatása a vizsgára készülésre. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 97-97
Kvaszingerné Prantner Csilla et al. A multitasking típusú rendszerek hatása a feladatvégzésre és a médiumok hatása a megértésre. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 98-98
Biró Zsuzsanna Hanna et al. Iskolázottság és társadalmi pozíció: a meritokrácia mérőszámai az 1945-ös fővárosi lakásösszeírás alapján. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 107
Fehérvári Anikó. Szakmunkások rekrutációja. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 110-110
Buda András. Új környezet, új pedagógusok?. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 114
Buda András. Új környezet, új pedagógusok?. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 114-114
Németh Nóra Veronika. Pedagógusjelöltek olvasói klasztercsoportjainak jellemzői egy határmenti régióban. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 116
Birinyi Márk. Régi-új program a felsőoktatási rendszerben. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 120
Várnagy-Tóth Zsombor et al. Mobil kognitív támogatórendszer tesztelése virtuális feladattérben, tekintetkövetéses módszertannal.. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 125
Borsos Zsófia et al. Az innovatív technológiákon alapuló autizmus szűrőrendszer evidencia-alapú tervezése óvodai környezetre. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 126-126
Billédi Katalin et al. Konfliktusok észlelésének vizsgálata tekintetkövetéses módszertannal. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 127-127
Csákvári Judit et al. Tekintetkövetés és intellektuális képességzavar: alapkutatás és az oktatási gyakorlat kapcsolata. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 128-128
Németh Balázs. Minőségkutatás a felnőtt - tanulási szektorban. Egy európai összehasonlító kutatás eredményei és tanulságai. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 131-131
Kálmán Anikó et al. Képzési igények összehasonlító felmérése a magyar és a finn felsőoktatásban. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 133
Tóth Péter. Téri képességek mérése online tesztekkel. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 139-139
Babály Bernadett. A mérnökhallgatók téri képességeinek fejlesztése és mérése eltérő tanulási környezetekben, alkalmazásorientált megközelítésben. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 140-140
Budai L. Téri képességek mérése statikus és dinamikus tesztsorokkal. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 141-141
Gál Z. A személyközi problémák megoldásának két főbb kutatási iránya – más kognitív folyamatok és a környezeti tényezők hatása. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 144-144
Kasik László et al. A családi háttér szerepe a szociálisprobléma-megoldó gondolkodásban.. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 146
Kasik László et al. Hátrányos és nem hátrányos helyzetű serdülők problémamegoldásának eltérései. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 147
Vörös Katalin. A középszintű szakképzés színterei a dualizmus kori Magyarországon. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 150
Méreg Martin. Dualizmus kori tanítóegyleti összejövetelek mint a továbbképzés színterei. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 152-152
Bohonya Réka. Az új iskola tanulási környezete: Kenyeres Elemér vizsgálatai nyomán. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 153-153
Molnár-Kovács Zsófia. A képi elemek reprezentációja a dualizmus kori középiskolai egyetemes történelemtankönyvekben. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 153
Racsko Réka. Összehasonlító pedagógiai kutatások az új tanulási környezetek bevezetésében. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 156-156
Komló Csaba. Az inkubáció szerepe az IKT eszközök tantermi alkalmazásában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 159-159
F Lassú Zsuzsa et al. „Csak az jöjjön, aki bírja, aki tudja, hogy végig csinálja…”: Első éves pedagógusjelöltek munkával kapcsolatos értékei és elhelyezkedési tervei. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 162
Darvay Sarolta et al. Pedagógusjelöltek szomatikus egészségének vizsgálata. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 163-163
Endrődy-Nagy Orsolya et al. Óvodapedagógus hallgatók gyermekképe és értékrendje. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 164
Kolosai Nedda et al. Miért nehéz az iskolatáska?. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 165
Serfőző Mónika et al. Tanító szakos hallgatók pedagógusképe: „Mit visznek a hátizsákban? Gyerekkori élmények és pedagóguskép. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 166
Cserné Adermann Gizella. Tanuláselméletek a felsőoktatásban folyó felnőttoktatás gyakorlatában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 170
Feketéné Szakos. Az andragógia a professzionalizáció és a tudományosodás útján. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 172-172
Köpeczi-Bócz Tamás. Médiatudatosság globális oktatási környezetben. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 176-176
Kovács Katalin. Médiatudatosság vizsgálata egyetemi hallgatók és hátrányos helyzetűek körében. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 177-177
Mihályi Krisztina. A médiatudatosság, az elektronikus környezetek és az animáció jelenléte és pszichológiai aspektusai az oktatásban. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 178-178
Antal Péter. A motivációs bázis és attitűd megjelenése az újmédia eszközökkel való tanulás-tanítás folyamatában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 179-179
Rapos Nóra et al. Képzési program kutatásra épülő elemzése. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 182-182
Gaskó Krisztina et al. Támogatási és együttműködési lehetőségek a felsőoktatási intézményi fejlesztésben. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 183-183
Seres-Busi Etelka et al. Tanulóközösségek alakulása, fejlődési útjai a felsőoktatási fejlesztésekben. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 184-184
Kálmán Orsolya et al. A tanulásszemlélet alakulása. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 185
Lükő István. Irányzatok és eredmények a környezetpedagógiai kutatásokban: Szimpózium összefoglaló. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 186-187
Némethné Katona Judit. Bioindikáció környezetpedagógiai szerepe és jelentősége környezeti haváriák megelőzésében. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 187-189
Ütőné Visi. Környezeti tartalmak a földrajz érettségiben. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 188-188
Fűzné Kószó Mária. Környezetpedagógiai fogalmi térkép összehasonlító vizsgálata. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 191
Gordon Győri János et al. Magyarországi tanárok multikulturális attitűdje a szakmai szocializációs, a családi és a közeli szociális környezet összefüggésrendszerében. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 200-200
Szabó Mónika et al. Tanárok nemekkel kapcsolatos egalitáriánus nézetei: tudatosság vagy vakság?. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 201-201
Mika János et al. A jelen- és a jövő generációk feladatai a klímaváltozás túlélésében. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 207-207
Buránszkiné Sallai. Az időjárási szélsőségek és a racionális viselkedés megismertetése, mint nevelési feladat. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 208
Rázsi András et al. A fenntartható energiahasználat tudatosításának lehetőségei az iskolában és azon kívül. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 209-209
Kiss Barbara. A klímaváltozási ismeretek és attitűdök befogadásának tapasztalatai az általános iskolában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 210
Nagy Zsuzsanna et al. A tankönyvszövegek típusai és a megértésüket befolyásoló tényezők. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 213-213
Bús Enikő. Egy 9. évfolyamos nyelvtan tankönyv tanulhatóságának vizsgálata. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 214-214
Bús Enikő. Egy 9. évfolyamos nyelvtan tankönyv tanulhatóságának vizsgálata. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 214
Molnár Edit Katalin. A tudás, tudásteremtés és -közlés magyar szerzők tudományos szövegek alkotását segítő tankönyveiben. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 217
Czeglédi László. Adatbázisok, intézményi repozitóriumok, oktatói weboldalak oktatásban betöltött szerepének feltérképezése. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 220
Forgó Sándor. Az információközvetítő szakmák új média kompetenciái, az újmédia lehetőségei. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 221-221
Tóthné Parázsó Lenke. IKT-támogatású humán teljesítmény-technológiai kutatások a tanárképzés területén. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 222-222
Tóvári Judit. Kulturális örökségünk digitális archívumokban őrzött forrásainak felhasználása az oktatásban és a közreműködő szakemberek IKT műveltsége. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 223-223
Biró Zsuzsanna Hanna. A pedagógiai szaksajtó mint közéleti és tudományos fórum (1900-1945). (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 226
Vincze Beatrix. Tudós tanárok tudományos ismeretterjesztő tevékenységek társadalmi hasznosulása a Horthy-korszakban. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 227-227
Garai Imre. A Báró Eötvös József Collegium tanári karának változásai., 1936-1950. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 228-228
Pénzes Dávid. Mérvadó pedagógiai szakemberek életútjának megjelenése a Pedagógiai Szemlében – Öndefiníció az enyhülés idején. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 229
Hegedűs Judit. Mód-szer-tan, avagy dualizmuskori tanítók az oktatási-nevelési módszerekről. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 232-232
Nyitrai Ágnes et al. Kisgyermekek nevelése és gondozása a családban. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 238
Podráczky Judit. Kisgyermeknevelők és szülők kapcsolati jellemzői. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 239
Pálfi Sándor. A személyes gondozórendszer szülői szemmel. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 240
Darvay Sarolta et al. Csecsemő- és kisgyermeknevelő hallgatók pályaválasztásának vizsgálata. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 241-241
Höfflerné Pénzes Éva. A figuratív nyelvhasználat vizsgálata enyhén értelmi fogyatékos és tipikusan fejlődő gyermekeknél. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 244
Erdős Enikő et al. Összehasonlító szókincsvizsgálat külön és együtt oktatott tanulásban akadályozott gyermekek között. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 245
Kárpáty Éva et al. Kivel? Miről? Mennyit? Autizmussal élő tanulók spontán kommunikációja integrált és szegregált oktatási környezetben (szimpózium-előadás). (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 246-246
Buzek Vera et al. Tanulási zavarral küzdő 10–16 éves tanulók idegen nyelvi énképének jellemző. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 247-247
Pléh Csaba. A hálózatkutatás kognitív, evolúciós és szociálpszichológiai mozzanatai. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 256-256
Balázsi Ildikó. A PISA és az OKM eredményeinek összevetése. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 265-265
Pukánszky Béla. Pedagógiatörténeti tartalmak és történeti szemléletmód a pedagógusképzés egyes ágaiban. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 268-268
Nagyné Hegedűs A.. Enyhén értelmi fogyatékos tanulók észlelt énhatékonyság-vizsgálatának első eredményei. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 270
Nagyné Hegedűs. ENYHÉN ÉRTELMI FOGYATÉKOS TANULÓK ÉSZLELT ÉNHATÉKONYSÁG - VIZSGÁLATÁNAK ELSŐ EREDMÉNYEI. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 270-270
Tóthné Aszalai Anett. Új lépések a dadogó gyermekek diagnosztikus profilalkotásában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 271-271
Tóthné Aszalai Anett. Új lépések a dadogó gyermekek diagnosztikus profilalkotásában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 271
Dusa Ágnes. A hallgatók mobilitása, mobilitási törekvései és az eredményesség. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 274-274
Molnár György. INNOVATÍV TANULÁSI MEGOLDÁSOK A FELSŐOKTATÁS BÁZISÁN, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL AZ INFORMÁLIS TERÜLETEKRE. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 281
Kállai Gabriella et al. A tanári alkalmassági vizsga intézményi tapasztalatai. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 282-282
Sági Matild et al. A tanárok tanítással kapcsolatos beállítódásai és a tanulói eredményesség. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 283-283
Benedek András. IKT tanulási környezet fejlesztése a pedagógusképzésben és-továbbképzésben. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 286-287
Benedek András. IKT tanulási környezet fejlesztése a pedagógusképzésben és-továbbképzésben.. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 286-287
Molnár György. Innovatív tanulási megoldások a felsőoktatás bázisán, különös tekintettel az informális területekre. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 287
Sós Tamás. Változó tanulási formák a szakképzésben.. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 288
Tamás Katalin. Hibás fogaskerék vagy különleges virág? Sajátos nevelési igényű gyermekek inkluzív óvodai nevelése. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 292-292
Czombos Dorottya et al. A KERESZTÉNY NEVELÉS HATÁSA A FOGYATÉKOS GYERMEKEK ELFOGADÁSÁ RA AZ INTEGRÁCIÓBAN. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 293-293
Mile Anikó et al. Gyógypedagógiai szakértelem az együttnevelés szolgálatában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 294
Horváth Péter et al. Értelmi sérült felnőttek társadalmi integrációjához vezető utak és zsákutcák. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 295
Jancsák Csaba. A tanárképzésben részt vevő hallgatók iskolai életútja a középiskolától a mesterképzésig. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 300-300
Szemerszki Marianna et al. Az eredményesség dimenziói elméleti és gyakorlati megközelítésben. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 304-304
Fehérvári Anikó et al. Iskolafenntartás és eredményesség problematikája egy dunántúli kistérségben. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 307-307
Török Balázs et al. Az intézményes szocializáció eredményessége. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 308-308
Revákné Markóczi. Biológiai fogalmakkal kapcsolatos tudásszerkezetek vizsgálata fenomenográfiával kombinált tudástérelmélettel. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 318-318
Szűcs Tímea et al. Néhány csillagászati fogalommal kapcsolatos tudásszerkezet vizsgálata fenomenográfiával kombinált tudástér-elmélettel. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 318
Ütőné Visi Judit et al. Megújuló energia és energiatudatosság mint téma az új Nemzeti alaptantervben. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 323-323
Kiss Barbara. A megújuló energiaforrások témakörének feldolgozása az általános és középiskolai természetismeret-földrajz tankönyvekben. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 324-324
Kovács Enikő. A megújuló energiaforrások mint témakör megjelenése a felsőoktatásban. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 325-325
Pajtókné Tari Ilona. A megújuló energiaforrások megjelenése a geográfus és tanárképzésben az Eszterházy Károly Főiskola példáján. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 326-326
Varga Aranka. Hogyan legyek inkluzív pedagógus?. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 330
Virág Irén et al. A gyakorlati félév tanári portfóliói. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 339
Virág Irén. A kétciklusú tanárképzés margójára – tapasztalatok az elektronikus portfólió tükrében. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 339
Gaál Gabriella. A neveléstudományi tanári kurzusok megjelenése a portfóliókban. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 341-341
Vincze Beatrix. A pedagógiatanár portfóliók tartalmi és formai elemzése. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 342-342
Mogyorósi Zsolt et al. A gyakorlati félév tanári portfóliói. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 343-343
Altorjay Tamás et al. Két eltérő hangbemelegítési gyakorlat összehasonlítása. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 347-347
Bacsa-Bán Anetta. "Kiből lesz a cserebogár?": A mérnöktanári képzést és pályát választó hallgatók longitudinális vizsgálata. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 352-352
Balogh Andrásné et al. A tanulási környezet és a jól végzett munka öröme a felnőttkori tanulásban. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 353-354
Bárdos Jenő. A tanárképzés belső megújulásának lehetőségei és korlátai. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 355-355
Bartók Béla. A tanári prezentáció kérdései a középiskolai történelemoktatásban. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 357-357
Bencéné Fekete Andrea et al. A cigány és a nemcigány kisiskolások erkölcsi fogalomismeretének vizsgálata méréses módszerek segítségével. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 359
Berzsenyi Emese. A fogyatékosság értelmezése az iszlám vallás előírásai szerint. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 361-362
Bogáthné Erdődi. Egy elméleti modell kipróbálása a szövegesfeladat-megoldó képesség mérésére. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 364
Borbás László. Közép- és általános iskolai diákok mozgóképértési stratégiai – egy kutatás nemzetközi beágyazottsága. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 367-367
Bölcskey Miklós. A fény, a kép, a hang a digitális környezetben. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 369
Buda András. Általános iskolai honlapok elemzése. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 370
Czinege Monika. Kooperatív tanulás alkalmazásának vizsgálata a számítástudomány oktatásában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 373
Czövek Andrea. A pedagógiai kultúra és gyermekvédelmi nézetek az iskolában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 375-375
Csibi Sándor et al. Óvodás és iskoláskorú gyermekek temperamentum-determinált szociális problémamegoldásának vizsgálata a D-típusú személyiség perspektívájából. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 377-377
Csíkos Csaba et al. Kutatásalapú tanulást támogató tanár-továbbképzési programok implementációs tapasztalatai a PRIMAS projektben. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 378
Dancs Katinka. Az etnikai előítélet mérésének lehetőségei gyermekkorban. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 379
Dancs Katinka. Kisiskolások viszonyulása különböző kisebbségekhez, nemzetekhez. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 380
Darvai Tibor. Oktatáspolitika, pszichológia és pedagógia az 1960-as években Magyarországon. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 381-381
Dezső Renáta Anna. Egy plurális intelligenciakoncepció pedagógiai implementációja a tanárképzés gyakorlatában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 383
Di Blasio Barbara. A börtönszínház szociális ereje. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 384-385
Endrődy-Nagy Orsolya. A reneszánsz gyermekképe – a gyermekkép reneszánsza 1455-1517 közt Európában: ikonográfiai elemzés. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 386
Engler Ágnes. A felsőoktatásba vezető tanulói életutak. A részidős képzés hallgatóinak regionális vizsgálata. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 387-387
Eszenyiné Borbély Mária. Az egyéni digitális kompetenciák komparatív analízise az Európai Unió statisztikai hivatalának adatbázisa alapján. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 391-391
Dombi Alice. A 19. századi pedagógiai professzió mint a kulturális emlékezet része. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 395
Fazakas Ida et al. Pályaválasztáshoz kapcsolódó tartalmak vizsgálata on-line felületeken. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 395-395
Fazekas Ágnes. Közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 396
Fehér Ágota et al. Iskolai klíma a nemek szemszögéből: Lányok és fiúk iskolai viszonyulása, különbségei a zaklatásban és annak feldolgozásában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 397-397
Fizel Natasa. Az újszegedi Kerti Iskola Dolch Erzsébet iskolavezető életútjának tükrében. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 400-400
Fűz Nóra. Az iskolán kívüli színtér mint lehetséges eszköz a természettudományos oktatás megújításában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 401
Gaálné Starhon et al. Az egészség, az aktivitás mint pedagógiai érték megjelenése a passzív sportturisták szabadidő eltöltési szokásaiban. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 402-402
Gál Gyöngyi. A Magyarországra áttelepedett erdélyi pedagógusok szakmai és társadalmi integrációja. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 403
Gaskó Krisztina. Tanulásról alkotott vélekedések mintázatai diákoknál és pedagógusoknál. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 404-404
Gáspár Mihály et al. A tanári alkalmasság vizsgálatának lehetőségei a felvételi alkalmával. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 405-405
Gulyás Enikő. A biblioterápia helye a neveléstudományban. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 406-406
Habók Anita. Nemek közötti különbségek a tanulás tanulása vizsgálatának egyes területein. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 407
Hadnagy József. Új csoportmunka oktatási modell bemutatása a hazai szociálpedagógus képzésben folytatott kutatás alapján. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 408-408
Hanák Zsuzsanna et al. A tanulói személyiség és a sporthoz való hozzáállás összefüggésének vizsgálata. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 410-410
Hardicsay Péter. A sakktanulás szerepe a tanulói képességfejlesztésben. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 411
Herpainé Lakó. Nagyszülő-unoka viszony kérdései az aktivitás tükrében. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 412-412
Herzog Csilla et al. A 14–18 éves tanulók médiaműveltségének háttérváltozói. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 413-413
Hevesi Tímea Mária et al. A zene szimbolikus formáinak alkalmazása autizmussal élő óvodáskorú gyermekek integrációjában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 414
Hidvégi Péter. Munkahelyi stressz kezelése. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 415-415
Horváth Péter László. Közösségi alapú szolgáltatások a felnőtt fogyatékos személyek szolgálatában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 417-417
Hülber László et al. Az online tesztelés reliabilitási és validitási kérdései. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 419-419
Hülber László. IKT eszközök alkalmazásának indokai tanárszakos hallgatóknak szóló kurzusok kapcsán. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 420-420
Iker János. Az osztatlan (4+1, 5+1) tanárképzés gyakorlati képzésének egy lehetséges intézményi modellje mint a képzők együttműködésének terepe. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 421
Klucsik Gábor et al. Új modell az elektronikus tanulási környezetben: (Merre tovább e-learning?). (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 426-427
Kajtár Gabriella et al. 2-7 éves korosztály nevelésére készülő soproni pedagógusjelöltek egészségtudatos magatartásának változása a képzésük során. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 428-428
Kállai Ernő. Miért sikertelenek a roma gyerekek az iskolában? A társadalmi integráció oktatási vetületei. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 429
Karlowits-Juhász Orchidea. Kinek szárny, kinek teher. A miskolci középiskolák az iskolai közösségi szolgálat bevezetésekor. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 431-431
Kékes Szabó et al. Szenzoros-perceptuális tapasztalatok autizmus spektrum zavarban. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 433
Kékes Szabó et al. Tárgyhasználati sajátosságok autizmus spektrum zavarban. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 435
Kéri Katalin. A tanulás és művelődés helyszínei a középkori iszlámban. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 438
Király Roland et al. A virtuális környezet hatásainak jobb megértése a gyakorlatban. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 439-439
Kiss-Tóth E et al. Változó életformák - Régi és új tanulási környezetek: A tanulás és iskolázottság hatása a társadalmi szerepváltozásokra, különös tekintettel a női szerepekre. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 440-440
Kiss-Tóth Emőke et al. A tanulás és iskolázottság hatása a társadalmi szerepváltozásokra, különös tekintettel a női szerepekre. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 440-440
Klement Mariann. Összefüggések feltárása az alternatív vitarendezési technikák alklamazásával kapcsolatban az EKF tanár MA képzésben lévő hallgatói körében. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 441
Korom Erzsébet et al. A természettudományos tudás és alkalmazásának mérésére alkalmas mérőeszköz fejlesztése. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 444
Kovács Györgyi. Online nyelvpedagógiai kurzus hatékonysági vizsgálata COLLES és ATTLS kérdőívek alkalmazásával. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 445
Kovács Zsuzsa. Főbb tendenciák a hazai felsőoktatás képzési programfejlesztéseinek körében. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 447
Kovácsné Duró. Tanár szakos hallgatók "fekete pedagógiai" élményei. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 448-448
Laki Ildikó. Előadáscím: A fogyatékkal élők társadalmi helyzete Magyarországon a 21. században. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 451-451
Lengyelné Molnár Tünde. IKT mint oktatás támogató rendszer. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 454-454
Lesznyák Márta et al. A tanulásban akadályozott gyermekek idegen nyelvtanulásának kérdései. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 455-455
Ludányi Ágnes. Internetes tanácsadás a felsőoktatásban. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 457-457
Madarász Tibor. A honvédelmi nevelés első tanéve a Gábor Dénes Elektronikai Műszaki Szakközépiskola és Kollégiumban. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 458-458
Magyar Adél Márta et al. A fogyatékos személyekhez kapcsolódó attitűd változása egy tematikus érzékenyítő kurzus hatására. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 459
Magyar Andrea. Problémamegoldó gondolkodás vizsgálata adaptív tesztekkel. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 460-460
Magyar Andrea. Problémamegoldó gondolkodás vizsgálata adaptív tesztekkel. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 460-460
Magyar Andrea. Problémamegoldó gondolkodás vizsgálata adaptív tesztekkel. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 460
Magyar Andrea. Különböző típusú adaptív tesztek hatékonyságának összehasonlítása. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 461-461
Magyar Andrea. Különböző típusú adaptív tesztek hatékonyságának összehasonlítása. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 461
Magyar Andrea. Különböző típusú adaptív tesztek hatékonyságának összehasonlítása. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 461-461
Magyar Andrea. Különböző típusú adaptív tesztek hatékonyságának összehasonlítása. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 461-461
Magyar Andrea. Különböző típusú adaptív tesztek hatékonyságának összehasonlítása. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 461-461
Magyar Andrea. Különböző típusú adaptív tesztek hatékonyságának összehasonlítása. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 461-461
Mészáros Attila. Organisational development of the Széchenyi István University. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 463
Mika János et al. Környezeti nevelés és tudatformálás tárgyú könyv és doktori program. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 464-464
Mikonya György. A „septem artes liberales” ikonográfiai megjelenése és tartalmának változása. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 465
Molnár Gyöngyvér. A problémamegoldó gondolkodás fejlődése és a fejlődés változása problématípusonkénti bontásban. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 466-466
Molnár Karolina. Jó gyakorlatok a tanári eredményesség és az intézményi minőségfejlesztés szolgálatában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 467-467
Molnár Pál. Bloghálózatban tanuló vizsgálódó hallgatói közösség tanulási hatékonyságának, közösségtudatának és elégedettségének vizsgálata. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 468-468
Nagy Ágoston. A kosárlabda kultúrközpontok – a sportszakmai műhelyek – társadalmi-, és humán erőforrásainak sportkultúrális problémáinak feltárása. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 469
Nemes-Németh Nóra. A tanári professzió kiteljesedése a Pápai Református Kollégium professzorainak gyakorlatában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 470
Novák Géza Máté. Az „ÉNEM értelme” projekt. Érzékenyítő Nevelés az Esélyegyenlőségért Művészetekkel. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 473-473
Ollé János. Az interaktivitás és a kommunikáció sajátosságai felsőoktatásban használt online csoportfelületeken. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 474
Pacsuta István. Felsőoktatásban részt vevő hallgatók értékrendszere. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 475-475
Pásztor Attila et al. Számítógépes játékok szerepe a gondolkodási képességek fejlesztésében - kihívások és lehetőségek. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 476-476
Pásztor Attila et al. Számítógépes játékok szerepe a gondolkodási képességek fejlesztésében - kihívások és lehetőségek. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 476-476
Pásztor Attila et al. Számítógépes játékok szerepe a gondolkodási képességek fejlesztésében - kihívások és lehetőségek. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 476-476
Pásztor Attila et al. Számítógépes játékok szerepe a gondolkodási képességek fejlesztésében - kihívások és lehetőségek. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 476-476
Pásztor-Kovács Anita. A kollaboratív problémamegoldó képesség online vizsgálata - egy innovatív mérőeszköz kidolgozásának lépései. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 477-477
Pásztor-Kovács Anita. A kollaboratív problémamegoldó képesség online vizsgálata - egy innovatív mérőeszköz kidolgozásának lépései. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 477-477
Pásztor-Kovács Anita. A kollaboratív problémamegoldó képesség online vizsgálata – egy innovatív mérőeszköz kidolgozásának lépései. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 477
Patakiné Bősze Júlia. "Az alma fája" - Gondolatok az egészségről és az életmódról szülői válaszok türkében. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 479-479
Pinczés T et al. A társas háló szerepe a fiatalok sportolási aktivitásában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 481-481
Pornói Imre. Egy törvényjavaslat margójára. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 482-482
Rapos Nóra et al. Kutatáson alapuló képzésiprogram - fejlesztés a tanárképzésben: Fókuszban az egyéni tanulási utak támogatása. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 485-485
Rausch Attila. Gyermekvédelmi szakellátásban nevelkedő gyermekek és fiatalok iskolai eredményességét befolyásoló tényezők. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 486
Rausch Attila. A Pedagógiai Értékelési Konferencia az elmúlt tíz év távlatában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 487-487
Revákné Markóczi et al. Általános iskolások információfeldolgozási jellemzői. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 490-490
Rokszin Adrienn Aranka. A vizuális kategorizációs folyamatok vizsgálata egészséges és diszlexiás gyermekeknél. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 491
Sanda István Dániel. Higiéniai szempontok az intézményes tanulási környezet kialakításánál Magyarországon – a századforduló körüli évtizedekben. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 492-492
Sántha Kálmán. A tanári tevékenység elemzésének új dimenziói. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 493
Sáska Géza. A szovjet típusú pedagógia a tanulásról és a tanulás környezetéről alkotott felfogásának változásai. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 495
Simon István Ágoston et al. A gyógytestnevelő nevelői szerepének változása az új felsőoktatási képzési struktúra hatására. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 496-496
Simon Tünde et al. Vizuális kommunikáció: képességek, fejlődés, mérési lehetőségek. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 497-497
Somogyvári Lajos. Munkára nevelés a képeken - antropológiai terek vizsgálata az 1960-as évek magyar pedagógiai szaksajtójában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 498
Sósné Pintye Mária. Híd a szóbeliség és az írásbeliség között.: Óvodáskori olvasáskészültség szűrés eredményeinek nyomon követő vizsgálata első osztályban.. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 499-499
Szalai Katalin et al. A Dél-Dunántúli térségben élő sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók longitudinális életút-elemzése – (DD-SNI). (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 502
Szebeni Rita. Változó LÉT-formák– Új módszerek. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 507-507
Szenczi B. A szövegértés tanítása és összefüggése az olvasási motivációval 10-14 éves tanulók körében. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 508-508
Szíjártó Imre. Közép- és általános iskolai diákok mozgóképértési stratégiái – néhány befogadói eljárás. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 509-509
Szili Katalin. Kisiskolás gyermek szóolvasásának számítógép-alapú tesztelése. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 510-510
Szili Katalin. Kisiskolás gyermek szóolvasásának számítógép-alapú tesztelése. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 510-510
Szili Katalin. Kisiskolás gyermek szóolvasásának számítógép-alapú tesztelése. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 510
Szili Katalin. Kisiskolás gyermek szóolvasásának számítógép-alapú tesztelése. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 510-510
Takács Tamara. Oktatási mobilitás a Partium területén. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 512-512
Tengely Adrienn. A Szociális Missziótársulat pécsi Szociális Iskolája (1917). (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 514-514
Thékes István. Egy memória-kutatáson alapuló kontrollcsoportos angol szókincs tanítási kísérlet eredménye főiskolás diákok körében. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 515
Thékes István. Egy angol szókincs teszt eredményének korrelációi néhány háttérváltozóval 6.évfolyamosok körében. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 516
Thékes István. Egy diagnosztikus angol, mint idegen nyelv, szókincsmérő teszt eredményeinek összefüggése néhány háttérváltozóval 6. évfolyamosok körében. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 516
Thékes István. Egy diagnosztikus angol mint idegen nyelv, idióma teszt eredményeinek összefüggése néhány háttérváltozóval. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 517
Tókos Katalin et al. Szervezeti együttműködés a tanulási eredményekre épülő képzési programfejlesztés és megvalósítás során. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 518
Tongori Ágota. Az információhoz való hozzáférés magabiztosságának online mérése. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 519
Tongori Ágota. Az információhoz való hozzáférés magabiztosságának online mérése. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 519-519
Tóth Edit et al. A pedagógusok tapasztalatai és ismeretei az országos kompetenciaméréssel kapcsoaltban. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 520
Tóth Péter. A pályaattitűd, pályaérdeklődés alakulása szakközépiskolai tanulóknál. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 521-521
Tóth Tibor. Szociokulturális viszonyok és a médiaműveltség közötti kapcsolat közép- és általános iskolai diákok körében. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 522-522
Varga Éva. Kooperatív tanulás a tanárképzésben és az iskolai németórákon. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 523-523
Várhelyi Tamás et al. Az információs társadalom hatása a turisztikai szakemberek képzésére. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 524
Vas István. A magyar tanszállodai képzés helyzete nemzetközi összehasonlításban és fenntarthatósága az új törvényi keretek között. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 525-525
Vidor Róbert. Előadás 2.0. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 527-527
Virág Irén. A filantropizmus pedagógiai gondolatai a magyarországi nőnevelő intézetekben. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 531-531
Wiedermann Katalin. M - learning tananyag fejlesztés kritériumai, lehetőségei a vizuális nevelés tantárgy keretén belül. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 532
Dávid Árpád. Kőzettani és geomorfológiai terepgyakorlatok a tanórán kívüli nevelésben. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 538-538
Dávid Mária et al. Tehetségszűrő megfigyelési szempontsor a tehetségígéretek azonosítására. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 539-539
Lükő István. Méréses tapasztalati tanulás a környezeti szakképzésben: Szakmódszertani kutatások részletei. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 546-546
Meggyesné Hosszu T. et al. Tehetséges Gyógypedagógus-hallgatók Egyetemi Köre. Teóriák és Gyakorlatok – Tehetséggondozás az SZTE JGYPK Gyógypedagógus-képző Intézetében. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 548
Patakiné Bősze Júlia et al. Egy sportiskola diákjainak és szüleinek életmódja. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 551-551
Rácz László et al. Kultúraépítő püspök: Eszterházy Károly. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 553
Simándi Szilvia. Emberi erőforrás – élethosszig tartó tanulás – tanulási színterek. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 554-554
Siposné Tavaszi Virág. A fotografikus ábrázolás szerepe a tárgy- és környezetkultúra hatásának kutatásában. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 555
Szűcs Tímea et al. Metafogalmi ismeretek a földrajz tankönyvekben. (2013) In: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 556
Citation styles:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Copy
Print
2021-03-04 20:06
×
Export list as bibliography
Citation styles:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Print
Copy