{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-29 10:33", "content" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 2358045, "status" : "ADMIN_APPROVED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2014-09-03T19:20:35.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 2358045, "lastRefresh" : "2021-04-14T08:38:03.847+0000", "lastModified" : "2014-09-03T19:20:35.000+0000", "created" : "2013-07-16T06:45:41.000+0000", "creator" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10037945, "link" : "/api/author/10037945", "label" : "Kontor Enikő (marketing, fogyasztói magatartás)", "familyName" : "Kontor", "givenName" : "Enikő", "published" : true, "oldId" : 10037945, "snippet" : true }, "lastDuplumOK" : "2018-10-21T10:40:16.714+0000", "lastDuplumSearch" : "2018-10-21T10:40:16.714+0000", "adminApproved" : "2013-08-26T11:27:20.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10035832, "link" : "/api/admin/10035832", "label" : "Pergéné Szabó Enikő (admin)", "familyName" : "Pergéné Szabó", "givenName" : "Enikő", "published" : true, "oldId" : 10035832, "snippet" : true }, "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "firstAuthor" : "Kontor, Enikő", "authorships" : [ { "otype" : "PersonAuthorship", "mtid" : 4230773, "link" : "/api/authorship/4230773", "label" : "Kontor, Enikő [Kontor, Enikő (marketing, fogyas...), szerző] Közgazdaság- és Gazdaságtudományi Kar (DE / TEK)", "listPosition" : 1, "share" : 1.0, "first" : true, "last" : false, "author" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10037945, "link" : "/api/author/10037945", "label" : "Kontor Enikő (marketing, fogyasztói magatartás)", "familyName" : "Kontor", "givenName" : "Enikő", "published" : true, "oldId" : 10037945, "snippet" : true }, "familyName" : "Kontor", "givenName" : "Enikő", "authorTyped" : true, "editorTyped" : false, "otherTyped" : false, "type" : { "otype" : "AuthorshipType", "mtid" : 1, "link" : "/api/authorshiptype/1", "label" : "Szerző", "code" : 0, "published" : true, "oldId" : 0, "snippet" : true }, "published" : false, "oldId" : 17974602, "snippet" : true } ], "title" : "A marketingkoncepció és a piacorientáció érvényesülése a kis- és középvállalatoknál", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 688306, "link" : "/api/publicationidentifier/688306", "label" : "DEA: 168518", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 38, "link" : "/api/publicationsource/38", "label" : "DEA", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10007, "link" : "/api/publicationsourcetype/10007", "label" : "Repozitórium", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "DEA", "linkPattern" : "http://hdl.handle.net/2437/@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 38, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "NO", "idValue" : "168518", "realUrl" : "http://hdl.handle.net/2437/168518", "published" : false, "oldId" : 940900, "snippet" : true } ], "firstPage" : "nincs", "firstPageOrInternalIdForSort" : "nincs", "publishedYear" : 2012, "digital" : null, "printed" : null, "sourceYear" : 2013, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "nationalOrigin" : true, "missingAuthor" : false, "oaType" : "NONE", "oaCheckDate" : "2021-04-14", "oaFree" : false, "oaByAuthor" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10037945, "link" : "/api/author/10037945", "label" : "Kontor Enikő (marketing, fogyasztói magatartás)", "familyName" : "Kontor", "givenName" : "Enikő", "published" : true, "oldId" : 10037945, "snippet" : true }, "citationCount" : 0, "citationCountUnpublished" : 0, "citationCountWoOther" : 0, "independentCitCountWoOther" : 0, "nationalOriginCitationCount" : 0, "foreignEditionCitationCount" : 0, "doiCitationCount" : 0, "wosCitationCount" : 0, "scopusCitationCount" : 0, "independentCitationCount" : 0, "selfCitationCount" : 0, "unhandledCitationCount" : 0, "citingPubCount" : 0, "independentCitingPubCount" : 0, "citingPubCountWoOther" : 0, "independentCitingPubCountWoOther" : 0, "unhandledCitingPubCount" : 0, "citedPubCount" : 0, "citedCount" : 0, "hasCitationDuplums" : false, "userChangeableUntil" : "2013-08-26T11:27:20.000+0000", "publishDate" : "2013-07-19T07:08:43.000+0000", "directInstitutesForSort" : "Közgazdaság- és Gazdaságtudományi Kar (DE / TEK)", "ownerAuthorCount" : 1, "ownerInstituteCount" : 7, "directInstituteCount" : 1, "authorCount" : 1, "contributorCount" : 0, "book" : { "otype" : "Book", "mtid" : 2199412, "link" : "/api/publication/2199412", "label" : "Piskóti István. \"Coopetition\": verseny és együttműködés a marketingben : a Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 18. Országos Konferencia : Miskolci Egyetem, Miskolc, 2012. augusztus 30-31. : konferenciakiadvány : program és absztraktok. (2012) ISBN:9789636619954", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000144, "link" : "/api/subtype/10000144", "label" : "Konferenciakötet (Könyv)", "name" : "Konferenciakötet", "nameEng" : "Conference proceedings", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "listPosition" : 345, "published" : true, "oldId" : 10000144, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "\"Coopetition\"", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 563086, "link" : "/api/publicationidentifier/563086", "label" : "ISBN: 9789636619954", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 122, "link" : "/api/publicationsource/122", "label" : "ISBN", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10002, "link" : "/api/publicationsourcetype/10002", "label" : "Egyéb", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "ISBN", "nameEng" : "ISBN", "linkPattern" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 122, "snippet" : true }, "idValue" : "9789636619954", "realUrl" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A9789636619954", "published" : false, "snippet" : true }, { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 563087, "link" : "/api/publicationidentifier/563087", "label" : "OSZK: 3433164", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 29, "link" : "/api/publicationsource/29", "label" : "OSZK", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10005, "link" : "/api/publicationsourcetype/10005", "label" : "Könyvtári katalógus", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "OSZK", "linkPattern" : "http://link.oszk.hu/libriurl.php?LN=hu&DB=OSZK&SRY=an&SRE=@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 29, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "NO", "idValue" : "3433164", "realUrl" : "http://link.oszk.hu/libriurl.php?LN=hu&DB=OSZK&SRY=an&SRE=3433164", "published" : false, "oldId" : 576144, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ { "otype" : "City", "mtid" : 10573, "link" : "/api/city/10573", "label" : "Miskolc, Magyarország", "partOf" : { "otype" : "Country", "mtid" : 10001, "link" : "/api/country/10001", "label" : "Magyarország", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "published" : true, "oldId" : 1128474, "snippet" : true } ], "pageLength" : 73, "publishedYear" : 2012, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : false, "conferencePublication" : true, "published" : true, "oldId" : 2199412, "snippet" : true }, "hasQualityFactor" : false, "link" : "/api/publication/2358045", "label" : "Kontor Enikő. A marketingkoncepció és a piacorientáció érvényesülése a kis- és középvállalatoknál. (2012) Megjelent: \"Coopetition\" p. nincs", "template" : "